Kiedy sadzić drzewka owocowe ?

1. Data: 2004-08-02 14:45:54

Temat: Kiedy sadzić drzewka owocowe ?
Od: "BW" <b...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szacownych grupowiczów może mi podpowiedzieć, kiedy najlepiej
jest posadzić drzewka owocowe (śliwki, czereśnie, wiśnie, jabłonki, gruszki
itd).
Może któryś z Was zna jakiś internetowy sklep z takimi sadzonkami.
Z góry dziękuję
Bogdan

2. Data: 2004-08-02 18:05:20

Temat: Re: Kiedy sadzić drzewka owocowe ?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BW wrote:
> Czy ktoś z szacownych grupowiczów może mi podpowiedzieć, kiedy najlepiej
> jest posadzić drzewka owocowe (śliwki, czereśnie, wiśnie, jabłonki, gruszki
> itd).

Jesienią (w październiku).

> Może któryś z Was zna jakiś internetowy sklep z takimi sadzonkami.
> Z góry dziękuję
> Bogdan

Google znają na pewno.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-08-02 18:07:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jesienią (w październiku).

A jeśli są w pojemnikach przez cały sezon :)

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-08-02 20:44:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gruszki
> itd).
> Może któryś z Was zna jakiś internetowy sklep z takimi sadzonkami.
:)
kiedy odpowiedzialy Tobie Panie
ale raczej musisz kupic to w realu
takie drzewko jest zbyt wielkie
koszty przeslania beda zbyt wielkie aby sie to Tobie oplacalo
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2004-08-03 06:31:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
> takie drzewko jest zbyt wielkie
> koszty przeslania beda zbyt wielkie aby sie to Tobie oplacalo
> :(
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Grupowicze kupowali wysyłkowo i nawet polecane były strony szkółkarzy.
Ale nie pamiętam adresu,
trzeba by w googlach poszukać.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2004-08-03 07:42:23

Od: "BW" <b...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupowicze kupowali wysyłkowo i nawet polecane były strony szkółkarzy.
> Ale nie pamiętam adresu,
> trzeba by w googlach poszukać.

W googlach już szukałem. Jest dużo ogłoszeń, ale nigdzie nie znalazłem cen.
Bodzio

7. Data: 2004-08-03 07:55:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-08-03 08:17:48

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BW wrote:

> W googlach już szukałem. Jest dużo ogłoszeń, ale nigdzie nie znalazłem cen.
> Bodzio

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Napisałam, że grupowicze podawali adresy
szkółkarzy.
Przeszukaj googlami archiwum grupy. Nawet jak na stronie nie ma ceny (z
reguły są) to można mailem zapytać szkółkarza o koszty.
Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-08-03 09:09:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> ceny drzewek o ktore pytales
> to rzad od kilku do kilkunastu zl
> a do zakupu wysylkowego trzeba by doliczyc jeszcze

Akurat problem kosztów wysyłki nie jest zbyt wielki, biorąc pod uwagę, że
mało kto ma szkółkę po sasiedzku trzeba do ww. dojechac, a samochody na wodę
niestety nie nie jeżdżą, wg mnie podobny wydatek, ale akurat drzewek
wysyłkowo raczej nie warto kupować, masz rację, ze jeśli już to jakieś
hiciory nie do dostania w okolicy, pełno tego wszędzie.

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-08-03 09:32:19

Od: "BW" <b...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przeszukaj googlami archiwum grupy. Nawet jak na stronie nie ma ceny (z
> reguły są) to można mailem zapytać szkółkarza o koszty.
Tak rzeczywiście w archiwum grupy nie szukałem - mój bład - zaraz to zrobię.
Jeśli zaś chodzi o ceny na www, to oprócz informacji "najniższe ceny" nic
więcej nie znalazłem.
Oczywiście wysyłałem zapytania o koszty, ale jak na razie (robiłem to
wczoraj wieczorem) nic nie otrzymałem.

Pozdrawiam
Bodzio

Bodziszek