Odp: 2 osoby

From: "Nawrocki" <n...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: 2 osoby
Date: Sun, 17 Nov 2002 00:26:10 +0100
Sender: w...@o...pl@pa43.konin.cvx.ppp.tpnet.pl

> Aniu - tnij te cytaty!!!!! Jestes strasznie nieczytelna i dla modemowcow
> nieekonomiczna. Co do odpowiedzi IMHO powinna ona raczej brzmiec:
> "gdy ja mowie "NIE" to znaczy NIE"
> Ludzie sa rozni wiec nie wypowiadaj sie za wszystkie kobiety. Tym
> bardziej, ze jak pisalem - nie wyssalem sobie tego z palca - dowiedzialem
> sie od samych kobiet. Oczywiscie nie wszystkie stosuja taka taktyke, a i
> te ktore stosuja nie robia tego nagminnie. Kretynstwem jest wiec
> twierdzenie, ze kobieta zawsze gdy mowi "nie" to mysli "tak".
> [...]

Kiedyś przyjaciółka zdradziła mi jeden z kobiecych sekretów, bym (jak się
wyraziła) nie był w stosunku do nich zupełnie bezbronny. Sekret ten wydał mi
się początkowo czymś oczywistym; brzmiał mianowicie tak: Kobiety nigdy nie
mówią całej prawdy, a w każdym kłamstwie mają swój cel. Odpowiadało to mojej
wcześniejszej teorii, że kobiety nigdy nie są zupełnie szczere.
A teraz konkluzja: Jeśli kobieta mówi 'tak', oznacza to zarówno 'tak', jak i
'nie'. Analogicznie jest w przypadku, gdy kobieta mówi 'nie'. Jak zatem
mężczyzna powinien ustosunkować się do takiego stanu rzeczy? Nie musi wcale,
bo gdy kobieta mówi 'tak', to zależnie czy ona sama chce 'tak, czy 'nie',
będzie 'tak', lub 'nie'. Wydaje się wam to twierdzenie nieczytelne? Właśnie
tak kobiety chowają swoje prawdziwe intencje mówiąc 'tak' albo 'nie'.

N.