Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

151. Data: 2000-01-28 08:59:24

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wreszcie jakas rozsadnie myslaca osoba! Pozdrawiam przedmowce.

152. Data: 2000-01-28 09:39:38

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez stwierdzenie "zyje" chcialem raczej powiedziec "nie oddycha
> zamodzielnie, nie odzywia sie samodzielnie, nie wydala samodzielnie",
przez
> "odzywianie" z kolei rozumiem nie czynnosc typu wziecie do lapy lyzki i
> wsuwanie z talerza, lecz wykorzystanie wlasnego przewodu pokarmowego itd.
> (dlatego nie uwazam noworodka za pasozyta).

Wcześniaki żywi się pozajelitowo, a oddychają dzięki respiratorowi. Zatem
też nie są ludźmi?

> Owszem. Lepiej niech to bedzie rodzinny dom dziecka (a nie dom dziecka)
niz
> pseudorodzina i "zyczliwi", ktorzy zawsze w pore uswiadomia, ze sie jest
> dzieckiem adoptowanym...

Dlaczego "pseudorodzina"? Po prostu - rodzina. A o fakcie adopcji mogą (i
powinni) poinformować sami rodzice adopcyjni, od samego początku, bez
żadnego wstydu.
Ewa

153. Data: 2000-01-28 09:43:15

Temat: Odp: sztuczna macica
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wtedy wreszcie zostanie przynajmniej częściowo wyrównana
> niesprawiedliwość biologiczna między mężczyznami i kobietami.

Tia. A w czasie, gdy mamusie będą robić karierę, dzieci będą się wychowywać
kolektywnie w domach dziecka. Ciąg dalszy - p. Orwell :-(((
Ewa

154. Data: 2000-01-28 09:46:40

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie uważam aborcji za zabójstwo (mimo kampanii, nie przekonują mnie
> używane w niej argumenty), uważam że każda kobieta powinna SAMA decydować,

Każdy człowiek może decydować, ale tylko o sobie. Płód nie jest kobietą,
jest innym, odrębnym człowiekiem.

> Twoja propozycja jest przymusem bycia noską-inkubatorem.
Co by było dobre
> dla Ciebie (jeżeli jesteś kobietą)

(jestem)

niekoniecznie będzie dobre dla kogoś
> innego.

Sam sobie przeczysz - w tym wypadku aborcja ("dobra dla kobiety") nie jest
"dobra" dla kogoś innego (czyli dziecka).

> Powinna być pełna możliwość wyboru,

Czy dziecko ma jakikolwiek wybór?

Ewa

155. Data: 2000-01-28 10:20:37

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości:
>Każdy człowiek może decydować, ale tylko o sobie. Płód nie jest kobietą,

A wiec kobieta decyduje ze chce sie pozbyc obcego organizmu z siebie (plodu)
a owemu organizmowi nikt nie kaze umierac jezeli zdola sam przezyc.

156. Data: 2000-01-28 11:13:51

Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> Policja dokonala ataku na gabinet gineokologiczny
> w trakcie dokonywania aborcji
> i zabezpieczyla usuniete szczatki plodu.

Gdyby ginekolog regularnie płacił daninę wymiarowi to nie miałby tej
rozpierduchy.

--
ElliAt
" Our love turns gray,

157. Data: 2000-01-28 11:19:15

Od: "Gibson" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniosla Cie fantazja.

To nie fantazja, tylko dalszy tok Twego rozumowania i pojmowania sprawy.

> Tak byc moze by bylo gdyby Policja nie miala co robic
> i starala sie udowodnic niezbednosc wlasnego istnienia.
> Ona jest niezbedna, tylko nikt z decydentow nie jest o tym przekonany
> wystarczajaco dobrze.

Nie zmieniaj tematu na dotyczacy problemow policji.

> Dlatego nie ma pieniedzy na etaty w Policji, sprzet, i profesjonalne
> zarzadzanie.
> Dlatego nie przyjezdzaja do duzo gorszych przypadkow niz opisany przez
> ciebie w wymyslonym "felietonie".

Ale kasa na interwencje w przypadku otrzymania (prawdopodobnie) anonimu to
nagle znalazla sie?
Znane sa przypadki odmowienia przyjazdu na miejsce pobicia ("Czy napastnik
zlamal pani raczke lub nozke? Nie... To wspaniale, w takim razie nie ma
sprawy, dziekuje za zgloszenie").

=======================
Rise of Sodom and Gomorrah
m...@p...onet.pl

158. Data: 2000-01-28 11:28:51

Temat: Re: sztuczna macica
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to pewne.
> I wtedy wreszcie zostanie przynajmniej cz??ciowo wyrównana
> niesprawiedliwo?ae biologiczna mi?dzy m??czyznami i kobietami.
> Dzi?ki sztucznym macicom o których piszesz, b?dzie mo?na wyrównac
> zawodowe szanse obu p?ci.

Masz racje, ale chyba to bedzie troche inaczej.
Kazdy chlop sobie kupi sztuczna macice, postawi w pokoju i jak bedzie
chcial miec dzieci to da tam milion plemnikow i po co mu baba.
Bedzie podlewal, podawal pokarm w kroplowkach, az sie maly junior
urodzi.

To bedzie Seksmisja ale teraz bez plci pieknej .

A je?li uda si? jeszcze usun?ae okres, wtedy
> kobiety poka??, ?e nie s? stworzone TYLKO do pieluch i garów.
> Ponadto:
> zak?adaj?c, ?e kobieta mo?e w ci?gu zycia wyprodukowaae niewielko liczb?
> jajeczek w stosunku do ilo?ci plemników m??czyzny, mozna za?o?yae, ze
> stosunek liczebny p?ci zmieni si? zastraszajaco na korzy?ae kobiet - tzn.
> m??czy?ni stana si? zb?dni.
Odwrotnie.
Kobiety stana sie zbedne.
Jajeczka sie bedzie kupowalo po 2 zl i buch do sztucznej macicy.
Po co komu kobitki ;-)
Jacek

159. Data: 2000-01-28 11:29:27

Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jan 2000, LeGaba wrote:

/---monika--- napisa

160. Data: 2000-01-28 11:46:35

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...
>: czy niszczac sadzonke niszczymy drzewo. Moim zdaniem tak.

Niszczac nasiona drzewa nie niszczymy drzewa tylko nasiona (pestki). Za
wyzucenie do kosza pestki nic ci nie grozi ale za spalenie duzego drzewa
mozesz dostac mandacik.

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA