Jestem pierwszy raz

1. Data: 2000-01-22 19:49:11

Temat: Jestem pierwszy raz
Od: Misiek <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc jestem tutej nowy.Jeszcze nie wiem co jest grane,ale jak sie
zorientuje to dam znac.
Na-ra

1. Data: 2000-01-24 07:37:27

Temat: Re: Jestem pierwszy raz
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kibicujesz Wiśle Kraków?
Pozdrawiam
G.K.

Misiek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...wp.pl>...

1. Data: 2000-01-24 10:22:16

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Karolczak napisał:

> Kibicujesz Wiœle Kraków?
> Pozdrawiam
> G.K.

Czesc.
Kibicuje madrym ludziom.Kilku na tej liscie znalazlem(pobralem 600
wiadomosci i wszystkie przeczytalem).
Pozdrawiam
Misiek

1. Data: 2000-01-24 19:36:37

Temat: Bazy danych
Od: "Bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam

Kiedyś na grupie w zamierzchłej przeszłości przeczytałem wiadomość o
sporzędzeniu bazy danych roślin ogrodowych . Czy autor mógłby się
jeszcze raz odezwać , lub czy taką bazę w dowolnym formacie
(dbf,db,mdb.itp) ktoś sobie zrobił . Interesuje mnie możliwość
wybierania roślin pod względem wymagań glebowych , pory kwitnienia ,
koloru itp. raczej bez grafiki i czy mógłby takie dane udostępnić ?

Czy poczyniliście już jakiś kroki przed sezonem wiosennym?
Kiedy wznowić wegetację datury aby kwiaty pojawiły się w lipcu
sierpniu?

Pozdrawiam Najsympatyczniejszą Grupę
Bogdan

1. Data: 2000-01-25 08:19:33

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (pobralem 600
> wiadomosci i wszystkie przeczytalem).

Masz zdrowie. te wiadomości to chyba z dwóch lat.

Pozdrawiam
Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-25 08:42:36

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Wrzosek wrote:
> Masz zdrowie. te wiadomości to chyba z dwóch lat.

Nawet nie z jednego miesiaca :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

1. Data: 2000-01-25 09:02:54

Temat: Re: Bazy danych
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan <b...@p...com> wrote in message

Wprawdzie nie ja jestem tym kims, ale cos na ksztalt bazy danych o drzewach
ozdobnych bedzie powoli przygotowywane w Sieciogrodzie (najprawdopodobniej
w formie statycznych stron) - jest z tym niezly kawalek roboty, jesli ma byc
to material oryginalny. Na inne rosliny pewnie nie dlugo nie starczy czasu.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-25 09:21:42

Od: "Marek Darowski" <M...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan <b...@p...com> napisał(a) w artykule
> [...]
>
> Kiedyś na grupie w zamierzchłej przeszłości przeczytałem wiadomość o
> sporzędzeniu bazy danych roślin ogrodowych . Czy autor mógłby się

Witam

Byc moze chodzi o moje posty dotyczace bazy drzew i krzewow.
Staram sie uzupelnic baze o wszystkie funkcje niezbedne do obslugi tych
typow danych , ktore juz w niej sa. Jednoczesnie myslalem nad szerszym
pokazaniem danych geograficznych, ale to jak widze juz w pierwszej wersji
sie nie zmiesci.
Szkoda ze nie zdazylem na sezon zimowy, ale dla informatykow ten rok byl
wyjatkowo "ciekawy" :-).

Pozdrawiam

M...@i...com.pl

1. Data: 2000-01-25 21:56:54

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Darowski napisał(a) w wiadomości:
<01be4919$da6dedc0$20045194@mdar.zewt.com.pl>...
> [...]
raz odezwać
>Byc moze chodzi o moje posty dotyczace bazy drzew i krzewow.

Mam nieodparte wrażenie, że Bogdan i Marek Darowski są bliźniakami:-).
Zawsze razem i zawsze na ten sam temat.
A może to schizo? A może jakaś dziwna metoda reklamy/marketingu/sprzedaży?
Wyprowadź(-cie) mnie z błędu.
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-26 14:12:25

Od: "Marek Darowski" <M...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zawsze razem i zawsze na ten sam temat.
> A może to schizo? A może jakaś dziwna metoda
Witam

Moj brat nie jest moim blizniakiem i ma na imie Irek. :-)

Jakis czas temu gdy pisalem na grupe w sprawie bazy, bylem ciekaw czy
wywola to zainteresowanie, bylo nie bylo, osob do ktorych jest adresowane.
W koncu to zadna przyjemnosc poswiecic tyle czasu na prace ktora nie
wywoluje zainteresowania.
Odpisujac na ostatni post Bogdana nie sprawdzilem czy nalezal do moich
poprzednich respondentow.

Co do reklamy, to mam przygotowany zestaw stron na ktorych bedzie mozna
mniej wiecej zobaczyc efekty moich wysilkow. Ale nie sa podlaczone gdyz z
samym produktem nie jestem gotowy. Inaczej mowiac: jeszcze nie mam nic do
reklamowania.
Co nie przeszkadza mi sie chwalic ( :-) ) postepem prac. Zreszta na tej
grupie reklama jawna nie jest niczym obcym i nie widze powodu aby sie
ukrywac.

Ad "na ten sam temat": moglbym sie wypowiadac na wiele tematow, ale wiedza
moja jest teoretyczna, a na liscie, uwazam, pierwszenstwo maja praktycy.

Przepraszam ze dlugo, ale Piotrze, zadajac prowokujace pytanie,
prawdopodobnie oczekiwales takiego rezultatu.

Pozdrawiam serdecznie

oczko
Re: Bambus!
Ozdobne ale "trujace"