Co oprocz.....

1. Data: 2003-08-26 18:49:47

Temat: Co oprocz.....
Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tortu zrobic na 5 urodziny dla 6 chlopcow w tym samym wieku??

Lody i co jeszcze??

Czas mam do 4 wrzesnia.

Gosia

1. Data: 2003-08-26 18:56:36

Temat: Re: Co oprocz.....
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Rockowa wrote:

> tortu zrobic na 5 urodziny dla 6 chlopcow w tym samym wieku??
>
> Lody i co jeszcze??
>
> Czas mam do 4 wrzesnia.
>
> Gosia

Czy chodzi Ci tylko o slodkie, czy o cale menu?
MB

1. Data: 2003-08-26 18:58:19

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Czy chodzi Ci tylko o slodkie, czy o cale menu?
> MB

No wlasie nie wiem czy podac tylko cos slodkiego czy jeszcze cos na zab?

Gosia

1. Data: 2003-08-26 19:59:03

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Rockowa wrote:

> No wlasie nie wiem czy podac tylko cos slodkiego czy jeszcze cos na zab?
>
> Gosia

Lasagna albo pizza, lody, salatka owocowa z brazowym cukrem, tort
biszkoptowy nasaczany galaretka, jablka maczane w cieplym karmelu, woda
mineralna, lemoniada.
Co jeszcze? Parowki zawijane w ciescie, moze arbuz. Brownies z lodami,
albo bita smietana.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-08-26 21:55:02

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co jeszcze? Parowki zawijane w ciescie,

Parówki w ciescie są super! Szczególnie z tego przepisu z serkiem
homogenizowanym, polecam. Przepis jest w archiwum grupy.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-27 07:01:01

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tortu zrobic na 5 urodziny dla 6 chlopcow w tym samym wieku??
>
> Lody i co jeszcze??

z bagietki malenkie kolorowe kanapeczki
salata, na jednych szynka na innych serek zolty - rzodkiewka mozna zrobic
oczka, buzke zeby bylo ciekawiej (niektore dzieci nie lubia wedlin a
niektore nie lubia serow)
warto podac cos nieslodkiego do jedzenia

do picia ja podaje zawsze niegazowane (aby uniknac roznyc sensacji
zoladkowych pourodzinowych)

owoce - niebrudzace :)

pozdrawiam
b.

1. Data: 2003-08-27 07:15:24

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bigkvq$it1$1@absinth.dialog.net.pl...

> Parówki w ciescie są super! Szczególnie z tego przepisu z serkiem
> homogenizowanym, polecam. Przepis jest w archiwum grupy.

chyba mnie google nie lubia dzisiaj bo nie moge znalezc:(((( moglabys
podrzucic linka lub przepis? z gory dzieki wielkie
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-27 09:23:51

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@N...data.pl> napisał w wiadomości
> chyba mnie google nie lubia dzisiaj bo nie moge znalezc:((((
moglabys
> podrzucic linka lub przepis? z gory dzieki wielkie

http://groups.google.com/groups?q=hot+dogi+Pyszne+OR
+z+OR+Morlin&hl=pl
&lr=lang_pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&selm=3303.
0000016f.3db7cba2%
40newsgate.onet.pl&rnum=9

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-27 10:02:22

Od: "walkow" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję sałatkę z arbuza. Pycha

1. Data: 2003-08-27 10:13:15

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z autopsji wiem,ze dzieciaki w takiej sytuacji(impreza! :))) z jedzenia
najbardziej lubią włażenie na drzewo,albo rzucanie kotkiem ze schodów ;))
Jedyna rzecz,która ich zaintrygowała, to takie mini-pizze.Trzeba tylko
dobrze się sprężać żeby obsłużyć większą watahę :))

Do starego Dębskiego
Obiad w 0.5 godziny | Pasta primavera
Obiad w 0.5 godziny | Kulki miesne po azjatycku
Najlepsza pizza - sprawozdanie
Obiad w 0.5 godziny | Krewetki z rozmarynem