Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

From: "@" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.dom
Subject: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Date: Fri, 6 Mar 2015 22:13:14 +0100
<mclf7r$j96$1@node2.news.atman.pl> <mcm43v$7s3$1@node2.news.atman.pl>
<mcmist$om8$1@node1.news.atman.pl> <mcuqnv$pru$1@srv.chmurka.net>
<mcus5m$v6o$2@node2.news.atman.pl> <mcuts1$r9m$1@srv.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<cbu0bewcrf1q.1pdre061vlfyi$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<md7eil$42c$1@speranza.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
<4...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<2iaegfuzm0pe.1hvbhu4d6uwsj$.dlg@40tude.net>
<mdag5j$585$1@node1.news.atman.pl> <mdc3c7$7kq$1@news.icm.edu.pl>
<mdd1rj$ir8$1@node2.news.atman.pl>
<54fa1298$0$26905$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:54fa1298$0$26905$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-03-06 21:14, obywatel @ uprzejmie donosi:

> A wiesz może, jaki odsetek internistów jest w stanie rozpoznać odrę
> (świnkę czy inną dziecięcą cholerozę) u dorosłego?

Nikly. Z tego co wiem.
Ostatnio czytalam artykul (nie pamietam juz gdzie), ze jest niewielki
procent lekarzy, ktorzy w swojej praktyce spotkali sie z chorobami rzadkimi,
ale nadal wystepujacymi, wiec nie maja pojecia jak je rozpoznac i jak
leczyc. Lecza standardowo - infekcja wirusowa badz grypa - czym tylko
opozniaja rozpoznanie i szkodza pacjentom.

> Tylko jedna kwestia medyczna ma stuprocentową skuteczność.

Czy aby ta, ze zycie grozi smiercia ? :)

> Nie zawsze dorosły załapie się na półpaśćca jednakoż.

Nie zawsze, zle jednak sie zdarza i to dosc czesto.
Co moze swiadczyc o tym, ze niestety przebyta w dziecinstwie choroba
wirusowa nie daje 100% odpornosci w wieku doroslym. Moze to ma zwiazek z
mutowaniem wirusow, nie wiem. Lekarze, z ktorymi na ten temat rozmawialam
(internista, pediatra, neurolog) tez nie wiedzieli...

> ale ja to się nie znam, w dodatku z kastą tych lobbowanych jestem głęboko
> związana

Podrawiam
@
----
Ja tym bardziej, zwlaszcza, ze z zadna kasta zwiazana nie jestem :)

---
Avast.