Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????

1. Data: 2000-03-01 16:54:51

Temat: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
Od: "Tommy" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad rzecza zwiazana ze skutkami ubocznymi homosexualizmu i
dochodze do wniosku ze chyba jest to jednak choroba.

Jesli pozwolicie podziele sie swoimi spostrzezeniami nt temat, bo uwazam ze
grupa ta pomoze mi skorygowac ewentualne bledy w moim pojmowaniu zjawiska
homosexualizmu.Nie mam negatywnego stosunku do gejow ale pewne rzeczy mnie
zastanawiaja

Otoz dowiedzialem sie ze homosexualisci po jakims czasie spolzycia musza
zakladac specjalne szelki, ktore wraz ze specjalnym lejkiem podtrzymuja kal
gdyz ich zwieracz nie jest w stanie pelnic swojej podstawowej funcji.
Zastanawiam sie tez nad zwiazkiem powyzszego z rakiem rectum oraz z tym ze
wlasciwie nie widuje sie na ulicach starych gejow (o ile moga byc
rozpoznawalini z taka latwoscia jak ci mlodzi) co moze swiadczyc ze nie
moga oni dozyc poznej starosci.

Czy mozecie mi udzielic informacji na ten temat

Pozdrawiam

Tommy

2. Data: 2000-03-02 05:41:47

Temat: Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
Od: w...@a...com (WitchSA8) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
From: "Tommy" <w...@m...com>
Date: Wed, Mar 1, 2000 11:54 EST

[...]

==============================

Homosexualizm - to wybryk natury

3. Data: 2000-03-02 10:48:59

Temat: Odp: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
Od: "Tommy" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

| ==============================
|
| Homosexualizm - to wybryk natury

Coz za wyczerpujaca odpowiedz.................!

Tommy

4. Data: 2000-03-02 16:43:34

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

WitchSA8 napisał(a) w wiadomości:
<2...@n...aol.com>...

>Homosexualizm - to wybryk natury

Eufemizm...

Adam B.

5. Data: 2000-03-04 03:17:21

Od: Bleys <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Tommy wrote:

> Zastanawiam sie nad rzecza zwiazana ze skutkami ubocznymi homosexualizmu i
> dochodze do wniosku ze chyba jest to jednak choroba.

Homoseksualizm jeko choroba zostl wykreslony z rejestru WHO. Nie chce
sie powtarzac, gdzie 2-3 tygodnie temu pisalem o leczeniu
homoseksualizmu na liscie pl.soc.sex.moderowana

Bleys

6. Data: 2000-03-05 20:46:18

Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boze jaka bzdura!!!
Analogicznie kobieta wspolzyjaca przez kilka lat powinna chodzic z cewnikiem
zeby mocz nie saczyl sie na chodnik.
Sex analny nie tylko uprawiaja homoseksualisci ale tez pary heteroseksulane
ba moja przyjacilka od lat stosuje takie praktyki ze swoim facetem i bardzo
im sie to podoba. Nie nosi zadnych szelek a moze sie maskuje???
Moze faktycznie pod spodnica trzyma lejek ktory odprowadza kal specjalnymi
rurkami do plecaka a potem jak nie widzimy wylewa do ogrodka...

7. Data: 2000-03-06 00:51:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bleys <b...@h...com> w artykule news:38C08041.FC067DC9@hotmail.com pisze...

> Homoseksualizm jeko choroba zostl wykreslony z rejestru WHO.
> Nie chce sie powtarzac, gdzie 2-3 tygodnie temu pisalem o leczeniu
> homoseksualizmu na liscie pl.soc.sex.moderowana

A co z zoofilią? Czy też została wykreślona z tego rejestru? :-)

Niedawno rozmawialiśmy o zoo-miłości na news:pl.soc.wegetarianizm ,
tam mnóstwo ludzi kocha zwierzątka, nawet jeden chciał wydać córkę
za szympansa - bardzo ciekawa grupa dyskusyjna - zapraszam :-)

8. Data: 2000-03-06 08:02:55

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nycpd <a...@t...pl> w wiadomości do grup > Boze jaka bzdura!!!
> Analogicznie kobieta wspolzyjaca przez kilka lat powinna chodzic z
cewnikiem
> zeby mocz nie saczyl sie na chodnik.

???
Co rozumiesz w takim razie przez współżycie???

9. Data: 2000-03-06 08:09:18

Temat: zaleznosc miedzy cewka moczowa a vagina
Od: "Tommy" <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nycpd <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uIzw4.34185$W...@n...tpnet.pl...
| Boze jaka bzdura!!!
| Analogicznie kobieta wspolzyjaca przez kilka lat powinna chodzic z
cewnikiem
| zeby mocz nie saczyl sie na chodnik.

Jednego nie rozumiem jaka jest zaleznosc miedzy cewka moczowa a vagina u
kobiety bo wedle mojej wiedzy to sa dwa rozdzielne organy

Tommy - byc moze malo wyedukowany

10. Data: 2000-03-08 21:24:23

Temat: Re: zaleznosc miedzy cewka moczowa a vagina
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a no taka analogia ze i wagina i rectrum maja miesnie ktore ulegaja
zwiodczeniu
> [...]
>

> Jednego nie rozumiem jaka jest zaleznosc miedzy cewka moczowa a vagina u
> kobiety bo wedle mojej wiedzy to sa dwa rozdzielne organy

Zdjecie witaminy
Spisek
kręgosłup
ciala ketonowe