Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????

From: "nycpd" <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????
Date: Sun, 05 Mar 2000 20:46:18 GMT

Boze jaka bzdura!!!
Analogicznie kobieta wspolzyjaca przez kilka lat powinna chodzic z cewnikiem
zeby mocz nie saczyl sie na chodnik.
Sex analny nie tylko uprawiaja homoseksualisci ale tez pary heteroseksulane
ba moja przyjacilka od lat stosuje takie praktyki ze swoim facetem i bardzo
im sie to podoba. Nie nosi zadnych szelek a moze sie maskuje???
Moze faktycznie pod spodnica trzyma lejek ktory odprowadza kal specjalnymi
rurkami do plecaka a potem jak nie widzimy wylewa do ogrodka...