Czyj rok?

41. Data: 2004-03-07 06:21:24

Temat: Re: Czyj rok?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"AurorA" <o...@o...pl> wrote in message
news:c2dii0$c4e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja głosuję na ropuchy, są dość powszechne w
> ogrodzie [...]

Moze byc :) Co prawda nie tak powszechne, jak piszesz (przynajmniej u mnie)
ale sa. Czesciej widuje sie zaby trawne.
Mozna od razu ustanowic rok plaza, to i inne stworzenia sie zalapia ;)
Przypominam, ze ropucha zjada slimaki, podobno takze pomrowy.

Pozdrawiam,
Bpjea

42. Data: 2004-03-07 06:31:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> O nie, nie ma litości dla mrówek !!!!

Jak mozesz?? :[
Szukaj pozytywow plynacych z ich obecnosci.

> [...] Jak będzie rok mrówki, to
> sie nie dostosuję ;)

Widze, ze jest nagla potrzeba. Biezacy rok powinien byc rokiem mrowki.

Ciekawe, czy mrowki przyczyniaja sie do ochrony kasztanowcow? - mysle, ze
tak.

Pozdrawiam,
Bpjea

43. Data: 2004-03-07 07:24:12

Temat: Re: Czyj rok?- jeż
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c2ds14$39o$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> ... chyba jeża nie głaskałeś, ja owszem, bardzo bolesna
> sprawa jeśli nagle się nastroszy :))

Hejka. Jesienią ubiegłego roku spotkalismy w parku jeża, który próbował
sforsować rów z wodą. Nie wiadomo skąd znalazł się na alejce z obu stron
otoczonej rowami z wodą. Postanowiłem go przenieść. Co się do niego
dotknąłem, to on stroszył igły. Wreszcie zdjąłem sweter, owinąłem drania i
przeniosłem za rów. :-)
Pozdrawiam kolczasto Ja...cki

P.S. Dziwne, ale Gwidonek nie interesuje się jeżami. ;-)

44. Data: 2004-03-07 08:46:20

Temat: Odp: Czyj rok?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c2ds14$39o$...@a...news.tpi.pl...

> Wiesz Januszu? Ty chyba jeża nie głaskałeś, ja owszem, bardzo bolesna
sprawa
> jeśli nagle się nastroszy :))

Może głaskałaś go nie w tę stronę ;-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

47. Data: 2004-03-07 09:18:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2004-03-07 09:18:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz Januszu? Ty chyba jeża nie głaskałeś, ja owszem, bardzo bolesna
sprawa
> jeśli nagle się nastroszy :))
>
> Pozdrawia Kaśka po przejściach ;)
heh
co innego glaskac
a co innego siac Kasiu na nim
:)

46. Data: 2004-03-07 09:18:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeniosłem za rów. :-)
> Pozdrawiam kolczasto Ja...cki
>
> P.S. Dziwne, ale Gwidonek nie interesuje się jeżami. ;-)
bo Gwidonek wie
ze jeze maja bardzo oprocz kolocy
bardzo duzo pchel
:)

48. Data: 2004-03-07 09:19:49

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powino to byc albo jakies zwierzatko, albo moze tym razem jakas roslina.

Proponuję rok TRAWNIKA.
Trawnika - powrót do natury.
- dziki, zaniedbany.
- dopuszczalne koszenie: 2 x do roku kosą.
- w symbiozie z mchami itp.
- dopuszczalne wszelkie formy pośrednie: mchowiska, karmnikowiska itp.
- mile widziane stokrotki, koniczyna, cebulowe itd.
- jednym słowem jak u Michała.

Poddaje propozycję do ...
Pozdrawiam
PP.

49. Data: 2004-03-07 09:42:15

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał
> Rok jeża proponuję! :-)

Przygladam sie dyskusji i mysle, ze jednak powinien to byc rok jakiegos
"zwierzecia"!
Zaczelismy od "Roku Kreta", niech to zawsze bedzie jakies zyjatko!
Ani "Rok Trawnika", ani "Ksiezyca", ani "Ogrodnikow" mi nie pasuje.
Krecik w ciagu roku byl nasza maskotka, wiec odpadaja i mszyce, i slimaki, i
mrowki..
Oddaje glos na jeża, prawie moje imiennika ;-))
Pozdrowienia Jerzy

50. Data: 2004-03-07 10:18:44

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wreszcie zdjąłem sweter, owinąłem drania i
> przeniosłem za rów. :-)

Dołanczam kolejne piwo do puli, tej za krety :-]

Pozdrawiam
PP.

TV
Wierzby - jak ciąć?