Dentystyczny - dysplazja

1. Data: 2003-05-23 23:51:04

Temat: Dentystyczny - dysplazja
Od: "XEM" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mam taki problem natury zebowo kosmetycznej. Oto z chodiz mi o to ze
moje gorne trojki wygladaja jakby mialy taka narols. No nie wiem jak to
opisac. No w kazdym razie na samych koncach wygladaja jakby byly
niewyksztalcon do konca zeby.Kiedys rozmawialem o tym z dentystka i ona
powiedzila ze to jest dysplazja szkliwa i wynika ona najprawdopodbniej z
powodu uzcycia jakiegos antybiotyku jak bylem maly. I teraz mam pytanie czy
to mozna jakos leczyc, pilowac, czy robic cokolwiek z tym. Jesli bylby jakis
kompetetny dentsyta lub byly pacjent to chetnie poslucham. .
Pawel
Ps. A tak BTW ile czasu moga rosnac zeby madrosci. Bo ja juz powoloi
rezygnuje z tej ich madrosci i niech zostane glupszy ale niech juz przestana
rosnac :)

2. Data: 2003-05-24 06:43:51

Temat: Odp: Dentystyczny - dysplazja
Od: "joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. A tak BTW ile czasu moga rosnac zeby madrosci. Bo ja juz powoloi
> rezygnuje z tej ich madrosci i niech zostane glupszy ale niech juz
przestana
> rosnac :)

Moja osemka wyrzyna sie juz od jakichs dwoch lat, z przerwami co prawda, ale
jak rosnie, to wtedy odzywa sie we mnie ogromne wspolczucie dla malutkich
dzieciaczkow, ktorym musi tyle zabkow wyrosnac:-)

Joan

3. Data: 2003-05-24 07:20:21

Temat: Re: Dentystyczny - dysplazja
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. A tak BTW ile czasu moga rosnac zeby madrosci. Bo ja juz powoloi
> rezygnuje z tej ich madrosci i niech zostane glupszy ale niech juz przestana
> rosnac :)

Mi zaczely rosnac kiedy mialam 17 lat. Teraz koncze studia i nierstety
jeszcze nie wyrosly do konca.....

Anka

4. Data: 2003-05-24 11:01:16

Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XEM" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

| powiedzila ze to jest dysplazja szkliwa

w zaleznosci od rozleglosci dysplazji - albo pokrycie materialem
kompozytowym (tak jak wypelnienie) albo protetyka - licówka, korona.

| Ps. A tak BTW ile czasu moga rosnac zeby madrosci. Bo ja juz powoloi
| rezygnuje z tej ich madrosci i niech zostane glupszy ale niech juz
przestana
| rosnac :)

roznie, jezeli nie ma miejsca w luku - to bardzo dlugo i uciazliwie - wtedy
zalecane jest raczej usuniecie chirurgiczne tych zebow - oczywiscie
najlepiej wybrac sie do chirurga i po konsultacji podjac decyzje.

Adam

cena badan do ksiazeczki zdrowia??
czy jesli sie bierze pigułki....???
przewiało mnie : (