Deszczowe meldunki

31. Data: 2000-05-18 12:13:49

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: "khg" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

khg napisał(a) w wiadomości: ...

>Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...
>

>HOSANNA,
>we Wroclawiu zaczyna kropic - 12:20

14:05 we Wroclawiu leje.
Jacek

32. Data: 2000-05-18 12:22:40

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami zbiera się na burzę...
Jestem w Gliwicach / ale chyba w innej czesci niż Basia/ i jeszcze nie
grzmiało.
A tak , pomijając suszę, ubielbiam burze i trzaskajace pioruny...
Robi sie zamieć,więc szybko wysyłam!
TB
Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

33. Data: 2000-05-18 12:46:22

Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8g0rvi$3oi$...@z...polsl.gliwice.pl...

34. Data: 2000-05-18 12:47:45

Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam...
Jestem również w centrum...Tak więc pierwszych odgłosów burzy musiałem
nie usłyszeć
TB

35. Data: 2000-05-18 12:50:36

Od: "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze,że sprzet nie jest przygotowany do takiej ilości deszczu...
Drugi raz wyszła wiadomość,której nie wysłałem...

36. Data: 2000-05-18 13:02:32

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pisał jeszcze nikt z północnego-zachodu. Otóż u nas pokropiło wczoraj o
godz. 17.00 przez całe 3 minuty, co było poprzedzone gigantyczną trąbą
powietrzną i burzą piaskową, a póżniej ok. 19.00 przez 40 min bardzo
delikatnie. W sumie starczyło za jedno małe codzienne podlewanie. Dziś od
rana sucho, ale dużo chłodniej - 18-21 stopni C.

Majka

37. Data: 2000-05-18 13:08:57

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie napisałam, że mieszkam w Szczecinie, ale chyba część grupowiczów o tym
wie.

Pozdrawiam.
Majka

38. Data: 2000-05-18 13:10:23

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

15:09 - w Gliwicach chmurzy się i grzmi z lekka. Napawa to moje serce
otuchą - do mojego ogródka już tylko następne 35 km.

Pozdrawiam, Basia.

39. Data: 2000-05-18 13:14:27

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest, wreszcie jest. Deszcz. Zaczął padać w mojej miejscowości na
Opolszczyźnie o 15.00.
Hura!!!
Dzisiaj nie podlewam działki. Co to było zresztą za podlewanie, jedna wanna
wody.
Deszczowo pozdrawiam Krystyna.

40. Data: 2000-05-18 13:41:31

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robi sie zamieć,więc szybko wysyłam!

15:40 -grzmi, błyska i leje okropnie ( centrum!)

nornice
ziemiórki
pyt:Drutowce
pyt:Drutowce