Deszczowe meldunki

41. Data: 2000-05-18 13:55:01

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Warszawska burza skończyła się równie szybko, jak się zaczęła. Śladu już po
niej prawie nie ma, natomiast powietrze jest jedną ciężką, zawiesistą zupą.
Upał i zaduch potworny.
--
Z pozdrowionkami
Agnieszka (od Chestera)

42. Data: 2000-05-18 14:03:30

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

16:05
W Krakowie grzmi i zaczelo padac.
Uciekam do domu.
Krzysztof

43. Data: 2000-05-18 14:10:09

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisalem przed dwoma godzinami, ze w Lublinie skwar. Zaraz potem zachmurzylo
sie, zagrzmialo i spadlo troche deszczu. Takze w Prawiednikach, co mnie
niezmiernie zdziwilo. Teraz znow slonecznie, sucho i goraco, choc na niebie
gdzieniegdzie pojawiaja sie chmurki.
pik

44. Data: 2000-05-18 15:50:31

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...

17:42
Opole
Już po deszczu.
Świeci piękne słońce
Ptaki opowiadają o ulewie jak przekupki w maglu.
Idę do ogroda.
Jacek

45. Data: 2000-05-18 16:05:28

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich deszczowo.
Nad Koszalinem wczoraj ok. 19 strasznie zawialo, zagrzmialo i
zaczal padac deszcz.
Padal cala noc, ( specjalnie nadsluchiwalam), kropil gdy jechalam do
pracy, padal gdzies do godz. 14. Teraz nie pada ale niebo jest zachmurzone
i mam nadzieje na wiecej deszczu.
Wiesia Karpowicz

46. Data: 2000-05-18 16:56:50

Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Łódż, 18 maja 00, 18:00 - leje solidnie.
Uff, właśnie zagrzmiało.

--
CUL
pluton

47. Data: 2000-05-18 18:25:57

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Skierniewicach o godz 19-tej zaczęła się burza z ulewnym deszczem ......
Teraz jest już po burzy ale jeszcze pada

Pozdrawiam - Jagoda

48. Data: 2000-05-19 05:42:32

Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potwierdzam...
> Jestem również w centrum...Tak więc pierwszych odgłosów burzy musiałem
> nie usłyszeć
> TB

Czy wy aby nie jesteście w sąsiednich pokojach?

Ewka

49. Data: 2000-05-19 06:11:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> U mnie (Rybnik) niebo zaciagniete cienka warstwa chmur, przez ktore
> lekko przeswieca slonce. Nie ma tego skwaru co wczoraj. Sucho.

Dopiero ok. 21:30 spadlo na moje podwyzszone czolo kilka kropel, ale nie
wiem czy nie byly jedynymi w ogrodku. Rozpadalo sie dopiero w nocy i
ciagle lekko deszczy :-) Oczywiscie niebo zachmurzone. Chlodno!

"Ach jak przyjemnie ..." :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

50. Data: 2000-05-19 07:40:16

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Skierniewicach o godz 19-tej zaczęła się burza z ulewnym deszczem ......
> Teraz jest już po burzy ale jeszcze pada
> Pozdrawiam - Jagoda

w Wawie na Bemowie wczoraj ok. 20-22 szalała burza wiatrowo-grzmotowa, przez
2 godz spadło ok. 3/3,5 mm wody. Później w nocy padał deszcz. Ale to i tak
b. mało.
Dobrze, że dzien wcześniej zapomniałem zakręcić jeden z kranów, ten z
deszczownią. Pracował przez całą noc [w dzień wodę zakręcają 9-15] ale
kałuży ani podmokłego gruntu nie trafiłem. Piasek, jak opróżniam lewarem
basen 5.000 l to woda leci w promieniu 1 m i równo sobie wsiąka.
pozdr Jerzy
PS
teraz zaczyna pokazywać się słonko.

nornice