Odp: Dieta optymalna sucks

From: "Iza" <i...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Dieta optymalna sucks
Date: Fri, 4 Jan 2002 11:18:58 +0100

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> w szczegółach to weganizm, czyli bez mleka czy jajek za to z miodem jeśli
> chodzi o ścisłość. Za to jak popatrzeć bliżej to włosy dęba stają
czasem...

[Dlaczego akurat weganizm? I dlaczego z miodem?]

> staram się nauczyć gotować, ale jestem genetycznie upośledzony

[Ja mam takie upośledzenie co do prasowania ;-)]

> zupki chińskie,

[O fuj!!! To taka mała "chemioterapia" ;-)]

do niedawna zapijane cocacolą,

[Równie fatalnie ...]

białe pieczywo, prawie bez
> soi (ostatnio wpadły mi na ząb te nowsze przetwory z tofu to podjadam),

[A dzieci już masz? W tej sytuacji radzę Ci o tym pomyśleć ...]

> płatki kukurydziane (te z cukrem), no i duuużo orzechów ziemnych - to
> najpewniej najzdrowsze....

[Z mojemo punktu widzenia orzechy ziemne to te najmniej zdrowe :-)]

> tragedia, jak mówiłem...

[I tu sie zgadzamy :-)
Ale młody jetseś, masz jeszcze silny organizm, więc póki co jakoś sobie
poradzisz ... ;-)

Pozdrawiam, Iza]