DIeta optymalna

11. Data: 2001-12-30 20:55:42

Temat: Re: Dieta optymalna sucks
Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taką szansę, bez liczenia i mierzenia proporcji, daje weg*anizm.

> Yano
> http://www.vege.pl
> [weganizm = {zdrowie, ekologia, ekonomia, etyka}]

a wiesz juz przy pierwszy Twoim zdaniu chcialem spytac czy nie jestes
vege*.*
niektorzy na tej grupie wiedza dlaczego...

12. Data: 2001-12-30 23:35:21

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemyslaw Chmielewski" <m...@g...com.pl> wrote in

> P.S.
> Nie podoba mi sie to ze "moja" diete nazywasz idiotyczna

A mi się nie podoba, że twórca DO uważa wegetarian za niewolników i
podludzi. ICTB?

--
/**** Gnasz na oślep, biedny błaźnie, ****\
***** Za wyśnionym gonisz łupem. *****

13. Data: 2001-12-30 23:45:21

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> wrote in

> [Np. komuś kto jest chory na coś nieuleczalnego i ta dieta daje mu
> szansę na wyleczenie tego.]

Jedno leczy, drugie psuje... Z tym leczeniem to też nie tak do
końca... 'Certyfikowani' lekarze przez twórcę DO (raczej nazwy i
dorobienia ideologii), brak rzetelnych badań na ludziach (te 'wielce
obiecujące' o których pisze, były robione na zwierzętach, od 'opty'
słyszałem, że na szczurach). I na koniec fragment postu Krzysztofa
Wychowalka (M-ID: <3...@v...com.juz.nie.dziala>),
przypis w [] jest mój):

--- begin ---

Zamiast definicji cytacik z dra K.

[moje ciach]

"Bo też nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować. Nigdy
narzucić- napisał ks. prof. Włodzimierz Sedlak. Optymalni tak właśnie
powinni postępować, jak radził patron Stowarzyszenia Optymalnych. Jeśli
mogą, jeśli zaoszczędzili na jedzeniu, a zwłaszcza na lekach, powinni w
swoim własnym interesie wspierać finansowo Stowarzyszenie. Tak trzeba.
Wpłaty należy przekazywać na konto: OGÓLNOPOLSKIE STOWARZYSZENIE BRACTW
OPTYMALNYCH PKO BP ODDZIAŁ JAWORZNO 10202414-595463-270-1.

--- end ---

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

14. Data: 2001-12-31 10:04:22

Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> Sam jesteś idiota!
> Słuchaj tych, którzy próbowali!
> I poczytaj sobie na mojej stronie http://optymaln.republika.pl

a kysz! psik! psik!

--
===] Internet Designers SA, Programming Dept., senior programmer [===
==] ul. Przedmiejska 6--10, 54-201 Wrocław, http://www.id.pl/ [==

15. Data: 2001-12-31 12:51:55

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> interesujace ... czekam na rozszerzenie tej myśli
> bo być moze błądzę od dłuższego czasu...

rozwinięcie jest takie że dieta pana K. nie za bardzo jest uzasadniona....

tomek

16. Data: 2001-12-31 14:55:47

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taką szansę, bez liczenia i mierzenia proporcji, daje weg*anizm.

[Nie znam ani jednej osoby, której jakakolwiek forma wegetarianizmu pomogła
w jakimkolwiek zapaleniu stawów. A Ty znasz?

I.]

17. Data: 2001-12-31 16:35:42

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [Nie znam ani jednej osoby, której jakakolwiek forma wegetarianizmu
pomogła
> w jakimkolwiek zapaleniu stawów. A Ty znasz?

jeśli koniecznie uważasz to za dowód, to po przejściu na wegetarianizm
zanikły bóle stawów skokowych i kolanowych mające podłoże reumatyczne -
artretyczne? nie wiem jakie, takie na zmianę pogody, fakt że zanikły. Tyle o
mnie, nie wiem jak z innymi bo wegetarianie nie wyszukują każdego przypadku
poprawy zdrowia jaki tylko da się wyszukać. po co mają to robić, poprawa
zdrowia jest oczywista i nie ma co rozgłaszać przypadków "cudownych
ozdrowień"

tomek

18. Data: 2002-01-01 14:38:19

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [Nie znam ani jednej osoby, której jakakolwiek forma wegetarianizmu
pomogła
> w jakimkolwiek zapaleniu stawów. A Ty znasz?

ah, i poszukaj jeszcze w sieci - Edi Pyrek, chłop na wózku już jeździł,
teraz chodzi normalnie, to wpływ wege diety, napisał sporo książek - znana
postać

tomek

19. Data: 2002-01-02 09:08:33

Temat: Odp: Dieta optymalna sucks
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wilicki tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0smo1$bkj$...@n...tpi.pl...
> ah, i poszukaj jeszcze w sieci - Edi Pyrek, chłop na wózku już jeździł,
> teraz chodzi normalnie, to wpływ wege diety, napisał sporo książek - znana
> postać

[Ja niestety znam osobiście takiego co prawie umarł na wege, a teraz (od
dwóch lat) mocno musi się starać by wrócić do zdrowia :-(

Iza]

20. Data: 2002-01-02 09:11:20

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wilicki tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0secs$6if$...@n...tpi.pl...
> [...]
> poprawy zdrowia jaki tylko da się wyszukać. po co mają to robić, poprawa
> zdrowia jest oczywista i nie ma co rozgłaszać przypadków "cudownych

[Nie chodzi o dowód i o ozdrowienia, tylko o to, że chorując na poważną
chorobę stawów, mając dwadzieścia kilka lat, szuka się wszsytkich sposobów
by się tego pozbyć lub przynajmniej złagodzić. Ale jest to w stanie
zrozumieć tylko ten, który przeżył to sam.

I.]

Jeszcze raz dieta cambridge
dieta Kwaśniewskiego ?
dieta przyszlosci ;)