Odp: "JA"

Data: 2000-06-25 06:20:26
Temat: Odp: "JA"
Od: "Mika" <k...@i...pl>

Użytkownik Thom's <t...@p...com> w wiadomości do grup

> by wkoncu uswiadomic sobie ze to lek
> nie przed jednostka ale przed opinia ogolu

Tzw. opinia otoczenia to bywa bardzo zdradliwa pulapka, uwazam ze nie
nalezy sie nia przejmowac, wazne jest to co ty sam myslisz o sobie. Tyle
ze mozna sie zdenerwowac, gdy jakies wymyslone cuda powtarzane przez
glupich ludzi szkodza.

> dobrze ze zawsze znajda sie tacy
> ktorzy potrafia rozumiec nie tylko siebie ale i innych

Ej, chyba nie zawsze, inaczej psychologowie byliby bezrobotni :)

> takiego komfortu nie daje maz czy zona
> przed ktorym zawsze ukrywac bedziemy
> pewne intymne niedostepne sfery
> zachowujac cos dla siebie
> np z obawy na strate jej/go
> i samotnosc

A to zalezy jakiego sie ma meza czy zone, w koncu nie po to sie ludzie
pobieraja, by przed soba grac, zreszta na dluzsza mete sie nie da.
Jak nie ma zrozumienia w malzenstwie to pozostaje "samotnosc we dwoje":(

> nigdy nikomu nie bedziemy tak ufac
> jak osobie ktorej dajac zaufanie nic nie mamy do stracenia

Wszystko zalezy od cech danej osoby, a nie od zobowiazan.

> ale glebokie mi wyszlo...
> kazdy moze,
> byle mialo sens

Uff, reszta tak gleboka, ze sensu dostrzec nie moge.

Pozdrawiam
Dorota