Jesiony

11. Data: 2001-11-08 11:56:05

Temat: Re: Jesiony
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedam 3 ok.100 letnie jesiony. Adres: Wieliczka, ul. Czarnochowska.
> Kontakt e-mailowy.
>
> Moi poprzednicy pożartowali(a temat był wdzięczny, fakt - LOL) ja odpowiem
serio. Jeżeli w ogóle jest możliwe przesadzanie 100-letnich drzew to radzę
skontaktować się z p.Smolorzem z firmy Drewsmol(e-mail: b...@d...pl).
Mają odpowiedni sprzęt i wiem że zdarzyło im się przesadzać
kilkudziesięcioletnie okazy. Więc jeśli w ogóle to tam. A może to zwykły bug i
miało byc 10-letnie?
Pozdrawiam - Barbara Guzek

12. Data: 2001-11-08 13:06:32

Temat: nie na temat - Bog, buk, Bug i inne
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>kilkudziesięcioletnie okazy. Więc je?li w ogóle to tam. A może to zwykły
bug i

Masz ci babo placek, jak zwykl mawiac moj dziadek, z ta polska ortografia.
Kijem Wisly nie zawrocisz a Bug choc mniejszy tez sie nie podda nawet gdy to
bukowy kij bedzie. Jedynie Bog tym balaganem porzadek zrobic moze. ;-)

Nie natrzasam sie z literowek, jeno facecie sobie prawie ze slow o pisowni
podobnej.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

13. Data: 2001-11-08 15:35:43

Temat: Re: nie na temat - Bog, buk, Bug i inne
Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> wrote in message
> [...]
> bukowy kij bedzie. Jedynie Bog tym balaganem porzadek zrobic moze. ;-)
>
> Nie natrzasam sie z literowek, jeno facecie sobie prawie ze slow o pisowni

Zatkalo mnie swego czasu, gdy podczas ciekawie rozwijajacej sie dyskusji
zostalem potraktowany argumentem (stosowanym w przypadku braku argumentów)
typu "a u was Murzynow bija", Zamilklem, bo przeciez uzyto juz zwrotu "tanie
chwyty" a jeszcze(na szczescie) nie wytoczono armaty typu "a kto za tym
stoi", a ponadto:
- ostatnie slowo zgodnie z zasadami panujacymi "na grupie" nalezy do jej
stalych bywalcow,
- powiedzenie mowi aby [...] ustapil [...],
Jednak czuwam. Z kacika wiec sie cichutko odzywam - hamerykanizmy Rafale,
hamerykanizmy. Zerknij do slownika hamerykanskiego i stwierdzisz ze to nie
literowka.
Nie natrzasam sie, tylko ot, tak sobie facecje stroje.

Serdecznie pozdrawiam (szczegolnie milosnikow roslin tarasowych, a juz
wyjatkowo kolekcjonerow cytrusowych)
Jan_jr

P.S.
Lubie Was
Czuwam

14. Data: 2001-11-08 15:41:36

Od: "lisaczek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslę,że chodziło o bug (po angielsku) - w tym wypadku znaczący błąd.
P.L.

15. Data: 2001-11-08 20:03:31

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslę,że chodziło o bug (po angielsku) - w tym wypadku znaczšcy błšd.
> P.L.
>
> Dokładnie o takiego buga mi chodziło. Człowiek strzela a bug kule nosi jak
powiada stare polskie przysłowie. Pozdrawiam B.G.

16. Data: 2001-11-08 20:15:59

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of
g...@p...onet.pl

> [...]
>
> Dokładnie o takiego buga mi chodziło. Człowiek strzela a bug kule nosi jak
powiada stare polskie przysłowie. Pozdrawiam B.G.

A moze :
(Homo proponit, Deus disponit) Czlowiek projektuje, Pan Bog dysponuje
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

17. Data: 2001-11-09 08:52:56

Temat: Odp: Jesiony
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Basiu, 100 letnie bonzai w Polsce?

A czort go zna... może import?

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2001-11-09 20:13:56

Od: "Artur Powszek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czort go zna... może import?
>
> Pozdrawiam, Basia.

A moze yamadori? ;)) Hehehe...

Artur Powszek
a...@p...wp.pl

19. Data: 2001-11-12 07:00:49

Od: "Izabella Ziemnik" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mają odpowiedni sprzęt i wiem że zdarzyło im się przesadzać
> kilkudziesięcioletnie okazy. Więc jeśli w ogóle to tam. A może to zwykły

Kochana, potrafię odróżnić buk od jesiona. Oferta była poważna. Jesiony
sadził mój pradziadek. Obecnie te wstrętne drzewa zacieniają ok 2 ary
naszego ogrodu. chcę je wyciąć!!!. I sprzedać jakiejś fabryce mebli, palet
lub komuś takiemu. Nadają się właśnie na fornir meblowy, parkier, boazerię
itp. Wiem, że jesiony należy wycinać w określonej porze roku /w jesieni lub
wiosną?/ Gdy znajdzie się kupiec, będę załatwiać zgodę urzędu d/s zieleni.
Chcę tam postawić garaż .
Pozdrówka
Izabella

20. Data: 2001-11-12 14:12:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabella Ziemnik" <z...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Oferta była poważna. Jesiony
> sadził mój pradziadek. Obecnie te wstrętne drzewa zacieniają ok 2 ary
> naszego ogrodu. chcę je wyciąć!!!.

Ciekawe, czy się burza rozpęta na grupie, czy prywatnie...

Pozdrawiam, Basia.

Cięcie krzewu winnejlatorośli
a na deser liliowce - Basi Kulesz
Ogrod warzywny - przygotowanie