a na deser liliowce - Basi Kulesz

1. Data: 2001-11-07 11:58:25

Temat: a na deser liliowce - Basi Kulesz
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na deser zostawilem strone liliowcami.
http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/liliowce/
Pod tym adresem znajdziecie zdjecia liliowcow z ogrodu Basi Kulesz.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2001-11-07 13:12:13

Temat: Re: a na deser liliowce - Basi Kulesz
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości > Na
deser zostawilem strone liliowcami.
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/liliowce/
> Pod tym adresem znajdziecie zdjecia liliowcow z ogrodu Basi Kulesz.

Teraz Basia spokojnie może podpisywać się pod postami:
"pozdrawiam ja i moje liliowce"

Jurek

3. Data: 2001-11-07 14:46:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisal:

> Na deser zostawilem strone liliowcami.
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/liliowce/
> Pod tym adresem znajdziecie zdjecia liliowcow z ogrodu Basi Kulesz.

Śliczne - i błyskawicznie się załadowały Netscapem ;-)
Basiu, ten kawałek perukowca to ten co się martwiłaś,
że zielony?

Krycha&Co(ty)

4. Data: 2001-11-07 14:55:09

Temat: Odp: a na deser liliowce - Basi Kulesz
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Basiu, ten kawałek perukowca to ten co się martwiłaś,
> że zielony?

Tak. Obecnie jest czerwono-pomarańczowy, po prostu płonie. Najpiękniej
przebarwiony krzak, jaki mam.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-11-07 16:15:52

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał(a):

> Na deser zostawilem strone liliowcami.
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/liliowce/
> Pod tym adresem znajdziecie zdjecia liliowcow z ogrodu Basi Kulesz.

Deser smakowity!
I znowu zazdroszczę!
Ech! Chyba się wymelduję z tej grupy by całkiem w kompleksy nie wpaść!
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2001-11-07 20:04:18

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ładne, szkoda, że tylko tyle zdjęć liliowcow. Basiu to jest Catherine
Woodbery, tez go mam i to jest jedyny tak wysoki liliowiec, który rosnie w
moim ogrodzie, pozostale osiagaja wysokosc ok. 50 cm. Moje tegoroczne
zdjecia sa jeszcze na kasecie, jak je przerzuce do komputera to sie pochwale
swoimi.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Rafal Wolski napisał(a) w wiadomości: <9sb80n$94a$1@news.tpi.pl>...

7. Data: 2001-11-07 21:51:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na deser zostawilem strone liliowcami.
> http://ogrody.agrosan.pl/b_kulesz/liliowce/
> Pod tym adresem znajdziecie zdjecia liliowcow z ogrodu Basi Kulesz.
Ale paskud z Ciebie, teraz już [za te liliowce] nie dogryzę Basi.
Pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-11-07 22:01:56

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie,
czym wy sie zachwycacie? U mnie i pod Netscapem i pod IE wyswietla sie
komunikat unable to locate ogrody.agrosan.pl
Po prostu sie Basi podlizujecie zawczasu.
A na powaznie: cos sie dzieje z serwerem?

Pozdrawiam
Andrzej

9. Data: 2001-11-07 22:15:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komunikat unable to locate ogrody.agrosan.pl
> Po prostu sie Basi podlizujecie zawczasu.
> A na powaznie: cos sie dzieje z serwerem?
Uważaj, bo cię wrzucę do "kosza" np. wiklinowego. ;-)
Pozdr. Jerzy

10. Data: 2001-11-07 22:36:14

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK. Z wyglupu wycofuje sie rakiem i przepraszam, przede wszystkim Basie.

Na powaznie jednak postawilem pytanie o serwer, bo naprawde nie moge sie
polaczyc ze strona.
Ani poprzez link w poscie Rafala, ani wpisujac adres strony glownej ( w
obu przegladarkach).

Pozdrawiam
Andrzej

Ogrod warzywny - przygotowanie