Kurczak + sos sojowy - pomysly?

1. Data: 2003-03-10 13:32:53

Temat: Kurczak + sos sojowy - pomysly?
Od: MichalG <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

Od jakiegos czasu czytuje grupe i pare ciekawych pomyslow z niej
wylowilem - dziekuje!

Ale mam takie pytanko - otoz ostatnio przysla mi ochote zrobic cos do
jedzienia. Kupilem piersi z kurczaka i stwierdzilem, ze chce uzyc sosu
sojowego.

Zrobilem tak (inwencja tfurcza ;-):

Zalewa - sos sojowy, czosnek, miod, troche curry i pieprzu.

Kurczak polezal sobie w zalewie pol godzinki, potem, odciekl, na
rozgrzany olej, po podsmazeniu dodalem zalewe, jak sie troche
wysmazyla, to na talez z ziemniaczkami.

Fajne to wyszlo, ale czuje, ze mogloby byc jeszcze lepsze.

Macie jakies pomysly na podobne wariacje - mieso + sos sojowy + ???

Pozdrawiam serdecznie,

MichalG

1. Data: 2003-03-10 14:19:06

Temat: Re: Kurczak + sos sojowy - pomysly?
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" MichalG " wrote:

> Macie jakies pomysly na podobne wariacje - mieso + sos sojowy + ???

+ wódka, + imbir + cukier

lub
+sok pomaranczowy +cukier + tymianek

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-10 15:36:36

Od: "Ewa Dacko" <e...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> + wódka, + imbir + cukier

+ sezam podprażony

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-03-10 16:05:53

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Ewa Dacko " wrote:

> + sezam podprażony

oooo, to ja tez to wykorzystam :)

1. Data: 2003-03-24 14:23:09

Temat: Odp: Kurczak + sos sojowy - pomysly?
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1.Piersi pokroic na plastry ( kotlety), zalac sosem na min 10 min. mieso
wlozyc do jajka , a nastepnie do kokosu lub platków migdalowych lub sezamów
i na rozgrzany olej z plasterkami imbiru.
2. Pokrojone kawleczki w sosik, obsmazyc do do zapiekanki z warzywami, zalac
jajko+smietana+serzólty
Ania

Uzytkownik "MichalG" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
: Witam grupowiczow,
:
[...]

ależ mi dobre wyszło - czytajcie i oblizujcie się
przepis na pizze
patelnia żeliwna
Tajniki kuchni chinskiej?
Kucznie przedpokój odnowię W-wa