Majonezy i takie tam...

1. Data: 2000-09-04 18:59:19

Temat: Majonezy i takie tam...
Od: "Ultor 44" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra ostatnio mnie zaskoczyła mówiąc, że "bardzo jej smakuje
majonez firmy Roleski, a w ogóle to jest znacznie lepszy niż Majonez
Kielecki". Zareagowałem jak na świętokradztwo - wielkim oburzeniem!
W związku z tym mam pytanie: co lepsze Roleski czy Kielecki? A może ktoś
zna jeszcze lepszy (robiony własnoręcznie sie nie liczy ;-)?

pozdrawiam wszystkich serdecznie i żeyczę smacznego przy najbliższym
posiłku ;-D

--
____
Ultor44 - webDesigner i . . .

1. Data: 2000-09-05 07:03:35

Temat: Re: Majonezy i takie tam...
Od: DiDi <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ultor 44 wrote:

> [...]
> W zwišzku z tym mam pytanie: co lepsze Roleski czy Kielecki? A może ktoś
> zna jeszcze lepszy (robiony własnoręcznie sie nie liczy ;-)?

Roleski zdecydowanie odpada.
Wg mnie najlepszy jest majonez Kętrzyński, choć bywajš problemy z jego
znalezieniem.

1. Data: 2000-09-05 07:32:16

Od: "Tom" <f...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie Kielecki jest duzo lepszy!!!!
Zreszta jest podobny moim zdaniem do ketrzynskiego :))

Tom
fan majonezu

1. Data: 2000-09-05 07:34:27

Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Tue, 5 Sep 2000 09:32:16 +0200 autorstwa Tom
(f...@p...arena.pl):
: Zdecydowanie Kielecki jest duzo lepszy!!!!
: Zreszta jest podobny moim zdaniem do ketrzynskiego :))

Nikt nie lubi Helmansa?

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-05 07:44:58

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

-
Grzegorz Janoszka wrote in message ...
> [...]
(f...@p...arena.pl):
>: Zdecydowanie Kielecki jest duzo lepszy!!!!
>: Zreszta jest podobny moim zdaniem do ketrzynskiego :))

Ja! Ale tylko Babuni, ten zwykly jest taki okropnie amerykanski - mdly.
-
Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-09-05 07:51:32

Temat: Odp: Majonezy i takie tam...
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z Grudziadza - z firmy Ocetix..

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

Użytkownik Ultor 44 <u...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8p1t20$e0p$...@r...torun.pdi.net...

1. Data: 2000-09-05 08:32:27

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eee tam, jaja sobie robicie. Zdatny do uzytku jest wylacznie majonez
zrobiony wlasnorecznie. Pozdrawiam - A.

1. Data: 2000-09-05 09:39:21

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Majonez Swidnicki bije wszystkie inne na glowe. Moim skromnym zdaniem
oczywiscie. Moge zjesc caly sloiczek.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-09-05 10:51:08

Od: "les" <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

KIELECKI zdecydowanie - pare lat temu wdrapal sie na miejsce numer 1 i tak
juz zostanie.
btw Hellmans to nie majonez tylko amerykanska mieszanka chemiczna les

1. Data: 2000-09-05 11:09:04

Od: Monika Mężyńska <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> Eee tam, jaja sobie robicie. Zdatny do uzytku jest wylacznie majonez
> zrobiony wlasnorecznie.

Jak go robisz?

befsztyk
Re: ziolka - kiedy i jak zbierac