Mleczko do demakijażu oczu-pytanie

1. Data: 2004-01-29 09:54:56

Temat: Mleczko do demakijażu oczu-pytanie
Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozglądam się za czymś łagodnym tylko do oczu. Do tej pory używałam płynów
do demakijażu oczu Garnier, Loreal, Ziaja.
Widziałam w sklepie AA Oceanik właśnie tylko do oczu, z ekstraktem z róży
stulistnej.
Ma go może ktoś? Wydajne jest?
Pozdobno ma pomagać w zwalczaniu cieni pod oczami a to akurat przydałoby mi
się.
A może coś innego?
Tylko ograniczenie finansowe, do 40 zł.

Dziękuję i pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-01-29 10:12:10

Temat: Re: Mleczko do demakijażu oczu-pytanie
Od: "Abigail" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> Rozglądam się za czymś łagodnym tylko do oczu.

Witaj :)

po przetestowanych kilku, polecam Yves Rocher żel do demakijażu oczu -
wspaniały :) zużywam już którąś z kolei buteleczkę i chyba pozostanę mu
wierna :) Cena - nie pamiętam ile dokładnie - kilkanaście zł, nie więcej niż
20,- mam nadzieję że któraś z Dziewcząt będzie wiedziała dokładniej.

Pozdrawiam :-)

Abigail

1. Data: 2004-01-29 10:47:27

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bam <N...@o...pl> napisał/a:

> Rozglądam się za czymś łagodnym tylko do oczu.

Dla mnie wspaniałym odkryciem (dzięki Lia!) jest dwufazowy płyn do
demakijażu oczu YR.
W regularnej cenie kosztuje 26 zł, ale że w YR są cały czas jakieś
promocje, to myślę, że uda Ci się go kupić za mniejszą kwotę. Jest b.
łagodny, nie podrażnia oczu, znakomicie oczyszcza makijaż.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

1. Data: 2004-01-29 13:13:43

Temat: Odp: Mleczko do demakijażu oczu-pytanie
Od: "{o_O}" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozglądam się za czymś łagodnym tylko do oczu.
> Tylko ograniczenie finansowe, do 40 zł.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20536&ses
sion=11f717b79d888e94
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23570&ses
sion=11f717b79d888e94
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23497&ses
sion=11f717b79d888e94
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20756&ses
sion=11f717b79d888e94
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22287&ses
sion=11f717b79d888e94

i wiele wiele innych :) http://esentia.pl/ szukaj: demakijaż oczu :)

1. Data: 2004-01-29 14:57:25

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niż
> 20,- mam nadzieję że któraś z Dziewcząt będzie wiedziała dokładniej.

ten YR chyba 19,90 :)
jak kupowalam ostatnio to cos kolo tego placilam a kupowalam bez promocji.
Tez go bardzo polecam bo testowalam w przeciagu pary ostatnich miesiecy
klikanascie i drozszych i tanszych kosmetykow do dermakijazu i okazuje sie
ze tylko prepraty YR (i ten rumiankowy i tez dwufaozwy) nie powoduja
wysuszenia, podraznien oczy (niektore to juz powodowaly wrecz alergiczne
zapalenie spojowek) i co dobre YR naprawde pozadnie zmywa makijaz z oczek.
A co do cienie to nie sadze zeby plyny do demakijazu pomgalay na ciebie.
Skonczylam ostatnio uzywac biotherm hydra detox i jestem srednio zadowolona.
Generlanie jest lepiej ale nie stal osie nic oszalamiajcego, wiec
postanowilam sprawdzic czy moze cos co bedzie tnasze bedzie skuteczniejsz,
od wczoraj (czyli niedlugo wiec jeszcze bez specjalnych efektow) uzywam
Lirene (ponoc nowa seria Eris) krem pod oczy z chlorofilem i od 2 miesiecy
maseczke pod oczy AA z serii Perfect Eye i z niej jestem bardzo zadowolona.
Pozdr

1. Data: 2004-01-29 15:06:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AA Oceanik właśnie tylko do oczu, z ekstraktem z róży
> stulistnej. Pozdobno ma pomagać w zwalczaniu cieni pod oczami a to akurat
przydałoby mi się.

samego mleczka nie znam, ale kosmetyki do mycia i demakijażu (w tym
szampony, żele pod prysznic) przebywają za krótko na skórze (i mają za małe
stężenia substancji aktywnych), zeby dawać efekt pielęgnacyjny równy kremom-
szczególnie jeśli chodzi o coś więcej niż zwykłe nawilżanie (bo z tym sobie
czasem radzą).
jesli znikną Ci cienie po tym mleczku, to moim zdaniem oznaczać będzie, ze
dotychczasowe mleczko nie usuwało tuszu i stąd były te cienie

1. Data: 2004-01-29 16:50:57

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli znikną Ci cienie po tym mleczku, to moim zdaniem oznaczać będzie, ze
> dotychczasowe mleczko nie usuwało tuszu i stąd były te cienie

;))))
Raczej nie mam cieni z tuszu.
Mam je odkąd pamiętam, a teraz wręcz podwójne.
Czyli z mleczkiem tak jak z szamponem?
Za krótki kontakt?

Dziękuję wszystkim za jednomyślność.
Pójdę do YR i zakupię.
Miałam nadzieję, że ktoś jednak używał tego mleczka z AA i wyrazi swoją
opinię o nim.

Pozdrawiam serdecznie
Barbara

Punktowy żel/maść/krem?