Odp: Nowy artykuł na stronie

From: "Fifek" <f...@k...ichpw.zabrze.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Nowy artykuł na stronie
Date: Sun, 27 Jan 2002 20:01:03 +0100

Coś o tym wiem, bo sam pracuję w pewnym instytucie naukowym (nie przytoczę
nazwy, bo nie będę pod pracodawcą dołków kopał) i wiem, jak wyglądają prace
naukowe, nowe wdrożenia i pomysły. Dyro mówi: "musimy opracować projekt X,
badania nad Y itp., bo dostaniemy kasę z KBN; zlecimy to TEMU zakładowi, bo
oni się w tym specjalizują". Zakład opracowuje badania na podstawie starych
prac - przepisywanie, zmienianie tekstu, kompilowanie treści z kilku innych
wcześniejszych prac, bo co nowego się wymyśli, skoro to już jet tam gdzieś
opisane, jakieś nowe doświadczenia się zrobi-jak nie wyjdą, to się wyniki
zmyśli, naciągnie. I jest super! Na końcu podane pięknie "na talerzu", pod
inną nazwą, do tego kilka artykułów w pismach branżowych i naukowych (za
które też jest kasa), wyjazdy na sympozja (darmowe żarcie i picie), postery
na konferencjach, referaty itp. Wypuściło się kolejną bzdurę i ile za to
przyjemności, a czy to się komuś przyda....? Kasa jest i to jest
najważniejsze. Opatrzone to jest naszym znakiem i nikt się nie ma prawa
doczepić, bo tylko MY i dwóch innych się na tym zna i nikt nam nie
podskoczy, bo MY to autorytety w tej dziedzinie. Stosy rosną, a nauka
stoi....

--
Pozdrowionka
Fifek (Rafał z Zabrza)