Nowy + kotlety bacy

1. Data: 2003-09-28 13:18:43

Temat: Nowy + kotlety bacy
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe! To moj pierwszy post, jakkolwiek podczytywalem już od jakiegos
czasu. Miło tu u Was! A jak smacznie.... :o) Mniam!

Na wkupne: "kotlety zawijane bacy". Daje slowo, ze "tworczość własna",
jakkolwiek wcale bym sie nie zdziwil, gdyby przepis byl znany. Bo
prościutki:

masło (jakies połtorej łyżeczki od herbaty) utrzec z bryndzą owczą (tak ze 3
łyżki stolowe). 2 małe albo pół dużego oscypka skroić w drobna kosteczke,
naszatkować trochę koperku, dodać do masy.

Kotlety schabowe (dla tej ilości nadzienia - 6 szt.) rozbić, nałożyć masę,
starannie zawinąć, spiąć szpileczkami. Obsmażyć na gorącym maśle (w zeszły
wtorek robiłem na oleju, też było dobrze) ze wszystkich stron, przełożyć do
rondla, niech dochodzą na malutkim ogniu.

Wersja oszczędnościowa - coś w guście litewskich cepelinów z mięsa
mielonego. Tylko wtedy "wkład" trzeba uformować w sztabki i zamrozić.
Łatwiej formować.

Najlepiej moim zdaniem pasują do tego odsmażane ziemniaczki i lekki, jasny
sosik prawdziwkowy. Byle tylko grzyby (kapelusze - nóżki do suszenia) miały
swój wygląd, a nie rozdziamgały się :o) Dlatego wybieram raczej drobniejsze
egzemplarze, nieco większe - przez pół, żadna plasterkowa siekanina.
Masełko, cebulka, grzybki - sami wiecie. Do zabielenia - kostka sera
topionego.

Smacznego!

Pozdrowienia - Jasiek
Janusz Nedoma

1. Data: 2003-09-28 13:55:19

Temat: Re: Nowy + kotlety bacy
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> egzemplarze, nieco większe - przez pół, żadna plasterkowa siekanina.
> Masełko, cebulka, grzybki - sami wiecie. Do zabielenia - kostka sera

Witaj!Narobiłeś mi takiego smaku, że aż mi ślinka cieknie ! Uwielbiam bryndzę
ale rzadko ją jadam, bo w moim rejonie jest tylko ta ze sklepu. Ten
sosik..... !!! Połączenie chyba wyśmienite. Muszę spróbować to zrobić. pzdr.
Ps. Tylko gdzie tu dostać bryndzę???

1. Data: 2003-09-28 19:05:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Sep 2003 15:18:43 +0200, "Janusz Nedoma"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Witam grupe! To moj pierwszy post, jakkolwiek podczytywalem ju? od jakiegos
>czasu. Mi?o tu u Was! A jak smacznie.... :o) Mniam!
>
>Na wkupne: "kotlety zawijane bacy". Daje slowo, ze "tworczo?? w?asna",
>jakkolwiek wcale bym sie nie zdziwil, gdyby przepis byl znany. Bo
>pro?ciutki:

przepis ciach

>Smacznego!
>
>Pozdrowienia - Jasiek
>Janusz Nedoma

fajne to, dawaj wiecej swoich pomyslow

trys

aaa, i witaj ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-29 11:09:05

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Czuj sie u nas dobrze i nie bierz sobie do serca niektórych wiadomości.
Ja na początku też nie mogłam sie połapać czasami o co tu chodzi.

Kasia- Rzeszów

1. Data: 2003-09-29 11:30:51

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Nedoma wrote:

> 2 małe albo pół dużego oscypka skroić w drobna kosteczke,

a te oscypki to jakie maja byc ??? wedzone czy te biale ???
pytam, bo przepis brzmi niezle, a ze schab w lodowce to chyba to zrobie :)
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-09-29 11:50:44

Temat: Odp: Nowy + kotlety bacy
Od: "Janusz Nedoma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wiku <s...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl955b$qte$...@S...icm.edu.pl...

> a te oscypki to jakie maja byc ??? wedzone czy te biale ???

No wiesz? Biale oscypki? Takie cos to sie nazywa bundz... o) Tyle, ze
podsuszony. Jako krakowiaczek (cija) mam zadanie ulatwione o tyle, ze do
Podhala blisko, na Kleparzu bez problemow kupie _prawdziwe_ owcze, a nie
krowie, moczone w wywarze z cebuli dla kolorku... :o)

Pozdrowienia - Jasiek

Czesnek marynowany
Gdzie w Lublinie... [niebanalne kuchnie]
królik w śmietanie
pieczeń po sabaudzku
spagetti