OB

1. Data: 2003-01-06 12:09:34

Temat: OB
Od: "Ewa" <e...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może mi napisać co oznacza wysokie OB(20/60) u dziecka? Bo to że
jest coś nie wporządku to wiem, ale dokładniej.

2. Data: 2003-01-06 12:14:41

Temat: Re: OB
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może mi napisać co oznacza wysokie OB(20/60) u dziecka? Bo to że
> jest coś nie wporządku to wiem, ale dokładniej.
Oznacza koniecznosc dalszej diagnostyki. Przykro mi, ale bardzo nieswoisty
objaw, i niewiele dokladniej da sie na jego podstawie powiedziec.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-01-06 12:26:55

Temat: Odp: OB
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@i...lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avbrm3$g0e$...@s...futuro.pl..
> Czy ktoś może mi napisać co oznacza wysokie OB(20/60) u dziecka?

Sam wynik OB to za mało. Przy wielu chorobach OB jest podwyższone. A ten
wynik wcale nie jest taki wysoki :-)
Kasia

4. Data: 2003-01-06 13:02:38

Od: "Ewa" <e...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarka powiedziała, że OB jest nawet bardzo wysokie, ale nie powiedziała
nic więcej kazała wynik powtóżyć. Martwie się bardzo stąd moje pytanie.

5. Data: 2003-01-06 13:35:51

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@i...lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avbupp$hnl$...@s...futuro.pl...
> Lekarka powiedziała, że OB jest nawet bardzo wysokie, ale nie powiedziała
> nic więcej kazała wynik powtóżyć. Martwie się bardzo stąd moje pytanie.

Zawsze lepiej powtórzyć. A b.wysokie nie jest (jedynie trochę podwyższone)
będę się upierać, bo tak mnie nauczono (jestem analitykiem medycznym) :-)
Oznaczam na co dzień OB w pracy.
Podałaś tylko ten wynik, więc zakładam, że nie ma żadnych innych objawów
chorobowych.
Kasia

6. Data: 2003-01-06 15:42:31

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Ewa <e...@i...lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:avbupp$hnl$...@s...futuro.pl...
>
> Zawsze lepiej powtórzyć. A b.wysokie nie jest (jedynie trochę podwyższone)

Przyczyn podwyzszonego OB moze byc duzo np. prochnica zebow.

Szanna

7. Data: 2003-01-06 16:40:13

Od: "Ewa" <e...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to rzeczywiście nic poważnego. Dzisiaj powtórzyłam badania po 3
tygodniach od wcześniejszego badania OB jest mniejsze 10/30.

8. Data: 2003-01-07 09:17:01

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Może to rzeczywiście nic poważnego. Dzisiaj powtórzyłam badania po 3
> tygodniach od wcześniejszego badania OB jest mniejsze 10/30.

Przedtem 20/60 teraz 10/30
czy to nie przypadkien nadal podwyzszone OB?
U.

9. Data: 2003-01-07 10:12:12

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulast <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ave5r2$eca$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Ewa" <e...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
> >
> Przedtem 20/60 teraz 10/30
> czy to nie przypadkien nadal podwyzszone OB?

Teraz jest w normie :-)

zajrzyj
bolace piersi a ciaza
ksiazka o przemianie pokarmowej