Dla pań - kuracja hormonalna zabija (link)

41. Data: 2003-02-13 17:55:04

Temat: Re: OT
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał

> Natomiast na pewno wiem, że moje dziecko podczas badania wierzgało na
> wszystkie strony i staralo sie jak najprędzej uciec z miejsca, w którym
> pojawiła się na brzuchu kulka. Czyli nie podobało mu się to badanie. Kilka
> moich kolezanek też opowiadało o podobnych zachowaniach ich dzieci.

Wiele dzieci reaguje tak samo na dotyk ojca ;-) który dotyka brzucha.
Czy to tez oznacza, że oni są szkodliwi ? ;-))))

MSPANCH ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

42. Data: 2003-02-13 18:01:13

Temat: Odp: OT
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2gm65$9r8$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Wiele dzieci reaguje tak samo na dotyk ojca ;-) który dotyka brzucha.
> Czy to tez oznacza, że oni są szkodliwi ? ;-))))

Wielce niewykluczone :)))

boniedydy

Ps. Jakkolwiek nie moge sie wypowiadadac o innych dzieciach, nie sądzę, żeby
_aż_tak_ uciekały przed ojcami, jak moje przed USG.

43. Data: 2003-02-13 21:17:12

Temat: Re: Dla pań - kuracja hormonalna zabija (link)
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> Ultradzwiekami o ile mi wiadomo rozbija sie obecnie kamienie zolciowe ?

Taa, a światło widzialne jest równie szkodliwe jak promieniowanie
rentgenowskie, w końcu to fala elektromagnetyczna, i to fala
elektromagnetyczna, a reszta to nieistotne szczegóły.

MSPANC,

JoP

P.S. Tylko go nie spłoszcie za szybko, przynajmniej się człowiek pośmieje -
niedouczony fanatyk z nieumiejętnością czytania, to się nieczęsto trafia
nawet w Usenecie.

44. Data: 2003-02-14 10:41:48

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> wrote in message

> [...]
> rentgenowskie, w końcu to fala elektromagnetyczna, i to fala
> elektromagnetyczna, a reszta to nieistotne szczegóły.

Bledna analogia. W tym przypadku czestotliwosc jest podobna. Roznica dotyczy
natezenia.

Stultorum infinitus est numerus ... :-)

45. Data: 2003-02-14 10:57:49

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rentgenowskie, w końcu to fala elektromagnetyczna, i to fala
> elektromagnetyczna, a reszta to nieistotne szczegóły.

Gdyby byla Pani laskawa zajrzec w cos takiego jak metrologia, to
dowiedzialaby sie Pani, ze nie ma mozliwosci zmierzenia jakichkolwiek
parametrow obiektu bez wplyniecia nan (a wiec i na owe parametry).
Tak wiec wplyw jest. Problem tylko na ile znaczacy.

46. Data: 2003-02-14 12:22:58

Temat: Re: Odp: OT
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2gmh9$chc$1@nemesis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> [...]
>
> Ps. Jakkolwiek nie moge sie wypowiadadac o innych dzieciach, nie sądzę, żeby
> _aż_tak_ uciekały przed ojcami, jak moje przed USG.

Bo ojcowie _az_tak_ nie naciskaja na brzuch jak to robi lekarz z glowica
USG

K.

47. Data: 2003-02-14 12:33:48

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2genl$9p7$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...

> A jesli dziecko bedzie sie chcialo przytulic do takiego "tatusia" z wlasnej
> woli - to co - zmuszanie czy nie ?

do jakiego tatusia? o czy mowimy - o pedofilu, czy o homoseksualnym
ojcu?

> Rozmawiamy o patologii czlowieku.

Tak - pedofilia to patologia i przestepstwo.
Dziekuje, ze rozumiesz to, ze jestem czlowiekiem.

> Z mojego punktu widzenia to zwykla patologia. Na dodatek niosaca ze soba
> falszywe wzorce.
> Chociaz ok - zgadzam sie, moga byc inne punkty widzenia i inne normy
> etyczne.
> Rzecz jest bardzo wzgledna.

A z mojego punktu widzenia patologia jest wyglaszanie takich pogladow
jak Twoje. I na dodatek to ona niesie falszywe wzorce.

Najczesciej (nie moge uogolnic do wszystkich :) ) tacy ludzie sa bardzo
tolerancyjni i otwarci. I pokazuja wzorzec, ze niezaleznie od
przeciwnosci (opinia otoczenia, nietolerancja itp) mozna sie kochac i
byc ze soba.

> Wiesz -zastanawialnym sie. Chyba jednak z dwojga zlego nie chcialbym byc
> wychowywany przez dwoch "tatusiow".
> Dwoch obcych facetow na dodatek homoseksualisci .... brrr ... ciarki mnie
> przechodza - Ciebie nie ?

Nie, nie przechodzi. Uwazam, ze to lepsze niz pozostawac w domu dziecka.
Tym bardziej, ze proces adopcyjny specjalnie przygotowuje i selekcjonuje
rodzicow.

> Na dodatek gdybym trafil na spolke pederastow to mialbym naprawde
> przechlapane ...

Hmmm a co wg Ciebie znaczy pederasta? :) Ja wiem, ale uscislam, zeby nam
sie nie mylilo.

> IMHO raczej chroni przed jeszcze gorszym wypaczeniem charakteru, niz moglby
> spowodowac brak rodzicow.

IMHO, nie chroni, tylko tkwi we wlasnym bledzie. Tak jakbys powiedzial,
ze spolecznosc antysemicka chroni przed wypaczeniem charakteru
eliminujac ze swojego srodowiska zydow.

> Ci

> No to pomysl przez chwile i zastanow sie, do czego doprowadzi nas erozja
> obyczajow.
> Drzewiej to juz sie zdazalo ...

Jaka erozja obyczajow? Homoseksualizm jest stary jak swiat. To ze teraz
ludzie (a przynajmniej czesc) dochodza do wniosku ze dopoki nie zmusza
sie ich do homoseksualizmu to nie jest to nic zlego, swiadczy tylko o
dobrym kiedunku zmian.

K.

48. Data: 2003-02-14 12:34:28

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b2gm17$6kc$1@nemesis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> No własnie, i między innymi dlatego jestem przeciwna adopcji dzieci przez
> pary seksualne. Po co z rozmysłem wystawiać dzieci na dyskryminację? I tak
> już zbyt wiele przeszły.

A ja nie jestem przeciwny adopcji przez takie pary, tylko jestem za
uswiadamianiem spoleczenstwa zeby taka dyskryminacja zanikala.

K.

49. Data: 2003-02-14 13:14:12

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:
> In article <b2gm17$6kc$1@nemesis.news.tpi.pl>,
> b...@z...pl says...

> A ja nie jestem przeciwny adopcji przez takie pary, tylko jestem za
> uswiadamianiem spoleczenstwa zeby taka dyskryminacja zanikala.

Zanim społeczeństwo zostanie uświadomione, wiele dzieci ucierpi. Nie jestem
za ofiarowaniem dzieci w intencji uświadomienia społeczeństwa.

boniedydy

50. Data: 2003-02-14 13:15:58

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Bo ojcowie _az_tak_ nie naciskaja na brzuch jak to robi lekarz z glowica
> USG

Moje dziecko wierzgało przy USG i bez zbytniego naciskania :)))))

boniedydy

[OT] No to ja sie pozegnam...
tyle tych dlaczego, dylematów.....
Re: juz po rozmowie z tata...
juz po rozmowie z tata...
dlaczego ja nie odchodze..choc moze to zrobie