OT - meble FORTE - system Progress - ile to warte?

1. Data: 2001-05-07 11:39:15

Temat: Re: OT - meble FORTE - system Progress - ile to warte?
Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mam chrapkę na meble systemowe Progress z FORTE.. .... a może to jakiś
szajs? co wiecie na ten temat?

>PZDR
>Shaman

Spytaj korników

:o)
--
Pooh - bardziej żółty niż zielony.

1. Data: 2001-05-07 11:49:02

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
od pół roku mam kuchnie FORTE. Cała zabudowa + sprzęt. Polecam gorąco,
wykonali bardzo solidnie, widac jakość i prestiz tej firmy. Odbija sie to w
całosci wykonania. Mam konkretnie Forte Crema (tzn. waniliowe fronty). Przed
generalnym remontem kuchni zrbilismy dokladne rozeznanie i setki projektów.
Forte jest najlepsza, polecam.
Mamy 2 znajomych, którzy tez mają Forte, własnie wstawione i rowniez takie
same odczucia.
Pozdrawiam
Joanna

Pooh napisał(a) w wiadomości: <9d61cg$agj$1@kujawiak.man.lodz.pl>...

1. Data: 2001-05-07 12:26:29

Temat: OT - meble FORTE - system Progress - ile to warte?
Od: "Shaman" <N...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć -

przepraszam za off topic, ale chyba poza kuchnią i budowaniem nie ma grupy na której
można by coś o mebelkach..

mam chrapkę na meble systemowe Progress z FORTE.. czy ktoś z Was ma takie i może z
czystym sumieniem polecić? a może to jakiś szajs? co wiecie na ten temat?

PZDR
Shaman

1. Data: 2001-05-08 07:12:50

Temat: Odp: OT - meble FORTE - system Progress - ile to warte?
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mam chrapkę na meble systemowe Progress z FORTE.. czy ktoś z Was ma takie
i może z czystym sumieniem polecić? a może to jakiś szajs? co wiecie na

moglabym Ci cos o tych meblach napisac, ale wolalabym na priva, a niestety
listy do Ciebie nie dochodza. mozna cos na to poradzic?
justyna

Re: Pianka do capuccino
witam po weekendzie - sałatki i... gofry
Żeliwne gary
zupa z pokrzywy
Ksiazka kucharska