konkubinat raz jeszcze

371. Data: 2002-03-09 23:22:08

Temat: Odp: [OT] konkubinat raz jeszcze
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już pisałem na ten temat, czym pogardzam i z czym się nie zgadzam.
> Nie dotyczy to ludzi, lecz zachowań.

To pogardzasz konkubinatem?
Czy ludzmi żyjącymi w konkubinacie?

> Pogardzam też morderstwem, kazirodztwem, pedofilią
A mordercami nie pogardzasz?

> zawziętością jaką od niektórych spotykam.
> To kłóci się z moimi poglądami, jest mi z tym źle i staram się to
> zakończyć. Jednak jest tyle złej woli i braku (niechęci ?)
> zrozumienia. Na szczęście nie wszyscy lubią grupowo kopać i pluć.

Na szczeście.........

UlaST

372. Data: 2002-03-09 23:42:20

Temat: Odp: OT życie a internet dowolne rozważania na fali .... konkubinat raz jeszcze
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ulast chwali się, że poznała swojego TZ przez sieć.

Bardzo przepraszam lecz nie poznalam mojego TZ przez siec ..?!
Pokaz mi gdziez moglam cos takiego napisac, to niemozliwe:)
Pozdr
UlaST

373. Data: 2002-03-15 15:52:49

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> a écrit dans le message
news: 3...@n...net...

> Watek juz wygasl, ale z braku czasu ostatnimi dniami nie mialam okazji
> wczesniej tu zajrzec.
> Internet to cudowny wynalazek. Ludzie o wiele szybciej i wyrazniej
pokazuja
> swoja prawdziwa twarz oszczedzajac nam lat zycia w nieswiadomosci.
Dziekuje
> Ci Gosiu, ze tak ladnie przedstawilas swoja opinie w sprawie swojej
> nietolerancji. Bardzo, bardzo sie ciesze, ze dowiedzialam sie o tym
> stosunkowo wczesnie.
> Zycze Ci udanego rozwiazania, pomyslnosci w wychowaniu dwojki i niewiele w
> zyciu rozczarowan. Zycie ma to do siebie, ze rzuca nam w twarz wlasnie
to,
> czego najbardziej unikamy - Ty masz, jak widze, tego "malutki" zasobik,
prawda?
> pozdrawiam pomimo
> Ps. I to by bylo na tyle :)

Tak się zastanawiam - czy Małgorzata Majkowska miała dużo do czynienia z
murzynami i arabami... Bo przeważnie nie lubimy i boimy sie tego czego nie
znamy :->

A co do Internetu - bywa róznie, niektórzy są szczerzy, a niektórzy próbują
się kreować. nie wspomianając o tych, którzy są szczerzy i próbują się
kreować. ;-)

--
Pozdrowienia
Loonie

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)