Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

281. Data: 2000-02-03 00:40:58

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaak? A jakie to prawa ma truposz?
A takie na przyklad,
ze seks z truposzami jest karalny, choc w internecie sa grupy dyskusyjne
i jakos nikt ich nie zamyka.

nie mozna wejsc do trupiarni i sobie wyciac na pamiatke kawalek
mozgu znanej osobistosci.

Zwloki podlegaja calkowitej ochronie
nie tylko nie mozna ich bezczescic, ale nie moze nimi zadysponowac osoba
postronna.

282. Data: 2000-02-03 01:37:11

Od: Kaja <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio napisał(a):

> Lekarz dostaje lapowe, znajduje sie narzad do przeszczepu, lekarz zadowolony
> bo ma kase, chory zadowolony bo jest zdrowy (co prawda kasy mniej), rodzina
> pocwiartowanego nie ma nic, niech zyje sprawiedliwosc!

To właśnie miałam na myśli.
Pozdrawiam
Kaja

283. Data: 2000-02-03 02:42:38

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: n...@r...com (Lucyfer) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2000 10:59:58 +0100, ---monika---
<t...@f...edu.pl>, napisal/a:

>/"Gdy Elżbieta usłyszała pozdrowienie Maryi, poruszyło się dzieciątko w
>/jej łonie, a Duch Święty napełnił Elżbietę." (BT)
>
>Podalam szerszy fragment - manipulujesz, czy masz wybrakowana Biblie?

Nie mam wybrakowanej biblii, ale nie widze w tym poszerzeniu zadnej
istotnej roznicy na korzysc uznania swiezo zaplodnionej zygoty za
czlowieka....

>"Gdy Elzbieta uslyszala pozdrowienie Maryi, poruszylo sie dzieciatko w jej
>lonie, a Duch Swiety napelnil Elzbiete.

Jak juz zadbalas by owo rozszerzenie sie ukazalo, to powiedz mi moja
droga siostro, czym ow Duch "swiety" napelnil nieszczesna Elzbiete
(przeciez ta juz byla ciezarna od kilku miesiecy) :-)

>Wydala ona okrzyk

Bolalo ja to "napelnianie" czyms tam ???

> i powiedziala: Blogoslawiona jestes miedzy niewiastami i blogoslawiony jest owoc
Twojego
>lona.

Czyzby ow duch swiety kazal jej to powtorzyc pod przymusem (przeciez
wczesniej krzyczale podczas owego "napelniania" !!!) I niby czego
takie krzykliwe powiedzenie ma dowodzic? Uznania zygoty za czlowieka?
he, he,he,

Jak doskonale wiesz siostro, nasza Elzbietka tez nie byla zaplodniona
w rzeczy samej normalnie, ale ponoc jakis wyslannik Jahwe (moze on sam
nawet) bral udzial w tej akcji !!! Elzbieta i Miriam to byly kuzynki,
ktore - "dziwnym" trafem obie prawie jednoczesnie zaszly w ciaze
pozamalzenskie !!! Myslisz, ze miedzy soba nie wymienialy wczesniej
informacji o szczegolach sytuacji w ktorej do owego ich zaplodnienia
doszlo???? he, he, he

Dlaczego nasza Marysia porzucila NAGLE !!!! swoj maly, przytulny domek
(zapewne polozony blisko domu meza) jak sie dowiedziala, ze jest w
ciazy i natychmiast dala noge w gory AKURAT do TEJ ciezarnej
kuzynki???? Nie uwazasz mila siostro, ze ta wycieczka Miriam akurat w
te strone i tak nagle nie byla przypadkowa?

>A skadze mi to, ze Matka mojego Pana przychodzi do mnie? Oto, skoro
>glos Twego pozdrowienia zabrzmial w moich uszach, poruszylo sie z radosci
>dzieciatko w moim lonie." BT

Byloby dziwne gdyby szesciomesieczne niemowle nie poruszalo sie w
lonie matki. A taka interpretacja owego poruszania sie - jaka
przedstawia "Lukasz" - zakrawa na calkowita smiesznosc !!! Pozwol
wiec, ze z uwagi na jej wielka naiwnosc - nie bede sie nad ta fikcja
literacka autora tego tekstu glebiej zastaniawial. he, he, he

>/Jak tyle lat zyje to nie slyszalem by matka czula jak sie w niej
>/zygota obraca :-)
>
>Wiesz co? Przeczytaj sobie caly poczatek Lukasza w takim razie.

OK. zaczynamy:

1. "Wielu już starało się ułożyć opowiadanie o zdarzeniach, które się
dokonały pośród nas,"

No widzisz droga Monisiu, juz z pierwszego zdania wynika, ze w owym
czasie (kiedy to pisal "Lukasz") na temat ojcostwa Joszuego krazylo
wiele roznych opowiastek.... (szkoda, ze sie do dzis nie zachowaly -
moglibysmy poprowadzic bogatsza dyskusje).... :-)

2." tak jak nam je przekazali ci, którzy od początku byli naocznymi
świadkami i sługami słowa."

Jak sama wiesz Monisiu z samego "swietego" tekstu owego opowiadanka,
nie bylo bezposrednich swiadkow zapladniania Maryi, ani tez swiadkow
ich konferencji z Elzbieta. Ww. zdanie ewangelii ma raczej za zadanie
sugerowac sluchczom, ze opowiadanie naszego narratora jest
"najprawdziwsze z prawdziwych" !!! He, he, he

To czesty (jak nie stale stosowany) chwyt reklamowy !!! Mysle, ze
podobne literackie uprawdopodobnienia swojej wiarygodnosci wyglaszali
rowniez i zwolennicy innych koncepcji poczecia Joszuego :-)

>/"Swinta" Elzbieta musiala byc wtedy juz w MOCNO zaawansowanej ciazy
>/mila siostro !!!

>Brawo! jak do tego doszedles? Czyzbys doczytal tresc Ewangelii?

Oczywiscie !!! he he he.

" A oto również krewna Twoja, Elżbieta, poczęła w swej starości syna i
jest już w szóstym miesiącu ta, która uchodzi za niepłodną."(Łk 1:36)
(BT)

Tylko ze wowczas "starosc" mogla oznaczac kobite pod trzydziestke :-)

Tak miedzy nami mowiac, to uwazam, ze nasza "swieta" Elzbietka, po
prostu MYSLALA, ze jest moze NIEPLODNA i skorzystala z jakiejs
nadarzajacej sie okazji do "bezpiecznej" zdrady swojego
starego...(ciekawe ile razy???)

Jak juz wpadla, to najpierw musiala sie sama mocno zdziwic co sie w
ogole stalo, a pozniej wymyslila wykret o owym bozym "cudzie", gdyz
przeciez ona byla ponoc "nieplodna"
Tak, ze bez "cudu" obejsc sie tu nie moglo !!! he, he, he

No i popatrz sama Monisiu, jak to organizm kobiety (lub jej glupota)
czasami potrafi wyplatac taki figiel.....

A zreszta, moze to ta sierota Zachariasz byl nieplodny????
Czy ktos go badal w tym zakresie? Moze ten typek brak dzieci
tlumaczyl "nieplodnoscia" zony nie majac zielonego pojecia, ze to jego
wina??? Czy ktos widzial moze zaswiadczenie lekarskie o jego zdolnosci
do plodzenia???

A w ogole nasze chlopy sa tak czasami glupie, ze i w tego rodzaju cuda
- jak przedstawila mu nasza Ela - uwierza !!! he, he, he

Mysle,z e Zachariasz oficjalnie "uwierzyl" w takie dyrdymaly,
cieszac sie, ze wreszcie mogl miec jakies (w ogole) dziecko i potomka
!!! (juz niewazne kto go zrobil byle byl moj - zapewne sobie biedny
pomyslal).... :-)

Mysle, ze na wiele podobnych bajek i "cudow" wspolczesni malzonkowie
tez daja sie nabierac ukochanym zonkom !!! :-)

>No to teraz zagadka. Poczytaj jeszcze raz uwaznie i powiedz na jakim
>Etapie ciazy (ktory miesiac) byla Elzbieta i na jakim etapie byla Maria.

O Elzbiecie jest jasno napisane, natomiast co do Marii to mysle ze
bylo to tak: jak ta glupia dziewczynka (miala moze, ze 13 -14 lat)
zauwazyla, ze po kontakcie z jednym milym "wujkiem" (moze zabawie w
tatusia i mamusie he, he, he ) zabraklo jej naturalnego okresu, to
udala sie na "konsultacje" do doswiadczonej cioci, o ktorej wiedziala,
ze miala podobne przygody zakonczone w miare szczesliwie :-)

Reszta jest juz znana. Ciocia ja wypytala - co i zacz z kim robilas
dziecinko - i stwierdzila jednoznacznie - "dziecko moje drogie !!!
zaiste, Ty jestes w ciazy !!! Lepiej pomysl teraz jak to Jozkowi
wytlumaczyc, gdyz grozi ci ukamienowianie !!!."

No i razem ustalily, ze najlepiej bedzie jak znowu zdarzy sie "cud" w
tej samej rodzinie (o skutecznosci sprawdzonej zreszta przez Elzbiete)
I na tym zapewne by sie zakonczyly dzije owych "cudow" , gdyby nie
to, ze Joszua wyrosl na wedrownego kaznodzieje mocnego w gebie,
posiadajacego swoich wielbicieli, i ktos pozniej wykorzystal
literacko te niejasne momenty z zycia jego matki do eksploatacji
wlasnej ideologii i "boskiego" wyroznienia swojego guru.!

Czy to jakies dziwne? Tak robilo sie powszechnie w owych czasach z
przywodcami.....
Wielu cesarzy i krolow (w tym i cysorz Konstantyn) dorabialo sobie na
gwalt boskich przodkow :-)

>(A wiec w jakim momencie swojego zycia Jezus zostal rozpoznany).

Rozpoznany zostal nie Jezus Chrystus Syn Boga Zywego, ale jedynie
ciaza Marii, gdy mala Miriam przyznala sie zaufanej ciotce co sie
stalo (i z kim zapewne) :-)
Bylo to cos nie wczesniej jak po drugim miesiacu jej ciazy.
(tak na moje oko) :-)
Ale ty jako kobieta powinnas cos wiecej na ten temat wiedziec :-)

I nic wiecej wowczas nie rozpoznano. Te bajki o "blogoslawienstwach,
aniolkach" i jeszcze innych dyrdymalkach to pozniejsza
religion-fiction. Zreszta, jakos mamusia i "tatus" Jozek szybko
zapomnieli o tej "powaznej" i boskiej sprawie - co jasno wynika z
istoty dalszych opowiastek o zywocie proroka Joszuego he, he, he

O owej "boskosci" Joszuego przypomnieli sobie dopiero nasi
chrzescijanie gdzies kolo IV wieku jak nasz cysorz Konstantyn za
pomoca ubostwienia Joszuego (dekretem podniosl go do boskiej rangi)
postanowil podniosc swoje notowania polityczne (takie byly wowczas
poganskie obyczaje) !!!

Mowie ci to siostro jasno. Uwierz mi !!! Zaden Zyd by na podobne
brednie o posiadaniu przez mono Boga Jahwe jakiegos rodzonego syna
nigdy nie wpadl. (i tak jest wsrod Zydow do tej pory) :-)

Poganie to jednak insza para kaloszy....
U nich podobne sprawy to byla przecie normalka...
A jeszcze jak sam cysorz zapodal to w dekrecie !!!!

I jeszcze jedno mila siostro...
W owych czasach mesjaszow (gr. "christos") liczylo sie w Palestynie na
kopy.....(czytaj Flawiusza)
Niestety zadnemu z nich nie udalo sie spelnic przepowiedni ST i
wyzwolic Izrael..... :-(

No, moze poza Mosze Dajanem w 1949 r. n.e :-)

Boski Jezus Chrystus (ten z bajdurzen KK) nie jest zydowskim
mesjaszem, ale zwyczajnym poganskim bozkiem Konstantyna, ktory
doskonale wykorzystal legendy chrzescijanskie do swoich politycznych
celow !!! Ot i wsio !!!

Skutki tego ciagna sie do dzisiaj !!! M.in. Ty Monisiu jestes przez to
katoliczka wierzaca w takie niestworzone klesze dyrdymaly....
To sie nazywa skuteczna indoktrynacja od kolyski !!!

> monika

Niosacy Swiatlo

284. Data: 2000-02-03 02:42:41

Od: n...@r...com (Lucyfer) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2000 08:44:57 GMT, "Resselowie"
<r...@b...gnet.pl>, napisal/a:

>O tym, "od kiedy" zaczyna się człowiek, mówi biologia,

A co na ten temat mowi biologia?

>nie religia (religia może najwyżej mówić o *prawach* poczętego człowieka).

Poczetego czlowieka??? Przeciez jeszcze nie zdefiniowalas poczatku
czlowieczenstwa zygoty ludzkiej....

>Dwa pytania pomocnicze
>dla Lucka, który jak sądzę specjalizuje się w innej dziedzinie ;-))),
>dlatego może nie czuć się pewnie w tej materii:

Ano, biologia to nie moja specjalnosc :-)

>1. Czy dziecko w łonie matki to odrębny organizm?

Ano. Poczatkowo pasozytniczy.... :-)

>2. Do jakiego gatunku należą jego rodzice?

ludzkiego.....

Co chcialas przez to powiedziec?
Przeciez plemnik i jajo (w tym przypadku) tez sa pochodzenia
ludzkiego.... Moze to jednak jacys polludzie? he, he, he
Czy polczlowiek nie ma zadnych praw boskich? Jak myslisz?

Przecie napisane w pismie "swietym" jest, by nie wylewac nasienia !!!
Juzci Jahwe wiedzial co mowi !!!

Wniosek: wylewanie nasienia poza pochwe kobiety jest ciezkim grzechem
NIEPOCZECIA !!! Czy niepoczecie czasami nie jest w oczach Boga
zaplanowanym zabojstwem z premedytacja ? Przeciez z tego nasienia
mogli byc poczeci nowi, zdrowi ludzie (moze Einstainy jakie???), a
sprawca wylania nasienia zabil ich swietlana przyszlosc ??? !!!

I nie zapominaj siostro. W religii i prawie mozna wcisnac wszystko !!!
Gorzej jest natomiast z biologia !!!

Biologia kleszych dyrdymalow nie chce sluchac za nic :-(

>Ewa

Niosacy Swiatlo

285. Data: 2000-02-03 07:26:20

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co na ten temat mowi biologia?

Proponuję wygrzebac któryś z podręczników do podstawówki (rozdział:
rozmnażanie płciowe)

> Ano, biologia to nie moja specjalnosc :-)

> Ano. Poczatkowo pasozytniczy.... :-)

Mniej więcej do 18 roku życia :-)))

> ludzkiego.....
>
> Co chcialas przez to powiedziec?
> Przeciez plemnik i jajo (w tym przypadku) tez sa pochodzenia
> ludzkiego....

Jednak miałam rację, że z biologią u Ciebie na bakier. A więc powrót do
pytania nr 1: czy plemnik/komórka jajowa to odrębny organizm?
Ewa

286. Data: 2000-02-03 09:00:21

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...
>pytania nr 1: czy plemnik/komórka jajowa to odrębny organizm?

Plemnik to odrebny organizm - zyje poza organizmem w ktorym zostal
stworzony.

287. Data: 2000-02-03 09:07:22

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
> [...]
>mozgu znanej osobistosci.
>
>Zwloki podlegaja calkowitej ochronie
>nie tylko nie mozna ich bezczescic, ale nie moze nimi zadysponowac osoba

Zgadza sie z tym wyjatkiem ze durni ustawodawcy dali taki prawo lekarzom
zabierajac wszelkie prawa rodziny.

288. Data: 2000-02-03 09:13:38

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To smutne ze z ciebie taki luzak ktory ma gdzies uczucia swojej rodziny. W
takim wypadku moglbys wyrazic zgode na cwiartowanie ciala i po krzyku. Ja
tylko twierdze ze domniemanie zgody jest to chory, niecywilizowany sposob
traktowania prawa, majacy gdzies prawo jednostki i rodziny (a niby mamy
prawo prorodzinne :))))

289. Data: 2000-02-03 09:46:34

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Fsbm4.35457$H...@n...tpnet.pl...

> Plemnik to odrebny organizm - zyje poza organizmem w ktorym zostal
> stworzony.

Wiesiu, wróć do książek i podaj mi definicję organizmu.
Ewa

290. Data: 2000-02-03 09:50:32

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ty mi podasz ta z twoich ksiazek? Czytasz jeszcze bajki?

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA
Re: Homeopatia a działanie placebo...