Odp: Odp: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????

Data: 2002-05-25 21:44:24
Temat: Odp: Odp: BAKTERIE ŻOŁĄDKOWE ????
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl>

Użytkownik Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...gov.pl...

> Sama obecność Helicobacter w żołądku nie jest wskazaniem do leczenia
> przeciwbakteryjnego, i jeżeli znajdziesz lekarza, który ci w tej sytuacji
> zapisze antybiotyki + coś jeszcze, to znaczy że znalazłeś złego lekarza.
Jeżeli
> chcesz, możesz się leczyć u złego lekarza, to twoja prywatna sprawa.

Byl czas ze w mojej rejonowej przychodni wszystkich namawiano do zrobienia
badania krwi na ta wlasnie bakterie a nastepnie gdy wynik byz pozytywny
lekarz przepisywal cholernie drogi lek ktory niby to 'rozprawial 'sie z ta
bakteria.Rozumiem ze bylo to naciagactwo?
Od dwoch miesiecy mam klopoty z zoladkiem.Bylam u gastrologa ,dostalam
skierowanie na gastroskopie,badnia kalu i krwi wlasnie w kierunku
Helicobakter,lekarz podejrzewa wrzody...:(

Pozdrawiam.Magda