Ktore kobiety sa inteligentne?

1. Data: 2000-06-22 13:57:35

Temat: Ktore kobiety sa inteligentne?
Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis pytanie, dzis odpowiedz: Te, ktore potrafia to ukryc przed
mezczyzna :o)

j23

1. Data: 2000-06-22 15:33:53

Temat: Odp: Ktore kobiety sa inteligentne?
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik j23 :
> Dzis pytanie, dzis odpowiedz: Te, ktore potrafia to ukryc przed
> mezczyzna :o)

i te, ktore rozumieja dowcipy ;-)
Ptaszek Filip

1. Data: 2000-06-22 16:39:55

Temat: Re: Ktore kobiety sa inteligentne?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> writes:

> Dzis pytanie, dzis odpowiedz: Te, ktore potrafia to ukryc przed
> mezczyzna :o)

Hy? Uwazasz, ze to zdrowa taktyka rznac glupa na zamowienie?
No i wlasciwie po co?
Zeby dac pozywke niedowartosciowanemu cudzemu ego?

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-06-22 18:48:42

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> :
:
: Hy? Uwazasz, ze to zdrowa taktyka rznac glupa na zamowienie?
: No i wlasciwie po co?
: Zeby dac pozywke niedowartosciowanemu cudzemu ego?

Nie, zeby ulatwic sobie zycie. A jezeli to kogos dowartosciuje, to tym
lepiej.
j23

1. Data: 2000-06-23 00:35:28

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> writes:

> [...]
> : Zeby dac pozywke niedowartosciowanemu cudzemu ego?
>
> Nie, zeby ulatwic sobie zycie. A jezeli to kogos dowartosciuje, to tym

Hm... przepraszam za cynizm, ale w takim razie w ramach ulatwiania
sobie zycia najlepiej amputowac pol mozgu, bo z nadmiarem szarych
komorek to w zyciu za trudno.

1. Data: 2000-06-23 05:49:33

Od: "j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisala:
: Hm... przepraszam za cynizm, ale w takim razie w ramach ulatwiania
: sobie zycia najlepiej amputowac pol mozgu, bo z nadmiarem szarych
: komorek to w zyciu za trudno.

No moze nie od razu pol ale wystarczyloby troche kory zeskrobac ;)) Ale
zgadzam sie z Toba... mozg paradoksalnie niczego nie ulatwia.

Pozdrawiam
j23

1. Data: 2000-06-23 06:19:53

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"j23" <j...@a...phils.uj.edu.pl> writes:

> [...]
>
> No moze nie od razu pol ale wystarczyloby troche kory zeskrobac ;)) Ale
> zgadzam sie z Toba... mozg paradoksalnie niczego nie ulatwia.

To byla ironia.... mnie tam ulatwia i to jeszcze jak.
I rozniez nie zwyklam byla udawac idiotke tylko po to zeby zadowolic
jakiegos faceta ktory ma kompleksy na punkcie swojego ego,
inteligencji i diabli wiedza czego jeszcze.

1. Data: 2000-06-23 07:27:24

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiegos faceta ktory ma kompleksy na punkcie swojego ego,
> inteligencji i diabli wiedza czego jeszcze.

He he bardzo dobrze powiedziane... Facet ktory lubi kobietki o malym rozumku
najczesciej ma powody obawiac sie inteligentnych kobiet. A o wzgledy takiego
osobnika nie nalezy zabiegac. Wrecz przeciwnie, od takiego sie wieje gdzie
pieprz rosnie, bo mozna przy takim zdechnac z nudow.

Malgorzata Majkowska
----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

1. Data: 2000-06-23 08:01:40

Od: "YaMayka" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Majkowska napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...astercity.net>...

>Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

>He he bardzo dobrze powiedziane... Facet ktory lubi kobietki o malym
rozumku
Osobiscie wole misie ;))))))

> [...]
>osobnika nie nalezy zabiegac. Wrecz przeciwnie, od takiego sie wieje gdzie
>pieprz rosnie, bo mozna przy takim zdechnac z nudow.
Najczesciej sam ucieknie...
YaM

1. Data: 2000-06-23 09:15:43

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Ma=B3gorzata_Majkowska?= <a...@b...com.pl> writes:

> [...]
> osobnika nie nalezy zabiegac. Wrecz przeciwnie, od takiego sie wieje gdzie
> pieprz rosnie, bo mozna przy takim zdechnac z nudow.

E tam, to nie problem. najgorsze ze czlowiek zaczyna sam glupiec :)

--

dorosli i kreskowki
Letnia Szkoła w Sopocie
Jak to zrozumiec?