dorosli i kreskowki

1. Data: 2000-06-22 08:02:13

Temat: dorosli i kreskowki
Od: "Ula" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
nurtuje mnie pewna sprawa... otoz czy ogladanie kreskowek przez ludzi
doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?
Szczerze mowiac... mam nadzieje ze nie :) Ale prosze o Wasze opinie na ten
temat.

Ula
icq 59061324

1. Data: 2000-06-22 15:33:51

Temat: Odp: dorosli i kreskowki
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula :
> Witajcie!
> nurtuje mnie pewna sprawa... otoz czy ogladanie kreskowek przez ludzi
> doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?

Raczej, że mają poczucie humoru i silny sentyment do własnego dzieciństwa.
Czyli są normalni ;-)

Ja uwielbiam te na Canale+ (ptaszek Tweety i kot Sylwester), ale mam tylko
to, co niekodowane...
Zresztą, to poniekąd wyjasnia mój kretyński pseudonim ;-))

A najlepiej lubię w supermarketach oglądać bajki. Jest taki jeden u mnie w
Rzeszowie, gdzie mam swoje stałe miejsce na plastikowym siedzeniu ;-)

Ptaszek Filip

1. Data: 2000-06-22 15:52:04

Od: "Thom's" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobno ,
i tak jest rowniez ze mna
oznacza to udane lata mlodosci
ale dotyczy to tych wybranych kreskowek
np wlasnie produkcji WB (kiedys przepadalem)
co swiadczy o ogromnej wyobrazni i poczuciu humoru
bo takie te bajki sa.
Po za tym nie zapominajmy ze wymyslaja je dorosli powazni ludzie:)
i z tego tez zyja(Disney)
moj ulubiony to Mrowka Z
ale nie wstydze sie tez od tego typu komiksow jak
Beavis & Butt-Head czy South Park
cos wtym jest :)
poz dr Thom's

pees:tak wogule to witam bo jestem tu znowu od dluzszego czasu

1. Data: 2000-06-23 07:31:39

Temat: Re: dorosli i kreskowki
Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?
> Szczerze mowiac... mam nadzieje ze nie :) Ale prosze o Wasze opinie na ten

Moim zdaniem kazdy ma jakigos hopla z przerzutka. Ja uwielbiam kreskowki
chociaz stara ze mnie gropa. Baksia lubie i John'a Bravo i Sylwestra.... I
cale szczescie ze mam Cartoon Network. A dlugometrazowki Disney'a sa
odjazdowe. Jak sie oglada "Mulan" albo "Dawno temu w trawie" to sie mozna
posikac ze smiechu. Jesli smiech jest nienormalny to prosze bardzo nadaje
sie do wariatkowa.

Malgorzata Majkowska
----
"Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
Wszechświat i ludzka głupota"
a...@b...com.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------

1. Data: 2000-06-23 09:31:55

Od: "Thom's" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

a pamietasz Tom & Jerry?
niezle co
fajnie ze masz cartoon...
poz dr Thoms

1. Data: 2000-06-23 12:25:17

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...astercity.net...

> Moim zdaniem kazdy ma jakigos hopla z przerzutka. Ja uwielbiam kreskowki
> chociaz stara ze mnie gropa. Baksia lubie i John'a Bravo i Sylwestra.... I
> cale szczescie ze mam Cartoon Network.

Kiedyś dawali jeszcze "Two stupid dogs" i "Dexter's laboratory". :)))

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-06-23 13:21:02

Od: Rafal Banaszkiewicz <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?
> Szczerze mowiac... mam nadzieje ze nie :) Ale prosze o Wasze opinie na ten

Ja np. uwielbiam ogladac Tom'n'Jerry albo chociazby cala rzesze
kreskowek z Warner Bros :). Czasem przychodzi chwila kiedy ma sie
paskudny humor wiec po obejrzeniu czegos takiego mozna poczuc sie lepiej
(moze tez przypomniec sie czas beztroskiego dziecinstwa kiedy nie mialo
sie obowiazkow, kiedy nie gonilo sie za praca uczelnia pieniedzmi i
innymi "waznymi rzeczami") . Samo ogladanie takich kreskowek chyba nie
jest wyznacznikiem doroslosci .

--
// Rafal Banaszkiewicz , ircnet : [RaF]
// http://euromedia.pl , +48 (081) 538 23 48

1. Data: 2000-06-23 17:38:42

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Ula na pl.sci.psychologia napisał(a):

>nurtuje mnie pewna sprawa... otoz czy ogladanie kreskowek przez ludzi
>doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?

Czy ogladanie Wiadomosci przez dzieci swiadczy o tym, ze sa dorosli?
Nie. Tak samo z doroslymi ogladajacymi kreskowki :)

Nic nie zastapi Strusia Pędziwiatra i lapiacego go wilka.. :))

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...I'm not afraid to die. I just don't want to be there when it happens.

1. Data: 2000-06-24 18:30:21

Od: Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thom's" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> a pamietasz Tom & Jerry?
> niezle co
> fajnie ze masz cartoon...
> poz dr Thoms
A pewnie ze pamietam i lubie :-)
Malgorzata Majkowska
----

1. Data: 2000-06-25 13:36:34

Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 22 Jun 2000 10:02:13 +0200 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@g...pl> i powiedziała:

> [...]
>doroslych swiadczy o tym, ze sa zdziecinniali?
>Szczerze mowiac... mam nadzieje ze nie :) Ale prosze o Wasze opinie na ten

Większość kreskówek była/jest robiona z myślą o dorosołych. Powinnaś zadać
raczej pytanie czemu w Polsce kreskówki są utożsamiane z dziećmi ;-)

eloy
--
* Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
* <e...@t...eu.org> * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/

"Pan mówi o tekście, a ma pan na myśli wyłącznie treści, których tu nie ma."

Letnia Szkoła w Sopocie
Jak to zrozumiec?
Do rozważnych
Do rozważnych
jak wyjsc z zespolu lekowo depresyjnego. Pomocy!