jak wyjsc z zespolu lekowo depresyjnego. Pomocy!

1. Data: 2000-06-21 16:17:36

Temat: jak wyjsc z zespolu lekowo depresyjnego. Pomocy!
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak musze powiedziec, ze wpakowalem sie w cos koszmarego i mimo tego,
ze stan ten trwa juz prawie dwa miesiace to jednak nie moge sie z tego
wygrzebac.

Mam psychicznie chora matke i kiedy na dlugi weekend w maju pojechalem do
domu
niesamowicie przestraszylem sie ze mnie rowniez moze taka choroba dosiegnac.
Poszedlem
do psychiatry, ktrory uspokoil mnie twierdzac, ze tak naprawde to
prawdopodobienstwo
rozchorawania sie na tle genetycznym jest naprawde znikome.

Ponikad uspokoilo mnie to ale z drugiej strony wcale nie przestalem odczowac
panicznego leku. Nie wiem czy wiecie co znaczy taki paniczny lek, kiedy
czujesz
ze twoj umysl plonie a w jego wnetrzu jak grzmot pioruna rozlega sie mysl ze
zwariowales.
Wowczas czlowiek szuka najprostrzego rozwiazania - samobojstwa.

Kiedys zobaczylem czarnego kruka i poslalem sobie - ze to diabel.
Kilka dni pozniej zobaczylem ubranego na czarno czlowieka i tez pomylalem
sobie ze to diabel.
Nastepnie spojrzalem na niewinne dziecko i tez sobie pomyslalem ze to
diabel.
Pewnago razu spojrzalem na swoj cien i pomyslalem sobie ze to cien diabla.

Oczywiscie wiem ze to nie prawda. Ale nie moge sie pozbyc tych natretnych
mysli.

Czy teraz juz wiesz jak bardzo tego sie boje?!

Prosze Was pomozcie mi w jakis sposob bo nie wiem jak bedzie.
Nie piszcie ze to taka lub owaka choroba - nie osadzajcie mnie.

Napiszcie co zrobibyscie na moim miejscu.
U psychiratrow juz bylem, nawet pieciu.

Nie wiem jak z tego wyjsc, na prawde nie wiem.

Pomocy!

Wieslaw

1. Data: 2000-06-21 21:55:57

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw wrote in message <8iqpoo$o34$1@sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
>Nie piszcie ze to taka lub owaka choroba - nie osadzajcie mnie.
>
>Napiszcie co zrobibyscie na moim miejscu.

Czy zaden z nich nie zaproponowal Ci lecznicza hipnoze?
Wierze, ze hipnoza moze pomoc.

jakub

1. Data: 2000-06-22 06:41:03

Od: "~anon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw <w...@p...com> w artykule news:8iqpoo$o34$1@sunsite.icm.edu.pl
pisze...
> Oczywiscie wiem ze to nie prawda. Ale nie moge sie pozbyc tych natretnych
> mysli.
> Pomocy!
>
> Wieslaw

ojej ja mam podobnie :(
przylaczam sie do apelu
\bs

1. Data: 2000-06-22 22:33:50

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale powiedz mi czy meczy cie to do tego stopnia, ze az przeszkadza ci w
zyciu
czy nie? Od jak dawna jestes w takim stanie?

Lepiej pisz domnie na maila w...@p...com

1. Data: 2000-06-23 00:30:42

Temat: Re: b
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

>: alfamet zaczyna sie od 'a' ;), a pozatym do testu sluzy inna grupa
>:
>Kurcze ale ja glupia jestem a myslalam ze na 'a' zaczyna sie alfabet ;)
Jak
>to dobrze ze czlowiek ma mozliwosc korygowania swojej wiedzy :)))

O, jeszcze duzo okazji bedziesz miala do "korygowania" swojej wiedzy.
Przy demokracji, kazdy ma prawo do uzywania wlasnej ortografi i gramatyki.
Nie wiedzialas o tym?:-)))

jakub

1. Data: 2000-06-27 07:05:41

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomocy!

Wieslaw , nie mysl ze cie diagnozuje, jedynie wtrace slowko ze nawet w
niewielkich nerwicach uczucia typu "zaczynam wariowac" , " jakas mysl mnie
przesladuje" , "boje sie ze popelnie w koncu samobojstwo " to === zwyczajne
objawy ===== mozna powiedziec typowe, czesto neurotyk uswiadamia sobie ze
choroba kaze mu uwazac sie za niemal boga ( nie w sensie schizofrenika ) -
ja to znam jako objawy nerwicowe i mozna je z powodzeniem leczyc , ale jak
jest z toba i skad te leki , nie chce sie wypowiadac - mysle ze rady na
liscie to za malo zeby cos z tym zrobic.
Z.

Spóźnienie
Buddyzm - XVII Karmapa Thaye Dordze w Warszawie
Czym jest sztuka
niesmialosc
Wyjątek z zycia....