Słownik damsko-meski

1. Data: 2000-06-22 16:02:35

Temat: Słownik damsko-meski
Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa male slowniki z "Playboy'a" :

KOBIECY SLOWNIK DO UZYTKU MESKIEGO

Tak=Nie
Nie=tak
Byc moze=Nie
Zaluje=Pozalujesz
Potrzebujemy=Chce miec
Rob jak chcesz=Kiedys mi za to zaplacisz
Musimy porozmawiac =Mam kilka uwag co do twojego zachowania
Jest mi wszystko jedno=Oczywiscie,ze mi przeszkadza idioto!
Jaki ty jestes meski=Lepiej bys sie ogolil,umyl i popsikal dezodorantem
Badz romantyczny i zgas swiatlo=Oczko mi poszlo w ponczosze.
Chcialabym kupic jakis drobiazg do domu=Nowe meble,tapety,boazeria...
Za minutke bede gotowa=Mozesz zalozyc kapcie,napic sie piwa i...poszukac
ciekawego
programu TV.

SLOWNIK MESKI DLA KOBIET

Jestem glodny=Jestem glodny.
Chce mi sie spac=Chce mi sie spac.
Jestem zmeczony=Jestem zmeczony
Moze bys do mnie wpadla?=Kiedy pojdziemy do lozka?
Moze bysmy razem poszli do restauracji?=Kiedy pojdziemy do lozka?
Moge do Ciebie zadzwonic?=Kiedy pojdziemy do lozka?
Zatanczymy?=Kiedy pojdziemy do lozka?
Nudzi mi sie=A moze poszlibysmy do lozka?
Kocham Cie=A moze poszlibysmy do lozka juz teraz?
Ja tez Cie kocham=No skoro juz to powiedzialem to moze w koncu poszlibysmy
do lozka?
Taak niezla fryzura=I za to zaplacilas 150 zl?
(w czasie zakupow)Ta jest niezla=wez wreszcie ktoras z tych sukienek i
wracajmy do
domu.

Alexx