Odp: Odp: Milosc

następny post »
From: "DRACO" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Odp: Odp: Milosc
Date: Fri, 28 Feb 2003 09:52:29 +0100

Tako rzecze "*szaaa*" <s...@o...pl>

Owszem. Przede wszystkim, inaczej nic nie zostanie (a w każdym razie
niewiele) kiedy zacznie przemijać zauroczenie.

> Mam inne zdanie.
> Przyjaźń polega na tym, że można sobie mówić o absolutnie wszystkim.
> Miłość jest piękna jeśli pozostawia się w niej odrobinę tajemniczości,
> niepewności i dystansu. To prowokuje do ciągłej czujności i adoracji.
> O wszystkim to można sobie pogadać z kolesiem lub przyjaciółką, osobą swojej
> płci.

Cóż dla mnie taki układ oparty na niedopowiedzeniach jest trochę bez sensu
(czyt. nie satysfakcjonowałby mnie). Parnerka powinna być właśnie najbliższą
przyjaciółką, najlepiej znającą nasze myśli i najlepiej
je rozumiejącą. Spotkałem się parę razy ze stwierdzeniem podobnym do Twojego, ale to
zwyczajnie nie mój model miłości..

DRACO