OT zupelny - Marcowe migdaly

1. Data: 2002-03-06 12:26:33

Temat: OT zupelny - Marcowe migdaly
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy widzowie TV Polonia, zwlaszcza za granica. Dzis wieczorem o 21 w
TVPolonia sa "Marcowe migdaly" Radoslawa Piwowarskiego. Poniewaz to moj
ukochany film, pozwalam sobie Was zachecic. Zeby nie bylo, ze calkiem OT, to
zaznacze, ze bohaterka uzywa zamiast perfum spozywczego olejku migdalowego
;))))

Margola

1. Data: 2002-03-06 12:37:40

Temat: Re: OT zupelny - Marcowe migdaly
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Wy tu się kłócicie a tu "Margolka Sularczyk"
<m...@p...bg.univ.gda.pl> tak mądrze pisze:

> zaznacze, ze bohaterka uzywa zamiast perfum spozywczego olejku
> migdalowego

Cafe Za Słupem? ;-)

--
wojma:t <w...@o...pl>
WARNING! CHOKING HAZARD: Small parts ^

1. Data: 2002-03-06 12:57:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Cafe Za S?upem? ;-)

Dlaczego? ten olejek moze byc jak wanilia - ekstrakt badz
zapach.ale wiesz..dales swietny pomysl na nasza nowa linie...Cafe
ma chyba juz kilka biznesow i bedzie pewnie Inc za niedlugo

ide odpalac cygaro
Krysia

bez w/w filmu :((
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 13:01:43

Temat: Odp: OT zupelny - Marcowe migdaly
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jej - to jeden z moich ulubionych filmów :) A tego z olejkiem nie pamiętałam
:(

Anka - stsal

1. Data: 2002-03-06 13:05:26

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message
> [...]
> zaznacze, ze bohaterka uzywa zamiast perfum spozywczego olejku migdalowego

O, dzieki, nigdy nie ogladalam. Super, nozki w gore i relax. Tobie tez
zycze, abys zdazyla (po raz tam ktorys) do konca obejrzec.... hihihi. Nigdy
nie wiadomo...)))
******
m-gosia
******

1. Data: 2002-03-06 16:11:05

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Mar 2002 13:26:33 +0100, "Margolka Sularczyk"
<m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote:

> [...]
>zaznacze, ze bohaterka uzywa zamiast perfum spozywczego olejku migdalowego

no nie, no nie, a ja ide na wladce dzis!
buuuuuuuuuuuuuuuuu
a tak kocham ten film
obejrzyj za mnie margosiu!
a w ogole to co z ta Marysia? lub Julianem?

oshin

1. Data: 2002-03-06 18:18:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no nie, no nie, a ja ide na wladce dzis!
> buuuuuuuuuuuuuuuuu
Nie becz.

> a tak kocham ten film
Po wladcy, przestaniesz.
;-)))
Zaliczylem juz 2x.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-06 20:18:55

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin napisał(a) w wiadomości: >no nie, no nie, a ja ide na wladce dzis!
>buuuuuuuuuuuuuuuuu
>a tak kocham ten film
>obejrzyj za mnie margosiu!

aha cos mi mowi ze jeszcze zdazymy razem pojsc na Pragnienie milosci -
gdybys miala ochote.

>a w ogole to co z ta Marysia? lub Julianem?

Kopie jak najete, boli mnie juz wszystko i zaraz sobie wytne tego dzidziora
z brzucha nozem do ziemniakow.

Margola

1. Data: 2002-03-06 21:54:54

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stsal" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jej - to jeden z moich ulubionych filmów :) A tego z olejkiem nie
pamiętałam
> :(
>
> Anka - stsal

Glowny bohater (nie pamietam imienia) zrobil prywatke za rente dziadka i
czeka na swoja ukochana, ktora zwiaja z domu; jej przyjacilka probuje
pocieszyc chlopca i wyznaje mu "wielka tajemnice" : Ola smarowala olejek
migdalowy do ciast za uszami zamiast perfum.
--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2002-03-06 22:01:19

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> wrote in message

> "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message
OT,

Tylko nie bijcie, ale ja po 20 minutach poszlam sobie pojesc lososia, bo mi
ten film nic nie mowil. Nastawilam sie na cos chyba jak Ocean11 czy Vanilla
Sky, a tu po 15 min. ciagle nic z tego nie rozumialam.

> ******
> m-gosia
> ******

Prosze o pomoc.(1)