Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)

11. Data: 2007-02-11 21:35:15

Temat: Odp: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@s...googleg
roups.com...
On 11 Lut, 21:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]

Skajuś, nie odchodź!!! ;)

--
Migdałku-
zobaczmy czy zmieniło się coś w mentalności motłochu od czasów Sokratesa... ;)

12. Data: 2007-02-11 21:48:12

Temat: Odp: Odp: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zielski <p...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:op.tnlsmat8jfdlgrzielski@zieloneubuntu...
> Dnia 11-02-2007 o 21:57:44 Sky <s...@o...pl> napisał(a):
>
> [...]
>
> Postanowiłem przełamać swoją nieśmiałość i przypomnieć o tej zbawczej
> opcji ;p
> Próbowałeś kiedyś sam siebie splonkować? :}

Tak. Już wielokrotnie próbowałem tego wirtualnego samobójstwa. :'(
Nie wyszło...tak samo jak poprawianie kodowania mojego czytnika...
;))))))
Widać jestem skazany na się do usranej swojej...
Ale wy zawsze macie wybór...ja albo nie-ja. ;D

13. Data: 2007-02-11 21:54:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <n...@w...il> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@r...il...

> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:eqntfp$mt1$1@news.onet.pl...
> Ponieważ w tutejszym grupowym "przełyku" podnoszą się coraz wyżej głosy
> perfekcjonariuszy o szkodliwości mojego wam pismaczenia niniejszym poddaję
> moje wypowiadanie się tutaj pod wasze głosowanie... :)
>
> kto za kto przeciw? ;D
>
> 1. Bluzgacz - PRZECIW WYPIERDALAJ!

Co za RADOŚĆ skożystać -jak się ktoś sam podkłada...co? ;)
Popatrz jak ci potrafię dogodzić! :)))))))))
Jeszcze za mną Bluzgaczusiu zatęsknisz...;D

I tak nasze największe sukcesy okazują się z czasem najwiekszymi porażkami...i
odwrotnie... ;)
Wspomnisz me słowa... :D

---------

A jednak potrafię cię sprowokować do odpowiedzi na mój mail!
I to jakże ekspresowej!
Heh! ;P

14. Data: 2007-02-11 22:07:35

Temat: Re: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sugerujesz że są tu na grupie ludzie "gotowi na wszystko" czy że sam na
> takiego wygladam? ;)
> Sam film -nie uważasz że jakoś tak niesympatycznie przejaskrawia wasze
> kobitek życiowe determinacje...? ;)

Niesympatycznie?
Bardzo sympatycznie :)
A napewno bardziej niż tu :)

Pozdrawiam
Vicky

15. Data: 2007-02-11 22:32:56

Temat: Re: Odp: Poddaję Siebie pod Wasze głosowanie ;)
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Feb 2007 22:54:06 +0100, Sky napisał(a):

> A jednak potrafię cię sprowokować do odpowiedzi na mój mail!
> I to jakże ekspresowej!
> Heh! ;P

przeciez ty juz stad wypierdasz. Co ty tutaj jeszcze robic? Nie zapominaj
ze jestes nikim.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

16. Data: 2007-02-11 22:56:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sukin.Kot <n...@C...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:26m1gpzmuvw8$....@s...kot...

> przeciez ty juz stad wypierdasz. Co ty tutaj jeszcze robic? Nie zapominaj
> ze jestes nikim.

Kto ci takich bajek naopowiadał? ;D
To o "byciu nikim" często ci do głowy przychodzi? ;)
Może jednak opowiesz o tym komuś...nie nie musisz mnie... ;P

17. Data: 2007-02-11 22:59:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cf808b$0$13189$f...@m...aster.pl...

> Niesympatycznie?
> Bardzo sympatycznie :)
> A napewno bardziej niż tu :)

Wiesz Wiki -tamto to jest tylko film.
A tu jest jednak życie...choć zwirtualizowane...ale jednak! ;)
Wolę chocby najmniej sympatyczne wyglądające życie/zwłaszcza że jest moje/...niż
najbardziej sympatyczny dla kogoś...film :D

Serdeczności-
Sky

PS:
To jak z twoim głosem w temacie watku?
Bo jasno się nie zdeklarowałaś... :)

18. Data: 2007-02-11 23:18:30

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu jest jednak życie...choć zwirtualizowane...ale jednak! ;)
> Wolę chocby najmniej sympatyczne wyglądające życie/zwłaszcza że jest
> moje/...niż najbardziej sympatyczny dla kogoś...film :D

Wiesz Sky - ja chyba jednak wole ten film od Twojego życia :-]

> To jak z twoim głosem w temacie watku?
> Bo jasno się nie zdeklarowałaś... :)

Nie miałam takiego zamiaru.

Pozdrawiam
Vicky

19. Data: 2007-02-11 23:18:38

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 23:32, "Sukin.Kot" <n...@C...com> wrote:

> przeciez ty juz stad wypierdasz. Co ty tutaj jeszcze robic? Nie zapominaj
> ze jestes nikim.

Tak się zastanawiam ... Mogłabym Ci podać namiary na paru świetnych
psychiatrów ... Tylko, po pierwsze, szkoda by mi było tych lekarzy (za
bardzo ich cenię i lubię), a po drugie, nawet Ci najlepsi psychiatrzy
w kraju, a paru i uznanych na świecie, nie byliby w stanie Ci już
pomóc ... Za późno ... Boli mnie to..., bo zostajesz ze swoim
problemem zupełnie sam ...
Trzymaj się.

Pozdrawiam,
Magda

20. Data: 2007-02-11 23:21:27

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sukin.Kot" <n...@C...com> napisał w wiadomości
> [...]

Ludzieeee Kasujcieee Odpyyyy Człowiekaaaa ze Skajuuuu - proszę
Z czego to wynika ?
Moj swiat jest obok
wszystko ok!!!
kataryniarze (AW czytaj to)