przeciw zalewowi chamstwa

91. Data: 2005-02-19 11:19:03

Temat: Re: przeciw zalewowi chamstwa - długie okropnie
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może do tego czasu ja Ciebie ze sobą zabiorę ... kto wie ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Od 21 lutego nie wychodzę na kieleckie ulice!!
;-)))))))))))))

Ps. Powodzenia podczas egzaminów.

92. Data: 2005-02-19 11:28:45

Temat: Odp: Odp: przeciw zalewowi nudy
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl>

> Wszystko ok Piotrze, ale niech dyskusja nawet ostra dotyczy meritum, a nie
> poboczy czy analiz w stylu domorosłego psychologa i obrażania po to tylko
> by obrażać, bo akurat danej osoby się nie lubi.

Hmmmm... to chyba faktycznie dawno mnie tu nie było, albo nie czytam
dokładnie, albo mam szerszy zakres tolerancji na obrażanie się - bo nic
takiego nie zapamiętałem.

> Natomiast rozumiem, że niektóre dygresje osobiste są nieuniknione
zwłaszcza
> w sytuacji gdy się kogoś zna i lubi. Mam poszukać w archiwum:D??

:D Jeśli są nieuniknione, to jak ich unikać?:D
Nie da rady... :)
ale kiedyś było ich duuużo mniej, a i poziom większości z nich jakoś
przestał zachwycać moją skromną osobę:( i ilość przestała być dla mnie
strawna:(...

> Co do dwóch rzeczy masz rację: wytykanie błedów i literówek jest
> małostkowe, a nuda na grupie zniechęca do jej subskrybcji.

No cóż, może zostaje metoda typowo ogródkowa?
Jeśli sami stworzymy coś co nam się nie podoba, to mamy pełne prawo burzyć,
i przesadzać w inne miejsce?

Moim zdaniem czatersi powinni spróbować stworzyć sobie czat, grupa może by
się odmuliła?

Pozdrawiam
p...@r...pl

93. Data: 2005-02-19 11:37:01

Temat: Re: Odp: przeciw zalewowi nudy
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3ka7t5xkzebc$.bq16f5jd0gc6.dlg@40tude.net Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):

> ..., a nuda na grupie zniechęca do jej subskrybcji.

Hejka. Już chyba czwarty raz w stosunkowo krótkim okresie negatywnie
wypowiadasz się o grupie, nie odpowiada Ci jej poziom, podważasz sens jej
subskrybcji, oświadczasz, że wolisz robić co innego niż uczestnieczyć w
grupowych dyskusjach itp. itd. Można odnieść wrażenie, że męczy Cię czytanie
postów i że odczuwasz z tego powodu ogromny dyskomfort. Pomimo tego ciągle
pojawiają się Twoje wypowiedzi, często bardzo obszerne, prawie w każdym
wątku. Nie trzeba być nawet domorosłym tylko psychologiem, żeby zauważyć
Twój brak konsekwencji i że takie rozdwojenie jaźni w dłuższym okresie może
Ci przecież zaszkodzić. :-(
Pozdrawiam cierpiętniczo Ja...cki

94. Data: 2005-02-19 12:14:32

Temat: Re: przeciw zalewowi nudy
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> wątku. Nie trzeba być nawet domorosłym tylko psychologiem, żeby zauważyć
> Twój brak konsekwencji i że takie rozdwojenie jaźni w dłuższym okresie

Ta.
Stanąłem i tak stoję z rozdziawioną gębą.
Czuję się tu jako nowy ale swoje zdanie na powyższy wątek mam.
Dirko, Ty masz gg ? Chciałbym z Tobą zamienić kilka słów.

--
-Crimson-

Nr gg 2799955

95. Data: 2005-02-19 14:07:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Co do dwóch rzeczy masz rację: wytykanie błedów i literówek jest
> małostkowe

Ja bym jednak chetnie widzial wytykanie bledow, jesli dotycza
one ogrodow, oraz poprawianie literowek w nazwach roslin (zeby
mozna bylo googlowac).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

96. Data: 2005-02-19 15:10:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wątku. Nie trzeba być nawet domorosłym tylko psychologiem, żeby zauważyć
> Twój brak konsekwencji i że takie rozdwojenie jaźni w dłuższym okresie

Piotr ma, Jarku, rację niestety, grupa stała się NUDNA po prostu i to nie
jest tylko opinia moja, Piotrka ale innych też. Coraz częściej otwieram
grupę, patrzę, 100 postów do przeczytania, zerkam na nicki, nazwiska, klikam
wyrównaj i nie czytam, rzadko mi się to kiedyś zdarzało. Ja rozumiem, że
pewnej prywaty nie da się tu uniknąć, sama nie raz prowadziłam dialogi z
jedną osobą, przynudzając innym, ale niektóre osoby robią to non stop,
czasem trzeba się zastanowić, czy nie warto zakończyć rozmowy na grupie i
przejść na priv (tu apel szczególnie do nowych grupowiczów). Bo, to że Pani
X wysyła Pani Y paczkę (nie mam tu nikogo konkretnego na myśli), interesuje
tylko Panią X i Y. Rzeczywiście dialogi na grupie przypominają tu często
czat albo gg. A przecież nie po to jest ta grupa.

Pozdrawiam
Kaśka

97. Data: 2005-02-19 16:09:18

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> Chyba jedynym sposobem na zmianę sytuacji jest powołanie czatu
ogrodowego,
> gdzie teoretycznie każdy mógłby w czasie realnym załatwić sprawy
> interesujące mniej niż 3 osoby, czyli prywatne...
> (typu prywatne animozje, czy też "ciekawy" komentarz ad hoc, albo
pokazanie
> komuś, że zna się ortografię).
> To jedyne wyjście wg mnie, aby grupa pl.rec.ogrody nie umarła z nudów.
Witam
A mnie się wydaje, że troszkę przesadzacie. Odwiedzam (częściej niż
normalnie) cztery grupy i Wy jesteście wyjątkowo mili. To, co wyprawia się
np. na grupach fotograficznych, to jest dopiero horror. Tam naprawdę strach
o coś zapytać, bo albo odpowiedzi nie ma, albo lecą epitety, których w
grupie ogrodniczej nikt by nie wymyślił. Porównywalny nastrój panuje tylko w
grupie ornitologicznej. Zaczynam przypuszczać, że czym niższy poziom wiedzy,
tym dyskusja bardziej brutalna...
Ja na nudę nie narzekam. Oczywiście, im więcej dyskutantów, tym część
tematów bardziej trywialna, ale to jest wytłumaczalne statystycznie.
Osobiście uważam, że omijanie nieinteresujących wątków nie jest aż tak
strasznie trudne. A nie wszystko dla wszystkich jest jednakowo nowe i
ciekawe. Np. ostatnio dowiedziałem się o dyni olbrzymiej i teraz nic tylko
szukam nasion :))) (bo moja propozycja wymiany była mało atrakcyjna :(
Mam prośbę do "starych " listowiczów (jakich tam starych, czterolatki:).
Nie zamykajcie się w złotej klatce i nie uciekajcie od ogrodowego
"pospólstwa". Z niego też mogą być prawdziwi ogrodowi ludzie... Jeżeli
trochę pocierpicie nudę, to pro publiko...
Oczywiście mam ogród (nie taki ładny jak "starzy"...), ale z zawodu jestem
leśnikiem, i na pewno odpowiem na pytanie na które odpowiedź będę znał.
Aha, jeszcze ortografia... Lejcie mnie za byki ile wlezie, bo Internet
zachęca do pisania byle jakiego, a tak się pisać nie powinno. Jak się
człowiek przyzwyczai do byków w Int. to potem zaczyna je sadzić w
korespondencji. Potem czytam pismo podpisane przez dr. gdzie jest -em
zamiast -ę itp.
Pozdrowienia
Jan
PS. W tym liście było 7 literówek....

98. Data: 2005-02-19 16:35:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cv7l4v$ht8$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Piotr ma, Jarku, rację niestety, grupa stała się NUDNA po prostu i
> to nie jest tylko opinia moja, Piotrka ale innych też.

Hejka. Słodka Kasiu. :-) Moja wypowiedź nie dotyczyła postu Piotra, a
została sprowokowana przez Martę. Ale skoro mnie wywołałaś do tablicy to Ci
odpowiem, co o tym myślę.
Nasza grupa ogrodowa jest fantastyczna i byłaby jeszcze lepsza, gdybyś
Ty, Kasiu częściej pisała (wysoko sobie cenię Twoją znajomość roślinek,
osiagnięcia kolekcjonerskie oraz poczucie humoru), a przede wszystkim
odrzuciła tak tu modne ostatnio biadolenie. :-)
Nudą to wieje na grupach, na kórych pojawia się najwyżej kilka postów
tygodniowo. Napisałem ostatnio na grupę prawo z zapytaniem. Pierwszy
odpowiadajacy nazwal mnie śmieciem i życzył mi, żeby mnie uśpiono.
Merytorycznych odpowiedzi nie otrzymałem prawie wcale. Jak ktoś chce
zobaczyć chamstwo i wulgaryzmy, to polecam grupę polityka.
Masz rację, że część naszych postów powinna iść na priva, ale ja już się
do tych pogaduszek przyzwyczaiłem, bo po prostu mam słabość do kobiet. ;-)
Dla mnie jest fenomenem to, że pani X, która tak narzeka u nas na nudę,
publicznie prowadzi prywatne pogawędki zapraszając do swojego ogrodu panią
Y, którą ma przywieźć do niej pan Z.
Reasumując uważam, że jest dobrze i tylko od nas samych zależy, zeby
było jeszcze lepiej.
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

99. Data: 2005-02-19 16:56:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Nasza grupa ogrodowa jest fantastyczna

Jest miejscami fantastyczna i miejscami nudna. Ale jak przyjdzie
wiosna, to sie zrobi ciekawiej. Przeciez zima to sezon bezogorkowy :-)

Pozdrowienia,
Michal

100. Data: 2005-02-19 17:04:56

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Słodka Kasiu. :-) Moja wypowiedź nie dotyczyła postu Piotra, a
> została sprowokowana przez Martę. Ale skoro mnie wywołałaś do tablicy to
Ci
> odpowiem, co o tym myślę.

Nie zauważyłam:) Zresztą nie ma to większego znaczenia, bo i tak po
przeczytaniu postu Piotrka chciałam swoje trzy grosze wtrącić, tak mi pod
Twoim postem pasowało ;)

> [...]
> osiagnięcia kolekcjonerskie oraz poczucie humoru), a przede wszystkim
> odrzuciła tak tu modne ostatnio biadolenie. :-)

Ano, biadolę, bo chciałabym, żeby na grupie było jak dawniej, jak mi
przestanie zależeć, przestanę biadolić, obiecuję. A tą najfajniejszą
atmosferę grupy tworzy/tworzyło tu kilkanaście osób, prawie milczących
teraz :(

> Nudą to wieje na grupach, na kórych pojawia się najwyżej kilka postów
> tygodniowo.

....albo 60 'pustych' postów z których nie wynika nic...bo posty nie na
temat tez są ciekawe jeśli czegoś fajnego sie dowiem. Natomiast post w stylu
dobranoc wszytkim....(mam nadzieję, że takiego tu nie było, żeby nikogo nie
urazić) też są nudne.

>Napisałem ostatnio na grupę prawo z zapytaniem. Pierwszy
> odpowiadajacy nazwal mnie śmieciem i życzył mi, żeby mnie uśpiono.

Jejuuuu....o co Ty tam się pytałeś? :)) Chciałam tam kiedyś zadać pytanie,
opatrzność boska nade mną czuwa chyba ;))

> Merytorycznych odpowiedzi nie otrzymałem prawie wcale. Jak ktoś chce
> zobaczyć chamstwo i wulgaryzmy, to polecam grupę polityka.

Ja wiem, że tu u nas w porówniu do innych panuje wysoka kultura i mimo
wszytsko wręcz rodzinna atmosferka, prawdziwe chamskie zachowania, wulgaryzy
pojawiają się tu rzadko....ufff...na szczęście.

> Masz rację, że część naszych postów powinna iść na priva, ale ja już
się
> do tych pogaduszek przyzwyczaiłem, bo po prostu mam słabość do kobiet. ;-)

No cóż, ja słabości do płci pieknej nie mam, czasu na czytanie grup też
niewiele....więc się nie mogę przyzwyczaić ;)

> Reasumując uważam, że jest dobrze i tylko od nas samych zależy, zeby
> było jeszcze lepiej.

Dokładnie tak, ale jestem realistka i nie wierzę, że się poprawi :((

Pozdrawiam
Kaśka

Z checia kupie nasiona Stapeli...
Re:Co już posiali?cie?