Idealny men

1. Data: 2001-08-31 02:46:37

Temat: Idealny men
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizo - spoko
kasa - orinoko

A schiza?

No czy czuły i moralny przzzzebojowy i nie konwencjonalny
Ojciec czy wieczne dziecko?
łysy
gruby
czy intelektualny?

Nie pytam, co myślicie gdy się kochacie?
Bo to wiem
Pytam jak wybieracie, bo lata mijają i nijak tego pojąć nie mogę!
A nie chciałbym umrzeć głupi (w nie wiedzy))

eTaTa

Ps Jeśli szczere wyznania uwidze
i któraś postawi odwrotny wątek
to oprócz piwa i szczerej odpowiedzi
Powiem, lub zdradzę jaki w tym Wątek
Ale już na priva!
Bo miliony idealnych?
to nie przystoi!
nie po?
stoi?
sto?
i?

eTT

1. Data: 2001-08-31 09:03:36

Temat: Odwrotny watek ;-)
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild wrote:
> A nie chciałbym umrzeć głupi (w nie wiedzy))

chyba to jednak zostanie naszym udzialem.
niewiedza.

mowia, ze feromony

ja to sie kiedys zakochalam w takim jednym, co byl zaprzeczeniem mojego
wypielegnowanego i oszlifowanego do szczytu idealu.

fajny facet :-)

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-08-31 10:10:41

Temat: Re: Odwrotny watek ;-)
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@r...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...fm...

> ja to sie kiedys zakochalam w takim jednym, co byl zaprzeczeniem mojego
> wypielegnowanego i oszlifowanego do szczytu idealu.
>
> fajny facet :-)

i co? i co? fajny taki zaniedbany i chropowaty?...pepe.

1. Data: 2001-08-31 10:27:37

Temat: Re: Idealny men
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" napisał w wiadomości

> Fizo - spoko
> kasa - orinoko
>
> A schiza?

*też jest, wszechogarniająca, wszechobecna.....

> No czy czuły i moralny przzzzebojowy i nie konwencjonalny
> Ojciec czy wieczne dziecko?

*wszystko razem :-)

> łysy
> gruby

*nie koniecznie, ale nie wygląd świadczy.....

> czy intelektualny?

*też

> Nie pytam, co myślicie gdy się kochacie?
> Bo to wiem

* no to luz.....

> Pytam jak wybieracie, bo lata mijają i nijak tego pojąć nie mogę!
> A nie chciałbym umrzeć głupi (w nie wiedzy))

*to jest tak - spotykam go - ogólne wrażenie .....
i jak coś lata w powietrzu, to zaskakuje

jak mówie Anna:
>mowia, ze feromony

*to chyba to! jak latają :)))) jak jest ta zgodność, to mnie bierze
zaskakuje między nami
nie ważne jest pochodzenie, rasa, język jakim się posługuje
czasem jest tak, że nie rozmawia się ze sobą prawie wogóle
a wiadomo, że to już

oczywiście nie mówię o stałych związkach, bo partnerstwo
trzeba sobie wypracować

pozdry
defric :o)

P.S. Choć czasem jest też tak, że facia znam od lat
i dopiero po jakimś czasie zaskakuje między nami
ale niezwykle rzadko
Ja biorę się na pierwsze wrażenie :o)
chyba......

1. Data: 2001-08-31 10:49:23

Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pytam jak wybieracie, bo lata mijają i nijak tego pojąć nie mogę!

feromony......... hmmm ........napewno
biorac pod uwage ze od 5% do 35% (zakladam, z doswiadczen) mezczyzn pasuje w
tym chemicznym wzgledzie do 1 kobiety, to wygrywaja inne wzgledy
A te, to juz zaleza od celow jakie wyznacza swojemu zyciu dana kobieta, a
tych jest pewnie tyle co kobiet ( no moze przeginka)

Takie razace mnie przyklady
1. Kobieta ZonaMatka - pragnaca za wszelka cene miec wlasna rodzine i
dziecko (cel glowny - spedzajacy jej sen z powiek) wybierze pierwszego
lepszego, ktory chocby w minimalny sposob okaze zainteresowanie jej osoba
Prawde mowiac, moze jestem okrutna, ale te kobiety zakochuja sie w kazdym
kto jej kwiatka przyniesie i powie kilka komplementow, generalnie wykaze sie
lekkim romantyzmem
2. Kobieta Leniwa Ksiezniczka - Facet musi takiej zagwarantowac byt na dosc
wysokim poziomie wiec wiadomo jakich wybiera. Za ten materialny poziom
sprzedaja dusze
3. Kobieta Nimfomanka - wybiera tego, ktory zrobi jej dziecko, wybor z
przymusu
4. Niewazne kto, wazne aby nie mieszkac z rodzicami
i inne bzdurne powody i schematy wyboru
ale przeciez w druga strone tez one obowiazuja
(abym tylko nie byl samotny, bo ona spelnia te same warunki co moja matka,
bo wpadlem,, bla bla bla)
w jedna i w druga strone
w sumie to po co tu cos rozumiec
wybrac i zyc

pozdr
parmi

1. Data: 2001-08-31 11:14:55

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parmi" :

> feromony......... hmmm ........napewno

no tak - oczywiście zależy czy szukamy partnera na całe życie
czy partnera na jakiś czas

ja mam na myśli te pierwsze chwile, kiedy
COŚ decyduje o tym, że z tym a nie tym obok się zwiążesz
kiedy przyciąganie wzajemne nie jest w pełni świadome
ani kontrolowane!

potem, potem, potem - po fazie fascynacji - następuje świadoma weryfikacja,
rozliczanie za i przeciw

i tu dopiero dochodzą głosy w zależności od sytuacji życiowej,
od oczekiwań:

> [...]
dosc
> wysokim poziomie wiec wiadomo jakich wybiera. Za ten materialny poziom
/ciach/

no nie?
Parmi, powiedz, jak to jest kiedy poznajesz ją i wiesz, że ona albo żadna
inna?
Kiedyś może nadejść rozczarowanie, ale chodzi o te prądy, o te wibracje....
Masz cos takiego?
Sięgnij pamięcią.....

pozdry
defric :o)

P.S. cholera! Parmi! nie wiem czy jesteś ona czy on!

1. Data: 2001-08-31 11:22:59

Od: "parmi" <p...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> no nie?
> Parmi, powiedz, jak to jest kiedy poznajesz ją i wiesz, że ona albo żadna
> inna?

jestem kobieta i kiedy poznaje jego wiem ze on albo zaden
na planowanie zycia to nie jest wcale dobre
potem pozostaje milosc, a czlowiek nie ten

ja wcale nie chce tak postepowac jak to wczesniej przedstawilam. Wolalabym
aby w kazdym przypadku od dzis do smierci trwala idealna milosc, i zebysmy
nie musieli sie nigdy nad niczym zastanawiac.

a moj poprzedni opis to wlasnie dreszczyk + cele, ktore sa rozne i prawde
mowiac rozejrzyj sie....rzadko kiedy ten dreszczyk decyduje o tym ze ludzie
zostaja ze soba

> P.S. cholera! Parmi! nie wiem czy jesteś ona czy on!

juz sprawa rozwiazana

pozd
parmi

1. Data: 2001-08-31 11:35:45

Temat: Odp: Idealny men
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik defric and Ania

> jak mówi Anna:
> *to chyba to! jak latają :)))) jak jest ta zgodność, to mnie bierze
> zaskakuje między nami

A Wy ciągle o tym samym :-)))
Kiecki zadarte, włos rozwiany,
Błędny wzrok
pycho roześmiane

:-)))

Znam takie które w ten sposób wybierając
przed dwudziestką dorodne dzieci mają
:-))
I już od paru lat porządny sex tylko w TV oglądają.

Ale ja nie o tym!
Homo sapiensa szukam w pięknym opakowaniu.
nie takiego na baterie alkaiczne, tylko
karmioncego się duchem (np)

Zakładając, że z sexem wszystko w porządku.
I nie pitolcie, że nie ważny wygląd.
Bo jak tak gadacie to nawet skarpetek nie ma po co zmieniać
na siłownie się nie chce iść, itd.
No to później się okazuje, że w domu macie jakiś wrak.
No i musicie szybko sprawdzić, czy przypatkiem same jeszcze
pociągające jesteście. :-)))

Przyczyny i skutki
Ot co.
Może mieć krzaki nad oczami, orli nos, łysy łeb
może być niski, i chyba garba mieć
ale jednak przyznacie że:
czysty, uprzejmy, z miłym uśmiechem, itd

Jeszcze raz wspomnę nie o fero i hormony mi chodzi.
Bo w seksie to i możecie sobie latać pomiędzy
pedofilią, a zoofilią
(pedofilia- jak szukasz zbyt młodych
zoofilia - to jak zbyt owłosionych i dzikich
nekrofilia - to jak zbyt starych
- dla jasności) :-))

Tylko o te ideały, o tych królewiczów, z Waszych marzeń
a nie po przeżyciu wielu wrażeń i po lobotomii społecznej.

> *wszystko razem :-)
> *też

No to mi z tego wyjdzie kombajn na ropę :-)))
Czyli:
1. Czuły (?)
2. Moralny (a co z ze zbójowaniem?)
3. Przebojowy (jak pogodzić z moralnością?)
4. Niekonwencjonalny (jak pogodzić z takim spisem?)
(czy wystarczy, że będzie nie zachowywał się jak reszta bydła?)
5. Ojciec (czyli czuły, ale też lanie sprawi?) :-))
6. Dziecko (pewnie do głaskania i karcenia, bo chyba nie o zmianę pieluch chodzi?)
7. Intelektualista (raczej mądry?)

No to mi z tego na razie wyszedł:
zdziecinniały starzec słuchający przebojów, ale bez sklerozy
(czyli pamięta stare dobre czasy).
Polany feromonami!

Wiem proste nie jest.
Źle postawiłem pytanie. Powinno być do facetów.
Jakim chciałbyś być?

Pytam bo chodzi mi o "pojęcie pojęć" do samoanalizy.
Samoanaliza do zmiany. Zmiany na lepściejsze.
lepściejsze na jeszcze lepściejsze.
I na końcu ziemski bóg. ?:-{

Przy okazji pytanie:
Co jest największym wrogiem samoanalizy?
Świadomość?
Wiedza (o swoich słabościach i niemocach) ?
Głupota

Konkurs trwa
eTaTa

1. Data: 2001-08-31 11:40:32

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik parmi

> juz sprawa rozwiazana

no to się zawiodłem :-)))
eTaTa

Niezła ta wcześniejsza męska analiza :-)

1. Data: 2001-08-31 11:45:20

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "parmi" napisał w wiadomości

> jestem kobieta

*miło mi kochaniutka :))))

>i kiedy poznaje jego wiem ze on albo zaden

*no właśnie!

> na planowanie zycia to nie jest wcale dobre
> potem pozostaje milosc, a czlowiek nie ten

*potem to już wchodzą w to inne:
teście, rodzeństwo, ulubiona muzyka, ulubione potrawy, cykl dobowy,
zespół napięcia przedmiesiączkowego, gusta co do firan, mebli,
takie tam pierdy
proza życia
ale to już co innego
ważne jest te spięcie za pierwszym razem,
patrzysz, obserwujesz, a jednocześnie unikasz wzroku,
muśnięcie, jesteś spięta
pytanie zadane bezpośrednio tobie - spięta
czujesz, że ten facet musi być twój, że pasujecie do siebie,
że sex będzie udany, że to, że tamto.....
a potem : frrruuuuuuu!
a potem: proza życia

cholera! znowu pomyłka

i znowu - jest! to on! czuję ten dreszczyk
czuję jego wibracje ;)
patrzę, obserwuję.......
frrruuuuu!
:))))))

> ja wcale nie chce tak postepowac jak to wczesniej przedstawilam.

*to chyba dobrze
choć rozsądek, wyważone decyzje popłacają
niektórzy się jednak lepiej czują, gdy idą za głosem serca a nie zdrowego
rozsądku
a róznie wychodzi zarówno z jednego jak i drugiego wyboru :)))

> a moj poprzedni opis to wlasnie dreszczyk + cele, ktore sa rozne i prawde
> mowiac rozejrzyj sie....rzadko kiedy ten dreszczyk decyduje o tym ze
ludzie
> zostaja ze soba

*wcale nie
z początkowego dreszczyku rodzi się miłość, przyjaźń, zaufanie, oddanie....
choć nie zawsze oczywiście
ale na pewno nie rzadko

> juz sprawa rozwiazana

*luz blues dziewczyno!

pozdry
defric :o)

Najwcześniejsze wspomnienia
Poradnikologia stosowana
jedynak z kims, kto ma rodzenstwo sie nie dogada
Chej..
Ale schiza... [zagadka]