Olbrychski w Zachętcie

61. Data: 2000-11-20 05:53:17

Temat: Re: Olbrychski w Zachętcie
Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia jacob bekker na pl.sci.psychologia napisal:

>I co Ci to da?

Bede wiedziala, ze potrafie, ale nie bede tego uzywac bo to nie bylabym ja.

>Uwazam, ze byc opanowanym jest o wiele lepsza zaleta niz sie wkurzac.

Tak, tylko potem wszystko zostaje w srodku.

>Nie ma co zazdraszczac tym, ktorzy nie potrafia panowac nad soba.

Ja im nie zazdroszcze, tylko choc raz chcialbym ryknac poteznie, walnac
talerzem i... rozesmiac sie bo wlasnie tak by to wszystko sie u mnie
skonczylo. Czyli klapa :)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

62. Data: 2000-11-20 07:16:47

Temat: Odp: Olbrychski w Zachętcie
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob bekker w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> No to ciesz sie, ze nie jestes samotna.:)

Brak lepszych argumentow???

> Moja reakcja nie miala nic wspolnego z Olbrychckim,

...a szkoda, bo o tym jest watek...

> bo wtedy nawet nie
> wiedzialem dokladnie o co sie rozchodzi.

NO TO WRESZCIE WIEM, SKAD NIEPOROZUMIENIE: NIE WIESZ WASCI, O CO
SIE ROZCHODZI, A PISZESZ, FE!

> Pisalem, to co pisalem, gdyz nie widzialem, zadnego zwiazku
miedzy czynem O.
> i wyskoczeniem z epytetami na caly narod zydowski.

Tak dzieje sie, gdy mowa o przywarach narodowych. Z reszta ktos
juz wspomnial, ze czyn Olbrychskiego bedzie rzutowal na ocene
Polakow... tak jak czyn pani dyrektor Zachety przyczynia sie do
generalizacji ...

> Nie mam najmniejszego zamiaru bronic lub nie bronic Zydow. Tak
samo, jak nie
> ma narodu, ktory by sie skladal z samych aniolow, tak samo nie
ma narodu,
> ktory by sie skladal z samych diablow.

Oczywiscie, wiec czemu przywolano tu klotliwosc i sarmatyzm
Polakow? ;-)

> Przypisanie jakiemukolwiek narodowi
> same cechy ujemnie jest ksenofobia (jak Zenek sie wyrazil).

Nie Zenek, tylko ktos inny, nie mozesz Wasci sam wytaczac
argumentow?

Reagujesz Wasci jak automat, ktorego reakcje bezwarunkowe
nastepuja bezposrednio po uslyszeniu zaprogramowanych slow: Zyd,
wariat, Rumun, Murzyn, i pies tracal juz kontekst, Ty krzyczysz i
tupiesz, bo odpowiednie neuronki zostaly pobudzone.

Zrozumienia kontekstu zyczy i pozdrawia
Moncia

63. Data: 2000-11-20 14:40:25

Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy słyszeliście o tym co zrobił Olbrychski w Zachęcie
> Ale IMO jest godzien roli Kmicica. Zacząłem Go szanować.

Coz, podstarzaly aktorzyna chwyta sie juz dosc kiepskich chwytow, zeby
jeszcze zaistniec. Mam nadzieje, ze nie ujdzie mu to bezkarnie.

Mechanik

64. Data: 2000-11-20 14:44:57

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mechanik w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Coz, podstarzaly aktorzyna

Hmmm, a czymze Wasci dysponuje, by podbic publike?

>chwyta sie juz dosc kiepskich chwytow, zeby
> jeszcze zaistniec. Mam nadzieje, ze nie ujdzie mu to bezkarnie.

Rzadny krwi Wasci? Zaszlachtujmy wiec Olbrychskiego za to, ze
smial protestowac przeciw wykorzystaniu jego zdjec bez jego zgody
;-)

Pozdr
Moncia

65. Data: 2000-11-20 16:03:28

Od: "Mechanik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moncia" <m...@h...com> napisał w wiadomości
mu to bezkarnie.

> Rzadny krwi Wasci? Zaszlachtujmy wiec Olbrychskiego za to, ze
> smial protestowac przeciw wykorzystaniu jego zdjec bez jego zgody

Wykorzystywanie zdjec ogolnie znanych, np zdjec z wydarzen publicznych,
filmow, itp nie wymaga zgody osob w nich uczestniczacych, tak samo, jak np
nie bylo mowy o prawach autorskich do wydarzen ze slawetnego filmu z Kalisza
z prezydentem w jednej z glownych rol.
Dlaczego mamy stosowac inne kryteria prawne wobec zwyklych wandali i
aktorow, ktorzy zrobili rzecz karygodna w protescie przeciko czemu (BTW nie
wiadomo do konca przeciwko czemu)?
To chyba jakas starcza choroba Pana O..

66. Data: 2000-11-20 19:36:32

Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim!

A mnie ta cała historia wydaje się po prostu zabawna.
Olbrychski kolejny raz pokazał swoje nieprzeciętne umiejętności
aktorskie. Szkoda, że nie na koniu. To mogłoby być jeszcze ciekawsze.

Prowadzenie kłótni na temat "kto jest większym brudasem: Polak czy
arab?" w tym kontekście jest dla mnie kolejnym powodem do śmiechu.
Świetnie jest tu widoczny nasz narodowy charakterek. Nieważne czy
inteligentni czy nie, czy bogaci czy biedni, Polacy mają w sobie
jakiś wspólny element.

Pozdrawiam!
--
boreckixxx

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

68. Data: 2000-11-21 05:48:22

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"boreckixxx" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Cześć wszystkim!

Czesc!

> [...]
> Świetnie jest tu widoczny nasz narodowy charakterek. Nieważne czy
> inteligentni czy nie, czy bogaci czy biedni, Polacy mają w sobie

Nie nalezy uogolniac. Nie wszyscy Polacy.

Pozdrawiam,
jakub

> Pozdrawiam!
> --
> boreckixxx

P.S. Czy te trzy "x" na koncu nazwiska cos symbolizuja? Ot tak sie pytam.:-)

67. Data: 2000-11-21 05:48:22

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"moncia" <m...@h...com> wrote in message

> Brak lepszych argumentow???

> ...a szkoda, bo o tym jest watek...

> NO TO WRESZCIE WIEM, SKAD NIEPOROZUMIENIE: NIE WIESZ WASCI, O CO
> SIE ROZCHODZI, A PISZESZ, FE!

Bo i to nie ma nic do rzeczy, zgodnie z tym co pisalem:

> [...]
> juz wspomnial, ze czyn Olbrychskiego bedzie rzutowal na ocene
> Polakow... tak jak czyn pani dyrektor Zachety przyczynia sie do

To jest swietna aggumentacja tylko ja nie rozumiem.:-)

> samo, jak nie
> ma narodu,
>
> Oczywiscie, wiec czemu przywolano tu klotliwosc i sarmatyzm
> Polakow? ;-)

Teraz zrozumialem powyzszy argument. Poniewaz przywolano (kto?) sarmatyzm
Polakow, nalezalo w odwet komus przylozyc.

> Nie Zenek, tylko ktos inny, nie mozesz Wasci sam wytaczac
> argumentow?

Znow wspanialy kontra argument!

> [...]
> wariat, Rumun, Murzyn, i pies tracal juz kontekst, Ty krzyczysz i
> tupiesz, bo odpowiednie neuronki zostaly pobudzone.

Slusznie! Glebszej mysli juz nie moze byc.

No i otrzymalem wspaniale argumenty. Bez komentarzy.
Pragne zaznaczyc, ze jest to wystawa Piotra Uklanskiego, ktory poprzednio ja
prezentowal w Ameryce. Ale wygodniej jest winic za to kogos, ktorej nazwisko
sie nie podoba, a mianowicie kierowniczke Zachety.

Pozdrowienia,
jakub

69. Data: 2000-11-21 06:38:29

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boreckixxx w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> A mnie ta cała historia wydaje się po prostu zabawna.

Mi tez, tym glupsza wydaje mi sie taka zajadla dyskusja.

> Olbrychski kolejny raz pokazał swoje nieprzeciętne umiejętności
> aktorskie. Szkoda, że nie na koniu. To mogłoby być jeszcze
ciekawsze.

E-che.

> [...]
czy
> inteligentni czy nie, czy bogaci czy biedni, Polacy mają w

Wlasnie, troszke smy Polaczki zalosni ;-)

Pozdr
Moncia

70. Data: 2000-11-21 06:44:48

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Bo i to nie ma nic do rzeczy, zgodnie z tym co pisalem:[...]

Misiu Drogi, dopuki bedziemy skakac po watkach jak pchly po psiej
siersci, to i tak kretynski bieg beda przybierac dyskusje.
Proponuje zakonczyc - Ty masz swoje racje, niewatpliwie sluszne w
aspekcie przez Ciebie poruszanym, ja mam swoje, moze sluszne,
moze nie, w aspekcie show'u, ktory odstawil Imc Olbrychski, a
ktory to nie tylko sklonil do przemyslen, co przede wszystkim
rozbawil.

> Teraz zrozumialem powyzszy argument. Poniewaz przywolano (kto?)
sarmatyzm
> Polakow, nalezalo w odwet komus przylozyc.

Nie o to chodzilo.

> No i otrzymalem wspaniale argumenty. Bez komentarzy.

Szkoda, ze bez. Wyjasnienie powyzej.

Pozdrawiam
Moncia

Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Re: durna anka
kto tu jest normalny? ona czy on ?
zwierzenie