PASTY!!!

1. Data: 2000-08-15 12:32:32

Temat: PASTY!!!
Od: "Roj" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie wszelkiego rodzaju pasty do chleba.
Proszę o przepisy!

1. Data: 2000-08-16 06:38:30

Temat: Odp: PASTY!!!
Od: "krisklos" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

pol duzej wędzonej makreli, 4 gotowane na twardo jajka, cebula, pomidor,
miekki serek topiony, przyprawy (sol, pieprz, papryka)

zmielic wszystkie produkty, dodac przyprawy, ewentualnie zagescic bulka
tarta lub wieksza iloscia serka, przemielic jeszcze raz, jesc

1. Data: 2000-08-16 13:59:38

Temat: Re: PASTY!!!
Od: "wojmat" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roj <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ALam5.21304$F...@n...tpnet.pl...
> Interesują mnie wszelkiego rodzaju pasty do chleba.
> Proszę o przepisy!

prażymy na suchej patelni po pół garści sezamu, siemienia lnianego,
ziaren słonecznika, pestek dyni, orzechów itp aż zaczną pachnieć
ładnie i spęcznieją. mielimy wszystko w młynku na gładką masę.
dodajemy troche wody do odpowiedniej konsystencji. posolić
[ewentualnie dosłodzić słodem/miodem i dodać w wersji słodkiej
kakao/karob]

albo:

gotujemy w niewielkiej ilości soczewicę zieloną do miękkości, siekamy
cebulę ze szczypiorkiem, miksujemy z ewentualnym dodatkiem wody z
soczewicy (jeśli za sucha). doprawiamy pieprzem, ziołami, sosem
sojowym i kapką soku z cytryny.

albo to samo tylko zamiast surowej cebuli usmażone warzywa (seler,
marchew, papryka itp) drobno wcześniej starte na tarce. dalej mix,
przyprawa i już

smacznego

wojmat

-------------------- :-P ------------------------
http://PuszKKKa.spinacz.pl
Puszatkowa Książka Kucharska Kazały(R)
BAZA WEGETARIAŃSKICH PRZEPISÓW Z WYSZUKIWARKĄ
znajdź coś smacznego albo dodaj przepis od siebie

1. Data: 2000-08-17 09:00:38

Od: "Joanna" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roj <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ALam5.21304$F...@n...tpnet.pl...
> Interesują mnie wszelkiego rodzaju pasty do chleba.
> Proszę o przepisy!

Najprostsza pasta pod sloncem:
makrela wedzona, majonez (ilosc wg uznania) i odrobina przecieru
pomidorowego (mniej wiecej plaska lyzeczka), nie trzeba niczym juz
doprawiac.

zalety: tanie, szybkie i pyszne

Joanna

1. Data: 2000-08-18 15:56:29

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...net.pl...

> [...]
> makrela wedzona, majonez (ilosc wg uznania) i odrobina przecieru
> pomidorowego (mniej wiecej plaska lyzeczka), nie trzeba niczym juz

Witam serdecznie Wyżej wymieniona pasta to jest to propozycja typowo
optymalna.
Żywienie optymalne jest obecnie najbardziej rozpowszechnionym modelem żywienia
podaję krótko między innymi jest to żywienie matematyczne stosunek białka,
tłuszczu i węglowodanów według dr Kwaśniewskiego wynosi B-T-W 1 : 3,0 :0,5 .
Na czym polega ten model żywienia można się przekonać gdy pozbędziemy się
chorób które nas trapią . Otyłość i niedowaga każda osoba wraca do prawidłowej
normy. Ja osobiście pozbyłem się nadwagi w okresie 5 miesięcy schudłem 23kg
bez efektu tak zwanego
jo-jo. Żywienie optymalne stosuję już 3,5 roku. Nikt również ja poprzednio nie
liczyliśmy ile zjadamy węglowodanów i białka w naszym pożywieniu i to był
niestety największy błąd.
Najlepsze są podroby, jajka kurze najlepiej żółtka w ilości 5 sztuk dziennie
zaspokajają nasz organizm na wszelkie witaminy jakie potrzebujemy.Sery żółte,
śmietana 30 %. Wieprzowina najlepszy karczek bo tłusty. Praktycznie nie jadamy
chleba , bułek makaronu , kaszy, ryżu, owoców surowych warzyw. Niestety mało
osób do tej pory wie o tym, że z tłuszczu się nie tyje. Tyje się tylko i
wyłącznie z nadmiaru węglowodanów i białka które niestety zjadamy w nadmiernej
ilości. Kocham gotowanie sporządzam różnego rodzaju przepisy optymalne do
wykorzystywania na co dzień? Bardzo wiele szczegółów o żywieniu optymalnym
można się dowiedzieć na stronie http://republika.pl/ikoiko Na pod stronie są
tam moje przepisy kulinarne
w formie poradników dla początkujących zawarte w sześciu zeszytach "CUDA BEZ
CUDÓW"
Stoliczku nakryj się dla optymalnych. Na stronie można również znaleźć tabele
produktów żywieniowych w których zawarte są białka, tłuszcze i węglowodany
oraz kalorie. Jeżeli chodzi o kalorie przy żywieniu optymalnym są one zbędne
nie liczy się kalorii.
Przepraszam że się rozpisałem ale mam nadzieje, że niejednokrotnie ktoś się
zainteresuje żywieniem optymalnym. Bardzo wiele osób interesuje się żywieniem
optymalnym, ale niestety
zdarza się zbyt wiele filozofii. Po prostu nie potrafią gotować tak jak ja bym
sobie tego życzył
jeżeli znajdę osoby pokrewne w WAS które potrafią i lubią gotować wówczas będą
moimi najlepszymi partnerami w przygotowaniu przepisów optymalnych. Ja
osobiście mam juz ponad 500 receptur do wykorzystania i przygotowanych ponad
100 zestawów śniadaniowych i ponad 100 obiadowych. Zawsze jestem gotowy na
pomoc w przygotowaniu receptur dla optymalnych których jeżeli takie są obecnie
na stronie serdecznie pozdrawiam. Morgano

LODY?
Ciasteczka ryżowe ?
koktajle ?!?!?!?!?!
Lasagne