PYTANIE!!!

1. Data: 2004-06-03 20:51:08

Temat: Re: PYTANIE!!!
Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zagubienie w zyciu, brak jasno okreslonego celu jest jednym z objawow
> depresji. Ja mam zreszta podobnie, wiec nie jesteś sam!

Też tak miałem. Miałem nawet próbę samobójczą (dzięki lekom). Przeżyłem ją i
od tego czasu leczę się u psychiatry i u psychologa. Biorę leki - Mocloxil i
obecnie czuję się dobrze. Potrafię odsunąć od siebie problemy i w dużej
mierze panuję nad swoimi emocjami! Nawet maturę przeszedłem bez załamania,
co mi się wcześniej wydawało niemożliwe!

Ale macie racje, sądzę, że sens w życiu jest bardzo ważny. Dlatego często w
depresję popadają kobiety, które same siedzą w domu, gotują, sprzątają,
oglądają telewizję - i nie pracują (a w każdym razie znam taką jedną i
sądzę, że ma depresję i właśnie z wymienionych wcześniej powodów :)))

A próba wyzwoliła we mnie dodatkową ambicję - chciałbym zostać psychiatrą :)
I mam nadzieję, że udział w grupie rozszerzy moje horyzonty :)
A w ogóle, może niektórzy mnie pamiętają? Kiedyś pisałem o dżinsach i
skórach - moim zboczeniu :)

Pozdrawiam

Gucio

1. Data: 2004-06-04 13:19:59

Temat: PYTANIE!!!
Od: "Odimas" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc mam do Was takie pytanko.

Od 3 lat pracuje tylko na noc czy jest mozliwe ze przez to ze pracuje tylko
na noc odechciewa mi sie wlasciwie wszystkiego nie mam ochoty nawet na
rzeczy ktore sprawialy mi przyjemnosc z domu wychodze tylko w weekendy a od
ponad pol roku co kilka dni mam depresje momentami silna w pracy nie
rozmawiam wlasciwie z nikim i robie jedno i to samo na okraglo : / czy ktos
mi moze cos doradzic??

Pozd.

1. Data: 2004-06-04 13:30:01

Od: "Odimas" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "promyczka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Odimas" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> A jaki masz cel w życiu?
Che grac na gitarze :-) ale tak szczerze to ja sam nie wiem czego chce :(
nawet do grania mnie juz nie ciagnie:(

ps. A jakie to ma znaczenie??

1. Data: 2004-06-04 13:30:29

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-04 17:10:44

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odimas"

1. Data: 2004-06-04 19:05:56

Temat: Odp: PYTANIE!!!
Od: "Amee" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Odimas <p...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c9pt36$1kp$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> ponad pol roku co kilka dni mam depresje momentami silna w pracy nie
> rozmawiam wlasciwie z nikim i robie jedno i to samo na okraglo : / czy

Zastanów się od jakiego czasu tak beznadziejnie sie czujesz.. Może to coś
innego sprawiło taki stan. Rozumiem, że wycofałeś się z życia
towarzyskiego... Może to osamotnienie Cię wpędza w depresje. Praca w nocy
sama w sobie nie ma nic złego - tylko napewno nie wszyscy są do niej
stworzeni. Dla jednych to bedzie komfortowe zajęcie, a dla innych koniec
życia!
Nie możesz postarać się zmienić pracę? :-)

> Pozd.

Amee

1. Data: 2004-06-04 21:03:33

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gucio" <g...@b...pl> wrote in news:c9qnbt$jup$4@as2-
67.poznan.dialup.inetia.pl:

> [...]
> oglądają telewizję - i nie pracują (a w każdym razie znam taką jedną i
> sądzę, że ma depresję i właśnie z wymienionych wcześniej powodów :)))

A ja sadze, ze gdyby byly dobrze posuwane to nie mialyby depresji.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Szczyt glupoty zdobywam bez wysilku

1. Data: 2004-06-04 21:07:39

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Odimas" <p...@a...pl> wrote in

> czy ktos
> mi moze cos doradzic??

Smaczna,
ladna,
zadbana,
mloda,
ciasna,
wilgotna,
glupia,
CIPKA.

Jesli to nie pomoze, to daj znac.
Dam ci sznur i hak.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Lepiej nic nie mowic, niz glupio milczec.

1. Data: 2004-06-04 22:06:10

Od: "Karolina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taa sluchajcie rad Kominka ;) a zostaniecie uleczeni ;)

1. Data: 2004-06-04 22:19:02

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gucio"
> [...]
> mierze panuję nad swoimi emocjami! Nawet maturę przeszedłem bez załamania,
> co mi się wcześniej wydawało niemożliwe!

No ja mysli samobojczych nie mialem, choc patrzac na ten chory swiat czasem
pragne przejsc w niebyt - ale w zadnym wypadku poprzez smierc! Predzej juz
poprzez cofniecie czasu i nieurodzenie sie ;) Procedure autodestrukcji
zamierzam uruchomic tylko w przypadku smiertelnej choroby.

> [...]
> oglądają telewizję - i nie pracują (a w każdym razie znam taką jedną i
> sądzę, że ma depresję i właśnie z wymienionych wcześniej powodów :)))

W depresje popadaja rowniez kobiety bezdzietne!

ruszanie ustami?
Prośba o wypełnienie ankiety
szukam ksiazek na gwalt
Dreczyciel