Odp: Penstemon campanulatus

From: "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Penstemon campanulatus
Date: Mon, 13 Oct 2003 14:17:37 +0200

Użytkownik Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
.
> On Mon, 13 Oct 2003 13:41:59 +0200, "Basia Kulesz"
> <b...@i...pl> wrote:

> A mogę niedyskretnie spytać, skąd masz świerczynę?
To jest bardzo dobre pytanie!!!!

Zakładam, że > nie ogałacasz swojego świerka co roku?
> Jakoś nie mam pomysłu skąd wziąć stroisz. Sprzedają co prawda tuż > przed
gwiazdką, ale drogo. Do lasu na szaber nie pójdę.

Nawet w lasach (pzrynajmnie okolicznych) świerków jak na lekarstwo.
Monokultura. Sosna, sosna, dąb, sosna i... sosna... :-(

Słomy też > raczej na wsi nie znajdę .
Ależ znajdziesz bez problemu. Tylko, że sprasowaną nieco. Mogłabyś te kostki
slomy próbowac jakoś rozplątać. Aleksander M. tez miał podobny problem, a go
rozwiązał. :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Gdy jeszcze bawiłem się w robienie chochołów musiałem przewidująco , latem
zamawiać u zaprzyjaźnionego rolnika kilka snopków zboża wykoszonego kosą!!!
Cóż tam flaszka w porównaniu z ryzykiem wymrożenia roślinek :-))))
J.