Pilnie kotleciki z jajek???

1. Data: 2003-05-07 12:56:01

Temat: Pilnie kotleciki z jajek???
Od: "Sylwia" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak robi się takie kotleciki z jajek (coś mi
świta, że trzeba jajka ugotować na twardo , jakaś bulkę czerstwa zamoczyć w
wodzie , ale co dalej pliss pomóżcie!!!
Jestem głodna:-)

1. Data: 2003-05-07 13:13:58

Temat: Re: Pilnie kotleciki z jajek???
Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> świta, że trzeba jajka ugotować na twardo , jakaś bulkę czerstwa zamoczyć

ugotowane na twardo jajka posiekac dodac namoczona bulke i cebule podsmazona
lub surowa (jak kto lubi)
do tego surowe jajko i przyprawy. Wszystko wymieszac obtoczyc w jajku i
bulce i smazyc.
kotlety z jajek to pychota :)

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-05-07 13:18:45

Od: "Sylwia" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podsmazona
> lub surowa (jak kto lubi)
> do tego surowe jajko i przyprawy. Wszystko wymieszac obtoczyc w jajku i

dzięki mam nadzieje że będą dobre:-)

1. Data: 2003-05-07 19:12:31

Temat: Odp: Pilnie kotleciki z jajek???
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podsmazona
> lub surowa (jak kto lubi)
> do tego surowe jajko i przyprawy. Wszystko wymieszac obtoczyc w jajku i

O!!!O!!!!
Jakis nowy przepisik o jajcarzach.
Cos na moje zachcianki.Bede musial to wyprobowac.
Tylko mam prosbe.Niech autor tego przepisu nie pogniewa sie gdy za jakis
czas przedstawie ten przepis jakos po mojemu zmodyfikowany.Lubie
improwizowac i podejrzewam ,ze cos tam pozmieniam.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-05-07 19:34:56

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czas przedstawie ten przepis jakos po mojemu zmodyfikowany.Lubie
> improwizowac i podejrzewam ,ze cos tam pozmieniam.

to na przyszlosc uwazaj ze mna, mam blisko, zeby w razie czego podjechac i
Cie udusic, hyhyhy

zartowalam oczywiscie :)
Dorota

1. Data: 2003-05-07 19:53:48

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to na przyszlosc uwazaj ze mna, mam blisko, zeby w razie czego podjechac i
> [...]
Ksywa WKN kojarzy mi sie zawsze z ......wyspa.... tzn Anglia .Wiec jak to
masz blisko do Gdanska?
No tak...! Zyjemu w 21 wieku juz zapomnialem.

Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-05-07 20:03:10

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw wrote:
> Stanislaw z Gdanska

Heee.... w razie czego to ja jestem blizej, mam na Morene 10 minut
samochodem ;-)

J ;-)

1. Data: 2003-05-07 20:09:28

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@p...com.beztego> napisał w wiadomości
> [...]
podsmazona
> lub surowa (jak kto lubi)
> do tego surowe jajko i przyprawy. Wszystko wymieszac obtoczyc w jajku i

Uuu.. cos mi sie wydaje ze tato bedzie mial zadanie bojowe, po powrocie do
domu, maja czekac na nas kotleety z jajek :) robilam pare razy, ale takich
jak tato, nie udalo mi sie zrobic :)

A co do dodatkow, kiedys zostalo troche sosu grzybowego ... i kotlety z
nim.. mmmmm pysznosci :)

Marta

1. Data: 2003-05-07 20:37:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podsmazona
> >
> dzięki mam nadzieje że będą dobre:-)

Mniej więcej na sześć jajek dodaję jedno surowe, do tego zielenina - siekany
koperek i szczypiorek, ewentualnie natka i trochę bułki tartej, żeby nie
było za rzadkie. Przyprawy do smaku - sól, pieprz i papryka. Wymieszać,
formować kotleciki, obtaczać w bułce tartej i smażyć.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-05-08 00:05:11

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> [...]
> tartej, żeby nie było za rzadkie. Przyprawy do smaku - sól, pieprz i
> papryka. Wymieszać, formować kotleciki, obtaczać w bułce tartej i

Cholera.... to dokladnie robisz tak jak moja babcia. Polecam ten
przepis - jest faktycznie kultowy :)

J ;-)

jak zrobić con piselli?
Karczek a la befsztyk
RE: O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
cos na grila z ziemniaków
Lasagne