Poszukiwania

11. Data: 2003-03-15 11:32:05

Temat: Odp: Poszukiwania
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4pe09$osg$...@n...news.tpi.pl...

> A czerwonego to Ci Zosiu moge przywieść na spotkanie w PKWŁ. PP.

Dzięki za odzew kasztanowcowy, a czy mogę wiedzieć jak daleko od Gorzowa
Wlkp.
do białego i czerwonego, bo nie wiem czy wytrzymam jeszcze dwa miesiące do
spotkania.
Mam nadzieję, że nie jest to odległość "typu" Szczecin-Przemyśl :)
Pozdrawiam Zosia

12. Data: 2003-03-15 12:43:10

Temat: Re: Poszukiwania
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkania.
> Mam nadzieję, że nie jest to odległość "typu" Szczecin-Przemyśl :)

A. carnea 'Briotti' - ten czerwony jest w Wołominie. PP.

13. Data: 2003-03-15 22:18:29

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>    Pozdrawiam   Zosia
>
> Taka nie,ale napewno połowa tejże.Moje kasztany są na Śląsku.
Na spotkanie się wybieram.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-03-16 10:06:27

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Zosiu, zazdroszcze Ci tych arow, ja juz nie mam miejsca a jest jeszcze
tyle pieknych liliowcow, ktore chcialabym miec.
Popros Grzesia, zeby przywiozl na spotkanie encyklopedie liliowcow - mi
byloby za ciezko - to nacieszysz oczy.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

15. Data: 2003-03-16 10:30:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> [...]
> tyle pieknych liliowcow, ktore chcialabym miec.
> Popros Grzesia, zeby przywiozl na spotkanie encyklopedie liliowcow - mi

Coś bliżej o tej encykopedii?

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2003-03-16 11:49:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Coś bliżej o tej encykopedii?

Ted E. Petit, John P. Peat: The Color Encyclopedia of Daylilies,
Timberpress, 2000, ISBN 0881924881

Do znalezienia w amazonie i bezpośrednio w timberprees.com.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse