Protestujmy!!!!

41. Data: 2003-07-30 23:03:22

Temat: Odp: Protestujmy!!!!
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Myślisz, ze Piotrek do winoroślowej został przyjęty? Nie tak szybko.
:-)))

A jak zapisy wyglądają?
Publicznie rżnąć trzeba?

To ze 250ml żubrówki - i publiczność mi nie przeszkadza....

:-))))Pozdrawiam
p...@r...pl

42. Data: 2003-07-30 23:07:27

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg8pd7$q76$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
> wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBECECNEGAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> mnie > niezbyt miłe niespodziewane okoliczności:-)

:-))))))))))))))
Chciałem delikatniej, ale dyplomatą nie jestem.

> Co???? Siciarski za mafioza robi i propozycje nie do odrzucenia składa?? A
> fe!

:-))))))))))))))
Pozdrawiam
p...@r...pl

43. Data: 2003-07-31 00:29:01

Temat: RE: Protestujmy!!!!
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Szukać odpowiednio ukształtowanego terenu, żeby było: pozdrawiam z PKWG ?
>
> Jakby co, chętnie pomogę w obsadzaniu terenu :-)))
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Dzieki za odzew, oczywiście szukaj, tylko żeby jakieś wzniesienia były, i
do Ciebie blisko :-)
Pozdrawiam z Parku Krajobrazowego Wzniesień Gdańskich.
:-) Bogusław

44. Data: 2003-07-31 00:29:01

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> Po co do Gdańska?
> Lepsze góry...
> Toż mój ogród może posłużyć jako PO PKWŁ:-)

Jako "PO' Pełniący Obowiązki Parku Krajobrazowego Wzniesień Łodzkich.
I to jest swiatła myśl.
Na pewno nie wybiorę okolic Lublina bo tam o bylinach nie maja zielonego
pojęcia a i klimat nieprzyjazny :-)

45. Data: 2003-07-31 00:53:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr Siciarski

> Ja zgłaszam akces na strefę od Picea virgata, do Jukki zatopionej w wodzie
> (o której niektórzy myślą, że jest Osoką aloesowatą).
>
> :-)))Pozdrawiam,
> P...@r...pl

Dobrze myślą :-) to Stratiotes aloides (Osoka aloesowata).
Rodzaj obejmuje jeden gatunek bujnej dwupiennej byliny wodnej wystepującej w
stojacych i wolno płynacych wodach w Eurazji.
Atrakcyjna roślina na słoneczne stawy, działa do pewnego stopnia jako filtr
i natleniacz.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

46. Data: 2003-07-31 01:15:15

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> stojacych i wolno płynacych wodach w Eurazji.
> Atrakcyjna roślina na słoneczne stawy, działa do pewnego stopnia jako

:-)
Nie mogłem sobie przypomnieć nazwy: Isoetes lacustris/Poryblin jeziorny (w
Mowszowiczu powinien być).
"o" w nazwie powinno być z dwiema kropkami.

Pozdrawiam
p...@r...pl

47. Data: 2003-07-31 06:11:30

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to co? Gdy buldożery nadjadą trzeba bedzie ratować co się da.
> I jesli masz jakies możliwości terenowe by coś jeszcze u siebie upchnąc to
> milo by bylo gdybys zadeklarowała czym mogłabyś się z bogusławowych roślin
> ewentualnie zaopiekować. Wykaz i fotki znajdziesz na stronie Bogusława w
> index plantarum.
Szczerze powiedziawszy.... wszystko, czym inni się nie zaopiekują:P:P:P Mam
podwórko jeszcze oprócz ogrodu - przerobię je więc na ogród im.
Bogusława:D:D:D W razie potrzeby zatem odpalam wszystkie możliwe auta i
pędziemy z rodziną na ratunek:D:D:D
Pozdrav.Rene
PS. tylko podajcie dobrzy ratownicy adres gdy nadejdzie godzina ratunku,
żebym mogła trafić:):):)
PS2. A w razie czego nawet pole uprawne przerobię na ogród (całe 2
haa:P:P:P)

48. Data: 2003-07-31 06:13:38

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kogo, masz na myśli używająć liczby mnogiej :-)
> :-) Bogusław
Całą grupę Bogusławie, a jakże:D:D:D
Pozdrav.Rene

49. Data: 2003-07-31 06:16:10

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przyjaźnie bedziesz celował w kogo? :-)
> --
Będzie celował w budowniczych autostrady, żebyśmy zdążyli uratować
roślinki:P
Pozdrav.Rene

50. Data: 2003-07-31 06:21:11

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako "PO' Pełniący Obowiązki Parku Krajobrazowego Wzniesień Łodzkich.
> I to jest swiatła myśl.
> Na pewno nie wybiorę okolic Lublina bo tam o bylinach nie maja zielonego
> pojęcia a i klimat nieprzyjazny :-)

A może Mazowsze??? Tu nie tak źle jest:D:D:D
Pozdrav.Rene

Pod kątem paproci.
Campanula Garganica 'Dickson's Gold'
Za siedmioma górami