Psycholog w Bielsku

1. Data: 2002-08-22 17:42:22

Temat: Psycholog w Bielsku
Od: "PePe" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko do grupowiczow:
czy ktos moglby mi polecic jakiegos psychologa
z Subrejonowego Osrodka Leczenia Psychiatryczego
w Bielsku-Bialej ul. Olszowki???

PePe

1. Data: 2002-08-22 20:16:30

Temat: Re: Psycholog w Bielsku
Od: "doc" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olszówka to strata czasu, zrobią z Ciebie psychotyka , dadzą leki i do domu
, a psycholodzy są do dupy.

Mogę Ci polecić prywatnego psychologa.

1. Data: 2002-08-22 20:19:59

Od: "doc" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olszówka:
Przede wszystkim psychologowie są młodzi , mają słabe osobowości , i tak
samo jak my borykają się z nierozwiązanymi problemami z dzieciństwa.

1. Data: 2002-08-23 10:42:59

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Olszówka to strata czasu, zrobią z Ciebie psychotyka , dadzą leki i do
domu
> , a psycholodzy są do dupy.
>
> Mogę Ci polecić prywatnego psychologa.

Nie każdego stać na prywatnego. Nie wiedziałeś?
Pozdrawia
amanita

1. Data: 2002-08-23 12:13:21

Od: "doc" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

to niech zapomni o psychologu,przynajmniej w bielsku.

W olszówce jest co prawda pani Lorenz ale olewa sprawe , da się wyczuć że
leci na kase.

doc

Nie polecam państwowych psychologów !!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-08-23 13:26:15

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam państwowych psychologów !!!!!!!!!!!!!!!

Jasne, ja też nie (choć może istnieją dobrzy, ISTNIEJĄ???!!!) Nie trafiłam
póki co na takiego (Olsztyn). Jak się jest nauczycielem, jak ja i zarabia
720 złotych i robi jakieś tam studia podyplomowe, żeby nie zgnuśnieć
(żebrając w gminie o dofinansowanie) i czasem chce się kupić książke (Boże,
czasem!!!), juz o płycie nie wspomnę, ani o ładnych ciuchach (zaraz sie
zestarzeję i po co mi one), ani o kosmetykach (ładniejsza nie będę), to jak
tu do cholery iść do takiego psychologa, do jakiego bym chciała. To okrutne
i niesprawiedliwe, że jakiś tam pan/pani (ą, ę) po Laboratorium (a jakże -
szkole dla snobów) bierze za wizytę tyle, ile wydaję na żarcie przez 2
tygodnie. Jak to mozliwe, że zdrowi będą tylko ci, których będzie na to
stać? Co z resztą?? Byłam kilka razy u pani psycholog państwowo, gdy miałam
wściekłą anoreksję na przemian z bulimią kilka lat temu i to i ta kobieta
tak strasznie mnie rozczarowała... Długo nie szukałam żadnej pomocy,
(czytając sobie książki psychologiczne i rozwiązując znalezione u koleżanki
testy - tylko jak tu siebie samą zdiagnozować??); teraz znów próbuję.
Znalazłam kilka osób (zachwalanych przez moja koleżankę psychologa,
pobierającą nauki w sławnym Laboratorium), ale - za drogo dla mnie. W końcu
pójdę do psychiatry (państwowo), dostanę leki (jakie to proste) i tyle
będzie z rozwoju mojego życiowego, z uzyskania wglądu w swoje problemy. A
chodzi mi tylko o to, żeby mniej cierpieć.
Pozdrawia amanita ciągle w dołku.

1. Data: 2002-08-23 14:25:53

Od: "doc" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ze mnie zrobili psychotyka , potem nerwicowca , potem zaburzenia
osobowości - różne wykluczające się nawzajem.

A okazuje się że jestem tzw Borderline ( z pogranicza )

Tysiące leków ( neuroleptyki, antydepresanty , uspokajającę , ) które nic mi
nie pomagają ,

moj nowy psycholog powiedział mi żeby odstawić wszystkie leki psychotropowe.

1. Data: 2002-08-23 14:36:22

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tysiące leków ( neuroleptyki, antydepresanty , uspokajającę , ) które nic
mi
> nie pomagają

A ja chętnie bym połykała jakieś antydepresanty tudzież uspokajające.

> moj nowy psycholog powiedział mi żeby odstawić wszystkie leki
psychotropowe.

Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze.Niech Ci sie uda.

Pozdro,
amanita.

1. Data: 2002-08-23 16:07:07

Temat: Odp: Psycholog w Bielsku
Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTNIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl> :

> Jasne, ja też nie (choć może istnieją dobrzy, ISTNIEJĄ???!!!)

Nie wiem wprawdzie jak z psychologami, ale ja znalazlam dobrego, rzetelnego
panstwowego psychiatre. Kobieta, ktora nie tylko przepisuje leki, ale
rowniez rozmawia. Jesli jest taka potrzeba mozna u niej siedziec i godzine w
gabinecie. Wyjasnia skad sie moga brac konkretne problemy i mozna do niej
przychodzic tylko porozamawiac. Leczyla moja przyjaciolke z bulimii z duzym
skutkiem, choc to oczywiscie praca na lata. Moze i w Twoim miescie
znajdziesz kogos takiego, probuj, idz do kazdej panstwowej Poradni Zdrowa
Psychicznego, byc moze nie jest tak zle jak sie wydaje.

> Byłam kilka razy u pani psycholog państwowo, gdy miałam
> wściekłą anoreksję na przemian z bulimią kilka lat temu i to i ta kobieta
> tak strasznie mnie rozczarowała...

To jest wlasnie dramat wielu ludzi - zdecyduja sie w koncu na leczenie, a tu
jakas niedoinformowana ignorantka wszystko zmarnuje. Ta kolezanka, o ktorej
wspomnialam po latach miotania zdecydowala sie na poczatek zadzwonic do
jakiejs pani psycholog - i po krotkiej wymianie slow pani poradzila (przy
jej bulimii), zeby za kazdym razem jak chce jej sie wymiotowac wyobrazala
sobie.. ląkę z kwiatami. To na pewno jej przejdzie. Rece opadaja i zeby
zgrzytaja. Jakby to byly zwykle nudnosci, a nie caly proces psychiczny.
Wymiotowanie to tylko jakis tam final, skutek uboczny zlych nawykow
psychicznych.
Ona (kolezanka) tez zrezygnowala z szukania psychologa na lata. Pozniej
udalo jej sie znalezc pomoc u wspomnianej na poczatku psychiatry, potem na
terapii grupowej itd. Trzeba szukac i probowac, nie zrazac sie
niedouczonymi.

Hihi, moj pierwszy raz u lekarza tez nie byl udany. Wyobraz sobie pana,
staruszka niedoslyszacego ktoremu musisz prawie krzyczec o swoich
problemach - a i tak nie jestes pewna czy slyszy, bo zawsze wypisuje tą sama
recepte i pogadnia do wyjscia ;) Poczatki sa trudne :)

Trzymaj sie!
Melisa

1. Data: 2002-08-23 17:10:00

Od: "PePe" <(wytnij-to)washi@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"doc" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

> Mogę Ci polecić prywatnego psychologa.

Prosilbym na priva, ale i tak nie wiem czy skorzystam
(wzgledy finansowe)

PePe
"Traktuj ludzi tak jakimi sa a takimi pozostana,
traktuj ich tak jakimi chcesz by byli a takimi sie stana"

cześść :o))) paskudy kochane
przyjaźń
dialog - Ksiazka
Wzajemna atrakcyjność