Odp: Słomiany wdowiec.

From: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: Słomiany wdowiec.
Date: Thu, 4 Jul 2002 14:22:13 +0200

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:afreip$5m$...@n...tpi.pl...

> Tzn. nie jadłaś obiadów i żyłaś w bałaganie. Tak się mówi o
> tych czynnościach, ale jakby w stosunku do partnerów a nie
> do siebie samego. Matka i żona zaharowuje się przy garach a
> gdy męża nie posiada lub wyjechał, to już charówki nie ma. W
> czym tkwi diabeł? W obraniu czterech ziemniaków więcej?

Sokrates, najprawdopodobniej nie należych do wybrednych facetów pod względem
jedzenia. Mój TŻ należy niestety. Obiad ma się składać conajmniej z 2 dań -
zupa i drugie, do tego 2, a najlepiej 3 rodzaje surówek + deser. Ja
osobiscie należę do osób mogących żyć na samych kanapkach i gorących
kubkach, jest różnica? :-))

> Z porządkami jest podobnie. Często odnoszę wrażenie, że dom
> sprząta się dla TZ a nie dla siebie, czy jest w tym trudzie
> różnica?

Różnica jest generalna. Domu nie sprząta się DLA TŻta, tylko PO TŻcie, który
bałagani totalnie, sam z reguły nie sprząta bowiem jest wiecznie zmęczony.

Asia