Re: Słomiany wdowiec.

Data: 2002-07-04 12:49:50
Temat: Re: Słomiany wdowiec.
Od: "JoJo" <g...@p...fm>

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ag1fhi$n8i$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> No to wszystko jasne, a potem powstają wątki "Dlaczego mężczyźni się nie
> żenią?" ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

Sugerujesz, że po to żeby mieć tańszą pomoc domową (bez wymagań a i w nocy
usłużyc bez dodatkowych opłat może) ??? :))
Oczywistą jest rzeczą, że skoro oboje żyjemy w tym domu, na ogół oboje
pracujemy zawodowo to i obowiązkami się dzielimy.
a zresztą pisałam wczesniej, ze nie znam facetów, którzy nie chcą żyć w
stadle - nawet jesli głośno twierdzą co innego ich postepowanie samo za
siebie mówi
równiez do kręgu znajomych zaliczam kilku przystojnych mężczyzn którzy są
prawdziwymi ojcami dla dzieci wniesionych w posagu przez kobiety - wiec nie
dość ze chcą mieć rodziny to jeszcze niebiologiczne ojcostwo nie jest
problemem
dojrzali czy nietypowi?
pozdr.Joanna