Odp: Studnia ogrodowa

Data: 2003-04-24 05:41:29
Temat: Odp: Studnia ogrodowa
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:0908.000005e1.3ea696b8@newsgate.onet.pl...
> [...]
(...)

> Zdecydowanie radzę wiercić. Wyobraź sobie kopanie ręczne 5 kręgów, to Ci
> przejdzie. Pomyśl o wyciąganiu ziemi z takiej głębokości i o wywożeniu jej
gdzieś. (...)

No proszę, a ja nieświadoma tych problemów
wkopałam pięć kręgów betonowych (każdy 0,5 m wysokości i 1 m średnicy).
:-))
Piasek, który wykopałam usypałam na kupkę do późniejszego wykorzystania,
a glinę rozsypałam po działce, natomiast kamienie przeznaczone zostały na
ozdobę.
W ten sposób nie miałam co z działki wywozić.
Fakt, że robiłam coś takiego ładnych kilka lat temu, może teraz nie
chciałoby mi się :-)

Pozdrawiam Krycha