UWAŻJACIE NA DEKORAL!!!

1. Data: 2002-12-12 17:27:55

Temat: UWAŻJACIE NA DEKORAL!!!
Od: "Remik" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!
Chciałem was ostrzec przed firma DEKORAL gdy dochodzi do reklamacji. Otóż
wybrałem ciemny kolor farby emulsyjnej pokojowej, ale żeby była możliwosc
jej namieszania potrzebna była specjalna baza farby przystosowana do tego
(bezbarwna). Kolor wyszedł idealny jaki chcialem ale do czasu gdy zostala
pomalowana nim sciana.Wyszly
smugi i zacieki, jakby błyszczący klej na scianie płynął.
Dodam ze sciana byla od nowa zdrapana do tynku i zaguntowana, później
zagipsowana, wiec byla czysta i bez plam.
Złożyłem wiec w firmie reklamacje. Pan pooglądał i stwerdził ze nie jest
dobrze, dodał ze załatwi tę sprawe przed terminem który wynosi podobno
14dni. Minęły 3 tygodnie (ponad) dostaliśmy pismo. Cytuję : "żadna woda nie
ma prawa wypłynąć" (jaka woda??? nic im o wodzie nie mówiłem składając tę
reklamace!! może dolewaja to wiedza?) i po zbadaniu w laboratoruim okazało
się, żę wszystko jest ok. Moje zdziwienie było o tyle większ żeby chociaż
ten Pan wziął jakąkolwiek próbkę tej farby!!! (sic!) On tylko pooglądał to i
nie wiem jakim cudem nasza farba wzięła sie we wrocławskim laboratorium.
Chyba to cud! bo inaczej tego nie moge
sobie wytłumaczyć. Pan ten zadzwonil do nas oczywiście starając się
przekrzyczeć swoimi argumentami, wiec go
zapytaliśmy czy mają tyle reklamacji ze nie zdązyli odpisac w terminie? czy
im na wypracowanej marce nie
zalezy? Został bez słowa. Z tego co powiedzial wynika ze np. dowolna stacja
benzynowa bedzie dolewala wody do
paliwa a my ją zaskarzymy, laboratorium zbada paliwo nie wtej stacji ale w
rafinerii, bo po co sie przemeczac skoro to to samo paliwo. Przeciez to
chore. Takie rzeczy dzieją sie w naszym cudownym kraju, ze juz mnie nic nie
zdziwi pomyślałem, a jednak DEKORAL POWALIŁ NAS NA KOLANA!!!!!! Tylko tak
dalej, Tylko tak dalej. Niedługo witamy w Unii.
To smutne ze po tylu latach demokracji dalej zależy tylko na pieniądzach a
klienci.... Ważne, że kupią a kogo to potem obchodzi?

Pozdrawiam, UWAżAJCIE NA NICH!!!!!!!!!!

2. Data: 2002-12-12 18:33:49

Temat: Re: UWAŻJACIE NA DEKORAL!!!
Od: "daniel" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remik" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> Złożyłem wiec w firmie reklamacje. Pan pooglądał i stwerdził ze nie jest
> dobrze, dodał ze załatwi tę sprawe przed terminem który wynosi podobno
> 14dni. Minęły 3 tygodnie (ponad) dostaliśmy pismo.

wydaje mi sie, ze jezeli nie zdazyli w ustawowym terminie 14 dni
odpowiedziec na twoja reklamacje to powinna zostac uznana na twoja korzysc -
moge sie mylic.

daniel

3. Data: 2002-12-12 20:32:10

Od: "Dry" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie, ze jezeli nie zdazyli w ustawowym terminie 14 dni
Żądanie obniżenia ceny, zwrotu pieniędzy w związku z odstąpieniem od umowy
czy wymiany towaru sprzedawca powinien załatwić niezwłocznie, czyli od ręki.
Generalnie - jeśli strony nie postanowiły inaczej - ma na to nie więcej niż
14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru lub dokonania oględzin. W
razie konieczności wydania opinii lub badania w miejscu używania towaru
reklamację należy załatwić w terminie niezbędnym do przeprowadzenia tych
czynności, a - jeśli strony nie postanowiły inaczej - najpóźniej w ciągu 21
dni kalendarzowych od dostarczenia towaru.

Pozdrawiam
Draj

4. Data: 2002-12-15 18:08:46

Temat: Odp: UWAŻJACIE NA DEKORAL!!!
Od: "Paweł" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Remik <R...@w...pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:atagug$n0e$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Dodam ze sciana byla od nowa zdrapana do tynku i zaguntowana, później
> zagipsowana, wiec byla czysta i bez plam.

Tak to jest z Dekoralem. Ciemne kolory zupelnie nie wychodza. Kiedys
malowalem jedna sciane SZESC razy i w koncu kupilem innej firmy farbe
emulsyjna i mialem problem z glowy. Dodam, ze Dekoral kosztowal mnie kilka
razy drozej, nie wspominajac o czasie i nerwach.

Pozdrawiam

Pawel
www.abc-wnetrza.wizytowka.pl

5. Data: 2002-12-16 14:18:43

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Dry" <d...@g...pl> wrote in message news:ataro2$eul$1@news.tpi.pl...

> Żądanie obniżenia ceny, zwrotu pieniędzy w związku z odstąpieniem od umowy
> czy wymiany towaru sprzedawca powinien załatwić niezwłocznie, czyli od
ręki.

Czyli musisz oddac farbe to ci oddadza pieniadze. Obawiam sie, ze w
przypadku takim jak wadliwa farba, cement, gips i inne rzeczy budowlane
postepowanie musi byc bardziej skomplikowane. Naogol oprocz ceny towaru
pojawia sie jeszcze koszt innych komponentow (walki, wiadra, pedzle) oraz
robocizny. Za te wszystkie elementy powinien zaplacic producent wadliwego
towaru. Sadze, ze tylko federacja konsumentow a potem sad powszechny ci
pomoze. Ale warto isc dalej ta droga bo kazdy taki wyrok/mediacja jest
sygnalem dla producenta, ze juz wiecej oszukiwac sie nie da. Chociaz ja
wciaz, nie jestem pewien czy nalezy takiego czlowieka, ktory pluje na towar
a nawet sie nie podpisuje pod postem traktowac powaznie. Moze on po prostu
sprzedaje duluxa i dlatego oczernia inna firme.

vpw

6. Data: 2002-12-17 09:07:58

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Dec 2002 15:18:43 +0100, "vpw" <v...@s...org> pisze:

> [...]
> a nawet sie nie podpisuje pod postem traktowac powaznie. Moze on po prostu
> sprzedaje duluxa i dlatego oczernia inna firme.

Dokładnie tak! Mam identyczne odczucia. A kiedy poprosiłem o parę
detali (miasto, sklep, data), to facet schował głowę w piasek.

Generalnie uważam, że tego typu posty powinny być udokumentowane
rzuconymi gdzieś na stronę WWW skanami paragonu/faktury,
zdjęciami wadliwego towaru, pisemną reklamacją z potwierdzeniem
przyjęcia, ewentualną odpowiedzią sklepu/producenta.
Gdy tego wszystkiego nie ma, trzeba o nie poprosić. Jak nie
udokumentują, to z dużym prawdopodobienstwem można
sądzić, że to czarny marketing.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

7. Data: 2005-05-28 15:03:38

Od: "jojo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze jak się nie potrafi malować to się głupot nie wypisuje i nie
zawraca ludzią głowy, a po drugie jak masz takie pojęcie o malowaniu jak o
słowie DEKORAL to ja bym Ci nie dał pomalować ani stodoły na zboże:))) Bo słowo
DEKORAL nie oznacza PRODUCENTA a markę farb pod którą są produkowane różnego
rodzaju farby przez POLIFARB CIESZYN - WROCŁAW S.A. Więc najpierw czytaj potem
mów na innych.

8. Data: 2005-05-28 15:39:23

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 5/28/2005 5:03 PM, jojo wrote:
> [...]
> słowie DEKORAL to ja bym Ci nie dał pomalować ani stodoły na zboże:))) Bo słowo
[...]

A ty się z hibernacji obudziłeś* w złym humorze i musisz kogoś sobie
obrazić dla poprawy nastroju?

Michał

*Przecież ten post napisany był 2,5 roku temu!

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

9. Data: 2005-05-28 21:49:24

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:d7a3kl$3eh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> *Przecież ten post napisany był 2,5 roku temu!

ROTFL. Ma gosciu refleks :D

Laris

10. Data: 2005-05-30 08:06:04

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 May 2005 17:39:23 +0200
Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> wrote:

> *Przecież ten post napisany był 2,5 roku temu!

pewnie odpowiedzial na google'ach czy cos takiego :)
na serwerze astera nie ma juz nawet posta <atagug$n0e$1@news.tpi.pl> :)

Sierp

akukulatorki do szczoteczek , telefonow itp.
Kuchnie gazowo-elektryczne
[majsterkowanie] szuflady
OT ale nie mam pojecia gdzie sie zapytac
Witam