Wątróbka drobiowa po cygańsku

1. Data: 2001-12-07 08:29:38

Temat: Wątróbka drobiowa po cygańsku
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam wczoraj na kolację wątróbkę po cygańsku, wg przepisu Cyganki, z
niedzielnego programu R.Makłowicza- wątróbka, ziemniaki, cebula i jajka.
Dostałam ustną pochwałę od męża. :)

Ela

begin 666 Maryla Migdal.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DUI9V1A;#M-87)
Y;&$-"D9.
M.DUA<GEL82!-:6=D86P-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;6%
R>6QA;6E
M<&]C>G1A+F]N970N<&P-"E)%5CHR,# Q,3(P-U0P.#(Y,SA:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end

1. Data: 2001-12-07 10:57:11

Temat: Re: Wątróbka drobiowa po cygańsku
Od: "Red" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie oglądałem programu może podała byś przepis,
to może też dostanę ustną pochwałę ustną od żony :))))))))))))))))))

1. Data: 2001-12-07 11:47:21

Temat: Odp: Wątróbka drobiowa po cygańsku
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Red" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> Nie oglądałem programu może podała byś przepis,
> to może też dostanę ustną pochwałę ustną od żony :))))))))))))))))))

Pokroić wątróbkę drobiową(1/2 kg), 2 cebule, 2 dość duże ziemniaki. Wątróbkę
wrzucić na tłuszcz, trochę poddusić, dodać pokrojone ziemniaki i cebulę, na
małym ogniu dusić do miękkości. Przyprawić solą, pieprzem, na koniec wbić 2
roztrzepane 2 jajka.

Ela

1. Data: 2001-12-07 16:37:16

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> małym ogniu dusić do miękkości. Przyprawić solą, pieprzem, na koniec wbić

Czyli wychodzi jajecznica z watrobka????

1. Data: 2001-12-10 06:51:41

Od: "Red" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki sróbuję.
Pozdrawiam:)))))))))))))))
Red1
Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wątróbkę
> na
> 2
>
> Czyli wychodzi jajecznica z watrobka????

precel zwany niekiedy bajglem
Deuterowe Mikolajki - a ja znow o alkoholach
jabłka w ciescie
Ciasteczka sniezki (bez jajek)
Czekoladowe ciasteczka imbirowe (bez jajek)